Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Βαγγέλης Γιαννακούρας: "προχωράμε τα 3 μεγάλα έργα ανάπτυξης του Λεκανοπεδίου Μεγαλόπολης."


Τρίτη  23  Σεπτεμβρίου  2014  ο  αντιπεριφερειάρχης  Αρκαδίας
Βαγγέλης  Γιαννακούρας, 
μίλησε  στον  ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ  FM  103,1
φιλοξενούμενος  στην  "Εκπομπή"  με  την  Γεωργία  Δημητρακοπούλου.

Αναφέρθηκε  σε ΘΕΜΑΤΑ  ΤΗΣ  ΑΡΚΑΔΙΑΣ
--- ολοκλήρωση  διαγράμμισης  στο  οδικό  δίκτυο, ειδικά  στα  δύσκολα  σημεία

--- λήξη  των  προβλημάτων  μεταφοράς  μαθητών  καθώς  και  κάλυψη  μεταφοράς  των  μαθητών  ΙΕΚ  τρίπολης,  Στεμνίτσας  και  Μεγαλόπολης.

--- Ιδιαίτερης  σημασίας  και  ολικής  αποδοχής  η  λειτουργία  του  αεροδρομίου  Τρίπολης  και  ως  πολιτικό.


Σχετικά  με  ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ  ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ
--- Ολοκλήρωση  δρόμου  Καρύταινας  -  Ίσιωμα  Μεγαλόπολης,  μεγάλης  συμβολής  στην  τουριστική  ανάδειξη  της  περιοχής

--- Έχουμε  από  τον  Απρίλη  2014  παραχωρήσει  στον  Δήμο  Μεγαλόπολης  τον  χώρο  του  παλιού  κτηνιατρείου  στη  Μεγαλόπολη,  για  την  στέγαση  της  ΠΥ,  θέση  μας  να  παραμείνει  στη  Μεγαλόπολη
Θα  επιμείνω  σε  αυτή  την  έκβαση, όμως  η  διαχείριση  είναι  του  Δήμου.


ΤΑ  3  ΜΕΓΑΛΑ  ΕΡΓΑ  ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
---Τεχνολογικό  Μουσείο  με  παράλληλη  λειτουργία  Εικονικής  Πραγματικότητας  της  Αρχαίας  Μεγαλόπολης.  περί  τα  200.000 ευρώ,  έργο  εύκολο  και  πολλαπλώς  αποδοτικό

--- Πίστα  MOTO  CROSSS  και  αγώνων  αυτοκινήτου,  ανάγοντας  την  Μεγαλόπολη  σε  κέντρο  μηχανοκίνητου  αθλητισμού , περί  τα  2.000.000 ευρώ ,  με  σκέψη  συμβολής  και  ιδιώτη (ΣΔΙΤ),
που  ναι  θα  μπορούσε  να  είναι  φορείς  και  ιδιώτες  από  την  Μεγαλόπολη.

--- Θερμοκήπια  με  εκμετάλλευση  του  επιστρεφόμενου  ατμού  της   τηλεθέρμανσης,  στα  παραχωρημένα  1300  στρέμματα από  την  ΔΕΗ από  το  1989,  τεράστιας  σημασίας  για  την  αγροτική  ανάπτυξη.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
---Σημαντικό  στοιχείο  η  ταύτιση  απόψεων μας  με  τον  Δήμαρχο  Μεγαλόπολης
--- Τέρμα  πια  σε  σπατάλη  του  ΕΑΠ  σε  "μάντρες  και  μαντρούλες"
--- Θα  δω  το  θέμα  της  μεταστέγασης  της  ΠΥ  Μεγαλόπολης  αύριο  κιόλας  και  θα  σας  ενημερώσω.
--- Πρέπει  να  οραματιστούμε  το  μέλλον  μας  και  να  παλαίψουμε  γιαυτό



18 σχόλια:

  1. αυτος ο γιαννακουρας ειναι ολο εφε τελικα και μεγαλα λογια.
    μας αραδιασε σημερα μερικες δεκαδες εκατομυρια με εργα που θα γινουν θα θα θα και μας φλομωσε και με αερολογιες σε ολα τα αλλα.
    βεβαια αυτο το κανουν ολοι , μην λεμε μονο για τον βαγγελη αλλα ο βαγγελης το ξερει καλα το μαθημα.
    ειδικα για την πυροσβεστικη πριν 5 μερες εστειλε απαντηση στο αλεβιζο για το θεμα και σημερα μας ελεγε οτι θα το δει το θεμα αμεσως!!!
    αφηστε που οπου παει εχει μαζι την προσωπικη του δημοσιογραφο-φωτογραφο οπερατερ και του φτιαχνει το προφιλ.
    και εμεις ακουμε για εργα , για εκατομμυρια ευρω και μετα μετραμε τα ψιλα στην τσεπη μας για να παρουμε λιγο φαι να την βγαλουμε περα.
    γεια σου ρε βαγγελα με εκανες και γελασα παλι και ξεχασα τα προβληματα μου για λιγο, τουλαχιστον εσεις οι πολιτικοι σε αυτο ειστε καλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α Μέρος

    Η κοροϊδία καλά κρατεί στην Ελλάδα και το πάθημα βλέπω πως δεν μας έγινε μάθημα. Λυπάμαι αλλά δεν είναι καθόλου σοβαρά πράγματα αυτά που άκουσα.
    Για τους δρόμους. Για Καρύταινα, Μεγαλόπολη, Ίσωμα είπε στην αρχή για νέα χάραξη, μετά μίλησε για βελτίωση και στο τέλος είπε πως όλοι παρέα μαζί με τους μηχανικούς της περιφέρειας και τους μηχανικούς του δήμου θα δούνε τα διάφορα σημεία και θα δώσουν επί τόπου λύσεις. Δηλαδή για να καταλάβω μίλησε για επιτόπια εκπόνηση μελετών ή έτσι μου φάνηκε; Όταν καταλήξουν στο τι θα έχουν σκοπό να φτιάξουν βγαίνουν μετά να το εξαγγείλουν κιόλας. Για το τμήμα Άνω Καρυές - ναός Επικούρειου Απόλλωνα κάπου έμπλεξε και τα Μαυριά μέσα τώρα που κολλάνε τα Μαυριά εκεί δεν μπορώ να καταλάβω. Επίσης μίλησε και για το τμήμα Λύκαιο - Νέδα. Για τα δύο τελευταία υπάρχουν οι αντίστοιχες αποφάσεις εδώ, με τους ανάδοχους του κάθε έργου κτλ.
    www.kalimera-arkadia.gr/arcadia/item/23772-o-xartis-me-ta-erga-se-20-dromous-tis-arkadias-oli-i-lista.html
    Ο τίτλος που φέρουν και τα δύο έργα δεν έχουν καμία σχέση με τα όσα περιέγραψε ο κύριος Γιαννακούρας . Το ένα λέει για αποκατάσταση βατότητας του δρόμου Λύκαιο - Νέδα (όποιος έχει περπατήσει το συγκεκριμένο κομμάτι ξέρει πως μια απλή αποκατάσταση βατότητας δεν αρκεί, χρειάζονται πολλά πράγματα με κυριότερο όλων εκτεταμένα έργα στήριξης γιατί οι κατολισθήσεις εκεί είναι έντονες και συχνότατες), το άλλο Βελτίωση και συντήρηση της 76ης Ε.Ο. Μεγαλόπολης - ναός Επικούρειου Απόλλωνα {τμήμα Άνω Καρυές - Αρχαίο Στάδιο Επικούρειος Απόλλωνας}. Πουθενά δεν βλέπω να γίνεται λόγος για νέα χάραξη και κατασκευή δρόμου. Από το αρχαίο στάδιο και πέρα υπάρχει ένας χωματόδρομος ο οποίος καταλήγει πάνω στον δρόμο που ενώνει τα χωριά Άγιος Σώστης Αμπελιώνα και καταλήγει στην 76η εθνική οδό λίγο πριν την διασταύρωσης της τελευταίας με τον κόμβο για το χωριό Σκληρού. Προφανώς θα γίνει σουλούπωμα αυτού του χωματόδρομου με τα βασικά έργα και μια ασφαλτόστρωση. Να σημειωθεί πως η Ε.Ο 76 είναι ο δρόμος Μεγαλόπολη- Ανδρίτσαινα - ναός επικούρειου Απόλλωνα.
    Μίλησε για αρχαιολογικό κύκλο τουριστικού ενδιαφέροντος για αυτούς τους δρόμους. Μάλιστα. Πρώτα προχωράς την ανάδειξη και την αποκατάσταση των αρχαιολογικών χώρων και μετά προσδοκάς σε τουρισμό και κάνεις λόγο για αρχαιολογικούς κύκλους κτλ. Κανένα τουριστικό πρακτορείο- γραφείο δεν πρόκειται να εντάξει στο μενού του κλειστούς και ρημαγμένους αρχαιολογικούς χώρους. Όλοι οι αρχαιολογικοί χώροι της περιοχής της Μεγαλόπολης είναι παρατημένοι εδώ και πολλές δεκαετίες στο έλεος του Θεού και κλειστοί.

    Χρήστος Στασινόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Β Μέρος

    Έργα τα οποία υλοποιούνται χωρίς πρώτα να έχουν προηγηθεί μελέτες και σοβαρός σχεδιασμός (π.χ χωρίς να έχουν καθοριστεί αντισταθμιστικά οφέλη, η βιωσιμότητα του έργου κτλ.) στο τέλος έχουν την ίδια ακριβώς (και χειρότερη γιατί δαπανώνται πολύ μεγαλύτερα ποσά) χρησιμότητα με τις μάντρες και τις μαντρούλες.
    Υπάρχει έστω και μισή τέτοια μελέτη για τα 3 "έργα ανάπτυξης"; Αν ναι, που είναι μπορούμε να την δούμε; Τεχνολογικό μουσείο στην Μεγαλόπολη στο οποίο θα γίνεται παράλληλα και εικονική προβολή της αρχαίας Μεγαλόπολης. Ασχολίαστο.
    Θα κατασκευάσουν αυτοκινητοδρόμιο αντίστοιχο του αυτοκινητοδρομίου Σερρών (όταν λέει ο Γιαννακούρας με προδιαγραφές έως και φιλοξενίας αγώνων φόρμουλα 3, αυτό σημαίνει) χωρίς να έχουν έρθει σε επαφή με λέσχες αυτοκινήτου, αγωνιστικές λέσχες, ανθρώπους γνώστες του αντικειμένου καθώς και με φορείς του αυτοκινητοδρομίου Σερρών μιας και αυτό που λένε πως θα φτιάξουν το έχουν φτιάξει ήδη και κάποιοι άλλοι οι γνώσεις και η εμπειρία των οποίων είναι χρυσός.
    Από τα λεγόμενα Γιαννακούρα έβγαλα τα συμπεράσματά μου για την ελαφρότητα και τον απόλυτο ερασιτεχνισμό με τον οποίο αντιμετωπίζουν το θέμα. Για το αυτοκινητοδρόμιο : Γιαννακούρας "η κατασκευή του είναι το δύσκολο κομμάτι, τα υπόλοιπα δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο". Χαιρετίσματα συμπληρώνω εγώ.
    Θα φτιάξουν λέει θερμοκήπια με την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων της τηλεθέρμανσης. Εδώ δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω. Προφανώς μιλάνε για δημοτικά θερμοκήπια αλλιώς γιατί να παραχωρήσει το υπουργείο αγροτικής ανάπτυξης εκτάσεις (δημόσια περιουσία δηλαδή) τζάμπα σε ιδιώτες;
    Εδώ δεν ξέρουμε αν είναι βιώσιμη η τηλεθέρμανση από μόνη της θα φτιάξουμε από πάνω και ξεχωριστές εγκαταστάσεις η ύπαρξη των οποίων θα εξαρτάται άμεσα από την τηλεθέρμανση; Εδώ δεν έχει ακόμη επεκταθεί το δίκτυο στην πόλη ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των σπιτιών που τόσα χρόνια μένουν εκτός δικτύου. Δεν ξέρουμε για πόσο ακόμη θα υποστηρίζεται η εγκατάσταση από την ΔΕΗ (αν πάψει η λειτουργία της 3ης μονάδας, τέλος η τηλεθέρμανση), δεν ξέρουμε τι θα καίει η τηλεθέρμανση μετά και κατά πόσο θα συμφέρει και τέλος δεν μας λένε πόσο θα κοστίζουν στους δημότες αυτά τα δημοτικά θερμοκήπια. Φυσικά και δεν λένε, γιατί δεν έχουν τι να πουν μιας και τίποτα από όλα αυτά δεν έχει υπολογιστεί.

    Υ.Γ 1 Προς κυρία Δημητρακοπούλου. Μπορεί να μας παραθέσει τα στοιχεία βάση των οποίων έβγαλε το συμπέρασμα στο 18:30 πως "ο μηχανοκίνητος αθλητισμός δείχνει να είναι μελλοντικά ένας από τους πιο δυναμικούς χώρους ανάπτυξης των περιοχών";
    Τα δικά μου δεδομένα δείχνουν πως ο μηχανοκίνητος αθλητισμός έχει (ειδικά στην Ελλάδα και ειδικά τα χρόνια από την κρίση και πέρα) διαρκώς φθίνουσα πορεία.
    Και τέλος για να την βοηθήσω, το να έχεις στο νερό επιστροφής όσο το δυνατόν χαμηλότερη θερμοκρασία δεν είναι καλό και συμφέρον, το αντίθετο συμβαίνει. Αν φεύγει το νερό από τον λέβητα με 100 βαθμούς και επιστρέφει με 20 αυτό δεν σημαίνει πως η θερμική ενέργεια απορροφήθηκε ευεργετικά από το σύστημα αλλά μάλλον πως έχουμε αρκετά υψηλές απώλειες σε αυτό. Δηλαδή πετάμε ενέργεια στα σκουπίδια ενώ παράλληλα πρέπει να δαπανήσουμε πολύ περισσότερη ενέργεια για να αναθερμάνουμε το νερό επιστροφής από τους 20 βαθμούς και να το φτάσουμε ξανά στους 100.

    Υ.Γ 2 Ελπίζω αν μου δώσει απαντήσεις να μην το κάνει μέσω της ραδιοφωνικής εκπομπής της όπως μου μετέφεραν πως έπραξε την προηγούμενη φορά (ρωτώντας με μάλιστα διάφοροι για το πότε έκανα παρέμβαση στον σταθμό, δεν έκανα ποτέ) διότι για διάφορους λόγους δυστυχώς δεν έχω την δυνατότητα να ακούω την ραδιοφωνική εκπομπή ζωντανά.

    Χρήστος Στασινόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εισαι παντελος ασχετος με τους αγωνες ειδικα ...
      εχεις παει ποτε σου σε καποιο αγωνα?
      ολη η ελλδα παρακαλαει για πιστα..στην ελλαδα ζεις?

      Διαγραφή
    2. Γιατί δεν αναφέρεις το ονοματάκι σου να δούμε σε πόσους αγώνες έχεις πάει εσύ, καθώς τι εμπειρία και γνώσεις διαθέτεις κύριε "σχετικέ";
      Τελευταία φορά που απαντώ σε ανώνυμο σχόλιο. Εγώ με κότες και θρασύδειλα ανθρωπάκια δεν επιθυμώ να ανοίξω κουβέντα.

      Χρήστος Στασινόπουλος

      Διαγραφή
    3. Φυσικά δεν απαντάς για ταμπακιέρα διότι ούτε καν γνωρίζεις τις επαφές της αγωνιστικής λέσχης Μεγαλόπολης με τους αρμοδίους για την κατασκευή της πίστας η οποία θα φέρει θέσεις εργασίας -τουρισμό και πολλά άλλα στην Μεγαλόπολη ,άλλα μόνο βρίζεις.Αυτό είναι το επίπεδο σου ψαγμένε?
      Aν εσύ λεγεσαι Χρήστος Στασινόπουλος εγώ λέγομαι Κωνσταντίνος Καραμανλής.
      Οταν μας πεις το πραγματικό σου ονοματάκι να είσαι σίγουρος οτι θα δεις κι από κοντά ποιος είναι η πραγματική κότα και ποιος ο θρασύδειλος.

      Κωνσταντίνος Καραμανλής

      Διαγραφή
    4. Γεωργία Δημητρακοπούλου25 Σεπτεμβρίου 2014 στις 7:07 μ.μ.

      κ. Χρήστο Στασινόπουλε, ελπίζω να είναι το πραγματικό σας όνομα
      διαφορετικά η τοποθέτησή μου πάει στον βρόντο,
      αναφέρω τα εξής:
      1. η αναφορά για θετικότητα της χαμηλής θερμοκρασίας στην επιστροφή του νερού, είχε γίνει από τον τότε δήμαρχο Σ. Τσιριγώτη, αιτιολογώντας γιατί την πρώτη χρονιά λειτουργίας της λόγω μικρού αριθμού συνδεδεμένων, έπρεπε να λειτουργεί επί 24ωρου βάσεως, ώστε να μειώνεται η θερμοκρασία του νερού όταν επέστρεφε στο καζάνι. Ευελπιστώ ότι αποδέχεστε την αξιοπιστία των θεσμικών , μέχρι αποδείξεως του εναντίου

      2. αυξανόμενη δυναμικότητα περιοχών με μηχανοκίνητο εξοπλισμό
      μεγάλο θέμα, πως να το αναλύσω μέσα από ένα σχόλιο;
      Γιαυτό θα είναι χαρά μου να σας φιλοξενήσω σε μια εκπομπή μου, όπου θα έχουμε την δυνατότητα να σας ακούσουμε και έτσι να αναθεωρήσουμε τις απόψεις μας, όπου είναι λανθασμένες.
      Γιαυτό είναι εποικοδομητική η δημόσια κουβέντα, βάζει πράγματα και πρόσωπα ... στη θέση τους.

      3.Λόγω της δυσκολίας σας να ακούτε τις εκπομπές μου, άρα και να συμμετέχετε, είμαι ανοιχτή στο ΠΟΤΕ, ΠΩΣ και ΠΟΥ θέλετε να ανταλλάξουμε απόψεις
      ΔΙΚΗ σας η απόλυτη επιλογή
      Σας ευχαριστώ προκαταβολικά

      Διαγραφή
    5. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ >
      ΟΤΙ ΕΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΟΧΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΥΤΑ , ΑΛΛΑ ΕΣΤΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΈΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ Κ.ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΕ ,ΤΟΤΕ ΚΆΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΠΑΛΙΌΤΕΡΑ ΔΙΑΧΕΙΡΊΖΟΝΤΑΝ ΤΟ ΕΑΠ ΘΑ ΞΕΓΥΜΝΩΘΟΎΝ ,ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΦΑΝΕΊ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ Η ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΥ ΈΚΑΝΑΝ ΜΕ ΤΑ 50 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΕΑΠ.
      ΚΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΑΚΟΎΓΕΤΕ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΕ ΝΥΧΙΆ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ ΝΑ ΜΠΛΟΚΆΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ Κ. ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΕ Ε?

      Διαγραφή
    6. Φυσικά δεν απαντάς για την ταμπακιέρα διότι ούτε καν γνωρίζεις τις επαφές της αγωνιστικής λέσχης Μεγαλόπολης με τους αρμοδίους για την κατασκευή της πίστας η οποία θα φέρει θέσεις εργασίας -τουρισμό και πολλά άλλα στην Μεγαλόπολη ,άλλα μόνο βρίζεις.Αυτό είναι το επίπεδο σου ψαγμένε?
      Aν εσύ λεγεσαι Χρήστος Στασινόπουλος εγώ λέγομαι Κωνσταντίνος Καραμανλής.
      Οταν μας πεις το πραγματικό σου ονοματάκι να είσαι σίγουρος οτι θα δεις κι από κοντά ποιος είναι η πραγματική κότα και ποιος ο θρασύδειλος.

      Κωνσταντίνος Καραμανλής

      Διαγραφή
    7. Τα περί αυθεντικότητας των στοιχείων μου τα προσπερνώ, έχετε υπάρξει κατά το παρελθόν και καθηγήτριά μου στην φυσική αγωγή άλλωστε.

      1. Ίσως δεν έγινα κατανοητός. Οι προηγούμενες αναφορές μου ήταν γενικές και αφορούσαν τα περί αποδοτικότητας σε κάθε κλειστό κύκλωμα θέρμανσης ώστε να αποφεύγονται τυχόν παρερμηνείες. Ο ισχυρισμός "όσο χαμηλότερη θερμοκρασία του νερού επιστροφής, τόσο αποδοτικότερο και το σύστημά μας" είναι λανθασμένος. Πάλι γενικά, σε ένα σύστημα τηλεθέρμανσης συνηθίζεται η θερμοκρασία του νερού παροχής να είναι στους 100 βαθμούς Κελσίου και η θερμοκρασία του νερού επιστροφής να κυμαίνεται στους 20 με 40 βαθμούς. Και πάλι δεν μιλάμε για απόλυτες τιμές, στο κάθε σύστημα λαμβάνονται υπ' όψιν οι διάφοροι παράγοντες που επενεργούν και επηρεάζουν και γίνονται οι αντίστοιχες ρυθμίσεις και υπολογισμοί για τον τελικό και βέλτιστο τρόπο λειτουργίας. Εξίσου λανθασμένος είναι και ο ισχυρισμός πως π.χ τα θερμοκήπια θα λειτουργήσουν με την περισσευούμενη ενέργεια της τηλεθέρμανσης. Πρέπει να γίνει μια σειρά μελετών και υπολογισμών πρώτα για να αποφανθούμε πόσα θερμοκήπια μπορεί να εξυπηρετήσει η εγκατάστασή μας χωρίς να έχουμε προβλήματα γενικώς.
      Από τον κύριο Τσιριγώτη, τον κύριο Μπούρα ή τον κύριο Παπαδόπουλο σήμερα, δεν περιμένεις να σου κάνουν αναλύσεις τεχνικής φύσεως για την τηλεθέρμανση. Κανένας από αυτούς δεν είναι μηχανολόγος μηχανικός με χ εμπειρία από εγκαταστάσεις τηλεθέρμανσης. Αν όντως αυτά τα έχει πει ο κύριος Τσιριγώτης είναι και πάλι λάθος. Στον σταθμό συμπαραγωγής για την τηλεθέρμανση (3η μονάδα) δεν έχουμε "καζάνια" (λέβητες) αλλά εναλλάκτες θερμότητας, ενώ η διάρκεια λειτουργίας εξαρτάται από το αν η πηγή μας (ατμός στην 3η μονάδα, καυστήρας στο λεβητοστάσιο) βρίσκεται σε λειτουργία. Όσο η πηγή λειτουργεί πρέπει να κυκλοφορεί διαρκώς και το μέσο (νερό) καθώς παίζει και τον ρόλο του ψυκτικού, διαφορετικά στην πρώτη περίπτωση οι εναλλάκτες θα καταστραφούν ενώ στην δεύτερη ο λέβητας (άσχετο όμως αυτό που είπε ο κύριος Τσιριγώτης, με τον ισχυρισμό περί αποδοτικότητας που ειπώθηκε προχθές στην εκπομπή σας).
      Τα χρόνια που ο παπάς, ο δάσκαλος ή ο πρόεδρος του χωριού "κατείχαν" την γνώση για τα πάντα και δεν υπήρχε κανένα περιθώριο αμφισβήτησής τους από τους υπόλοιπους, νομίζω πως έχουν παρέλθει.

      Χρήστος Στασινόπουλος

      Διαγραφή
    8. 2. Τι σχέση έχει αυτό που λέτε τώρα
      "αυξανόμενη δυναμικότητα περιοχών με μηχανοκίνητο εξοπλισμό μεγάλο θέμα"
      με αυτό που ισχυριστήκατε στο 18:30 "ο μηχανοκίνητος αθλητισμός δείχνει να είναι μελλοντικά ένας από τους πιο δυναμικούς χώρους ανάπτυξης των περιοχών"
      και για το οποίο σας ζήτησα κάποια στοιχεία;
      Ελάχιστη. Οι περιοχές στον ελλαδικό χώρο με υπάρχουσες αξιοπρεπείς εγκαταστάσεις υποστήριξης διοργανώσεων μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι πραγματικά ελάχιστες. Για εμένα πέρα από τα αυτοκινητοδρόμια Μεγάρων και Σερρών τίποτε άλλο δεν είναι άξιο αναφοράς. Υπήρχαν περιοχές όπως π.χ Τρίπολη όπου βάζαμε κώνους σε υπάρχουσες πίστες αεροδρομίου δημιουργούσαμε μια νοητή χάραξη και αυτό ήταν όλο. Μέγαρα και Σέρρες δεν έφτιαξαν αυτοκινητοδρόμια στην εποχή της κρίσης αλλά την εποχή των παχιών αγελάδων που ο μηχανοκίνητος έδειχνε μια α ανάπτυξη, ενώ παράλληλα και ο κοινός θνητός είχε την δυνατότητα να διαθέσει ένα ποσό και να γυρίσει μέσα στην πίστα με το συμβατικό αυτοκίνητό του. Αυτά δυστυχώς πάνε. Για να έχει όπως λέτε σημαντική προοπτική ανάπτυξης η περιοχή με την πίστα πρέπει να γίνονται αγώνες και στην Ελλάδα σήμερα ΔΕΝ γίνονται, γεγονός.
      Μέγαρα και Σέρρες έκλεισαν, όχι οριστικά αλλά σαφώς εξαιτίας λανθασμένων χειρισμών και διαχείρισης. Στην πρώτη λόγω θανατηφόρου ατυχήματος, στην δεύτερη λόγω κακής ποιότητας "νέου" ασφαλτοτάπητα. Αυτά για τον κύριο Γιαννακούρα που ισχυρίστηκε πως η κατασκευή είναι το δύσκολο κομμάτι τα υπόλοιπα δεν είναι τίποτε το ιδιαίτερο.
      Δεν ισχυρίζομαι να μην γίνει πίστα αλλά να εξεταστούν πρώτα ΟΛΑ τα δεδομένα και να γίνει ένας σοβαρός και εις βάθος σχεδιασμός . Φαντάζομαι πως δεν επιθυμεί κανείς να βρεθούμε στο τέλος απλά να έχουμε μια πίστα μνημείο που θα ρημάζει (σαν τα ολυμπιακά έργα π.χ) Μίλησε για πίστα προδιαγραφών φόρμουλα 3. Δηλαδή όπως προείπα μιλάμε για μια αντίστοιχη πίστα Σερρών στην Μεγ/λη. Αν είναι να φιλοξενούμε όμως κυρίως αγώνες drift, ποιος ο λόγος να δαπανηθούν τόσα χρήματα για πίστα προδιαγραφών φόρμουλα 3;
      Τα παραπάνω τα αφιερώνω και στον άγνωστο Χ που μας κατσάδιασε αλλά δεν μπήκε στον κόπο να μοιραστεί τις "εμπειρίες" του και να μας διαφωτίσει ως "σχετικός" επί του θέματος.

      Χρήστος Στασινόπουλος

      Διαγραφή
    9. 3. Με το να ζητάτε εσείς και κάποιοι συνδημότες μας να βγάλετε εμένα στον αέρα να συζητήσουμε αυτά τα ζητήματα, είναι νομίζω δείγμα του πόσο χαμηλά έχουμε θέσει τον πήχη στην Μεγαλόπολη.
      Δεν είμαι δημόσιο πρόσωπο, ούτε πολιτικός ώστε να χρήζουν τέτοιας προβολής οι απόψεις μου. Αντί να δαπανάται πολύτιμος ραδιοφωνικός χρόνος με εμένα θα ήταν απείρως χρησιμότερο για όλους να διαθέσετε αυτόν τον χρόνο και να δώσετε βήμα σε ανθρώπους με τεράστια πείρα και γνώσεις γύρω από το θέμα. Γιατί δεν βγάζετε στον αέρα ανθρώπους από την εθνική επιτροπή αγώνων, από τις μεγαλύτερες λέσχες αυτοκινήτου και μηχανής της Ελλάδας, παράγοντες που έλαβαν μέρος στην κατασκευή της πίστας των Σερρών κτλ;
      Μπορείτε να απευθυνθείτε και στον Στράτο Φωτεινέλη, από τις εκπομπές του έχει περάσει πλειάδα αγωνιζομένων και παραγόντων από όλο το φάσμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού ενώ και ο ίδιος έχει καταγράψει πλήθος αγωνιστικών συμμετοχών. Θα ήταν καλό και για τον σταθμό σας διότι φρονώ πως το θέμα ενδιαφέρει πολύ κόσμο και από άλλες περιοχές και θα πετύχαινε και μεγαλύτερη ακροαματικότητα.
      Οι μόνοι οι οποίοι θα έρχονταν σε δύσκολη θέση με κάτι τέτοιο ίσως (υπόθεση) να ήταν οι διοικούσες αρχές μας γιατί με την έκταση που θα έπαιρνε το ζήτημα και την εμπλοκή τόσων έμπειρων προσώπων δεν θα ήταν πλέον σε θέση να κοροϊδεύουν τις τοπικές κοινωνίες και ίσως να μην μπορούσαν πλέον να μοιράσουν και το χρήμα όπως θα ήθελαν.
      Πρόταση - τροφή για σκέψη.

      Χρήστος Στασινόπουλος

      Διαγραφή
    10. Γεωργία Δημητρακοπούλου26 Σεπτεμβρίου 2014 στις 5:03 μ.μ.

      Αγαπητέ Χρήστο (μπορώ πλέον τον ενικό λόγω σχέσης καθηγήτριας - μαθητή) και χαίρομαι διπλά γιαυτό, αν και δεν μπορώ
      να σε θυμηθώ , λυπάμαι.
      Επίσης λυπάμαι που μυαλά σαν αυτό που προβάλλει μέσα από τα γραφόμενά σου,
      μένουν στην αφάνεια και εννοώ στην μη συμμετοχή σου δραστικά και εκτιμώ πλήρως δημιουργικά στα πράγματα του τόπου σου.

      Τώρα όσον αφορά τις υπόλοιπες αναφορές σου, για τις οποίες φαίνεται να έχεις και βαθιές γνώσεις (πιθανόν και επιστημονικές;)
      σου λέω ότι προτείνεις θα το κάνω

      Τέλος θα χαρώ πραγματικά να μιλήσουμε από κοντά, εντός εκτός αέρα, λίγη σημασία έχει πια...
      Η συζήτηση μαζί σου για οτιδήποτε είναι για μένα μια πρόκληση για σκέψη και δράση.

      Συνήθως δεν απαντώ και μάλιστα μακροσκελώς σε σχόλια,
      όμως η δική σου τοποθέτηση είναι εξαιρετική περίπτωση.

      Ελπίζω και σε συζήτηση...

      Διαγραφή
    11. Ανήκω στην γενιά του '83 συμμαθητής με τον Σάκη Δάρρα (αναφέρω αυτό το όνομα διότι πλέον είναι μέλος του δημοτικού συμβουλίου, συνεπώς δημόσιο πρόσωπο στην τοπική μας κοινωνία) και όλους του υπόλοιπους. Χρήστος Στασινόπουλος με αυτά τα χαρακτηριστικά (αλλά και γενικότερα) εξ όσων γνωρίζω, από την ευρύτερη περιοχή της Μεγαλόπολης δεν υπάρχει άλλος, ένας είμαι. Τα γράφω αυτά περισσότερο για όσους εξακολουθούν (βλακωδώς) να αμφισβητούν την αυθεντικότητα των στοιχείων μου.
      Η Μεγαλόπολη έχει "βγάλει" πολλά αξιόλογα "μυαλά" και προγενέστερων γενεών από την δική μου και μεταγενέστερων, τα οποία θεωρώ και καλύτερα από εμένα.
      Δεν έχω το δικαίωμα να μιλήσω εκ μέρους αυτών γιατί κανένας δεν με έχρησε εκπρόσωπό τους, θα μιλήσω όμως για εμένα.
      Ένας από τους λόγους που προσωπικά έχω επιλέξει τον δρόμο της "αφάνειας" από τα πράγματα του τόπου είναι προφανής νομίζω από τα διάφορα ανώνυμα σχόλια και σε αυτή την ανάρτηση.
      Είναι μάταιο να προσπαθήσεις να πεις το οτιδήποτε σε ένα κοινό του οποίου η πλειοψηφία δεν θέλει να ακούσει ή ακόμη και αν θελήσει να ακούσει θα παραμείνει απελπιστικά αδρανής. Δεν χρειάζεται να αναφέρω άλλους λόγους, έτσι κι αλλιώς ΟΛΟΙ τους γνωρίζουν αλλά ελάχιστοι είναι αυτοί που έχουν το θάρρος να παραδεχτούν.
      Διευκρινήσεις προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
      Δεν τάχθηκα ποτέ κατά της κατασκευής αυτοκινητοδρομίου, έθιξα άλλα (πολύ σοβαρά κατά την γνώμη μου ζητήματα), δυστυχώς ούτε αυτό το προφανές δεν είσαι σε θέση να καταλάβουν ορισμένοι.
      Σπανίως γράφω σχόλια αλλά όταν το κάνω υπογράφω πάντα με το ονοματεπώνυμό μου. Αυτό για να μην μου χρεώνονται ανώνυμα σχόλια των οποίων ο συντάκτης δεν είμαι εγώ.
      Στον πρώην άγνωστο Χ και νυν άγνωστο "Κων/νο Καραμανλή" πρώτον θα του συνιστούσα να μην μιλάει εξ ονόματος άλλων χωρίς να έχει λάβει την σχετική άδειά τους πρώτα. Στην προκειμένη περίπτωση αναφέρει την Α.Λ.Μ.Α Μεγαλόπολης. Αν η Α.Λ.Μ.Α ήθελε να παρέμβει διαθέτει διοικητικό συμβούλιο και θα το έπραττε με κάποιο από τα μέλη του, δεν περιμένει εκπροσώπηση από τον κάθε άγνωστο Χ.
      Δεύτερον δεν είμαι άτομο που τρομάζει εύκολα, πόσο μάλλον να τρομάξω από κούφιες απειλές γι΄αυτό άλλωστε γράφω με ονοματεπώνυμο και δεν κρύβομαι.
      Τρίτον, τώρα που δεν υπάρχει πλέον κανένα περιθώριο αμφιβολίας για την αυθεντικότητα της ταυτότητάς μου, θα βρει το θάρρος να αποκαλύψει την δική του και να μας πει με ποια από τις απόψεις τις οποίες εξέφρασα παραπάνω διαφωνεί και γιατί; Αν τις θεωρεί λανθασμένες περιμένω να μας παρουσιάσει τις δικές του απόψεις και να μας πείσει για την ορθότητά τους. Έως τώρα δεν έχει πει τίποτα το επουσιώδες.

      Ευχαριστώ και συγνώμη για την κατάχρηση του χώρου.

      Χρήστος Στασινόπουλος

      Διαγραφή
  4. ΒΑΓΓΕΛΗ ΣΕ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΙ ΣΕΝΑ... ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΣ ΦΥΚΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ... ΜΑΣ ΦΛΟΜΩΣΕΣ ΣΤΟ ΨΕΜΑ ΒΑΓΓΕΛΗ... ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΣΑ ΕΡΓΑ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΗ ΘΗΤΕΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΟ ΛΕΚΑΝΟΠΕΔΙΟ ΒΑΓΓΕΛΗ; Ο ΔΡΟΜΟΣ ΛΥΚΑΙΟ - ΝΕΔΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΣΕ ΒΑΓΓΕΛΗ... ΟΛΟ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΙΔΕΩΝ ΕΙΣΑΙ... ΑΝΤΕ ΠΑΓΕΝΕ ΒΑΓΓΕΛΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μετά από όσα σημειώνει ο κ. Στασινόπουλος, τα υπόλοιπα σχόλια περιττεύουν... Η γραφή, το ύφος και κυρίως η τεκμηρίωση δείχνουν το δρόμο που, όλοι όσοι επιθυμούμε να συμμετέχουμε σε έναν υγιή διάλογο, πρέπει να ακολουθούμε. Κα Δημητρακοπούλου, δώστε "βήμα" σε τέτοιους συμπολίτες μας (όχι ότι δεν έχετε τη διάθεση) προκειμένου να αναβαθμίζεται μέρα με τη μέρα ο σταθμός σας. Η συμμετοχή
    άλλων συμπολιτών, που μόνο άναρθρες κραυγές μπορούν να βγάζουν, γιατί δεν είναι ικανοί να γράψουν δύο αράδες σωστά ελληνικά, δε βοηθά πιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπέρασμα

      1)Οι βρισιές όπως κοτες κτλ. είναι ο υγιής διάλογος που ολοι επιθυμούμε , ο ιδιος κανεις και τα δυο σχόλια, υπερασπιζεσαι τον εαυτο σου ως άλλος σχολιαστής ,δεν παίζεσαι iq radikiou)
      2)Όποιος γράφει ανορθόγραφα δεν εχει αξια ο λόγος του.
      Ο Κολοκοτρώνης δηλ. που ηταν αγράμματος έβγαζε μονο αναρθρες κραυγές.
      Δηλαδή αν γράψω οτι είσαι αδαιρφαρρα δεν ισχύει.
      Αρα αν γράψω πως είσαι αδερφάρα ,τότε το δέχεσαι.

      Διαγραφή
    2. Ωραία, πολύ ωραία... Έχουμε έναν άνθρωπο ο οποίος γράφει επώνυμα και αναπτύσσει τις απόψεις του με λογικά επιχειρήματα και στρωτά ελληνικά και κάποιοι εδώ μέσα του απαντάνε με βρισιές και επιχειρήματα του ... κολοκοτρώνη. Κάποιοι τελικά είναι τόσο "ευφυείς", που το θεωρούν και τιμή τους και μαγκιά τους να είναι αναλφάβητοι μπουρδολόγοι...

      Διαγραφή

Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog