Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Πανελλήνιες Εξετάσεις 2010: προβληματίζουν τα στατιστικά στοιχεία

---------------------------------------------------------
«Τέσσερα χρόνια μετά την υιοθέτηση της ρύθμισης αυτής, δεν υπάρχει καμιά ένδειξη ή μελέτη που να αποδεικνύει ότι η θέσπιση της βάσης του δέκα πέτυχε στο ελάχιστο την άνοδο της ποιότητας σπουδών στο λύκειο ή τα τριτοβάθμια ιδρύματα». Αυτά δήλωνε η Υπουργός Παιδείας αμέσως μετά την κατάργηση της βάσης του 10 τον Απρίλιο 2010.

Το Υπουργείο Παιδείας έδωσε χθες στη δημοσιότητα στατιστικά στοιχεία αναφορικά με τις βάσεις εισαγωγής των υποψηφίων στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας. Όπως ανακοινώθηκε:
• Για την εισαγωγή σε κάποια ΑΕΙ αρκεί μέσος όρος βαθμολογίας γύρω στο 6. Ο αντίστοιχος μέσος όρος για την εισαγωγή στα πιο χαμηλόβαθμα ΤΕΙ θα είναι περίπου στο 4.
• Περίπου 10 με 12 χιλιάδες μελλοντικοί φοιτητές και σπουδαστές δεν κατόρθωσαν να πάρουν μέσο όρο βαθμολογίας στα μαθήματα που εξετάστηκαν ίσο ή μεγαλύτερο του δέκα.
• Το 16, 4 % των υποψηφίων, ποσοστό αυξημένο σε σχέση με πέρυσι, έλαβε μέσο όρο βαθμολογίας από 0 – 5.

-------------------------------------------
Αυτονόητα ερωτήματα:
------Τα στοιχεία αυτά δείχνουν άνοδο της ποιότητας σπουδών στο Λύκειο
και ότι συμβάλουν στην αναβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης;
-----Είναι σαφές ότι η κατάργηση της βάσης του δέκα
εγείρει εκ των πραγμάτων προβληματισμό, για το κατά πόσο
μαθητές που θα εισαχθούν στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ της χώρας
με ιδιαίτερα χαμηλούς βαθμούς μπορούν να ανταποκριθούν
στις απαιτήσεις της ανώτατης εκπαίδευσης
χωρίς ταυτόχρονα αυτό να συνιστά ποιοτική υποβάθμισή της.

1 σχόλιο:

  1. Αν υπάρχει δυνατότητα αναρτείστε στατιστικά και από τα Λύκεια της πόλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog