Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ – Έχυσε 200 κιλά λάδι σε κεντρικό δρόμο για να …σπάσει πλάκα !

Πρωτοφανής ενέργεια από 55 χρονο αγρότη στο Τ.Δ Κρεμμυδίων στο Δήμο Πύλου – Νέστορος ο οποίος για να ….σπάσει πλάκα όπως δήλωσε στους έκπληκτους συγχωριανούς του έχυσε …200 κιλά ελαιόλαδο στον κεντρικό δρόμο του χωριού προκειμένου να …θαυμάσει τα αυτοκίνητα που θα έβγαιναν εκτός δρόμου από την ολισθηρότητα του οδοστρώματος . Σύμφωνα με καταγγελία που έφθασε στο Newsmessinia το Α/Τα Πύλου δήλωσε αδυναμία να επέμβει στο συμβάν διότι τα περιπολικά που διαθέτει δεν ….είχαν καύσιμα . Η Π.Υ που επενέβη με την σειρά της απέκλεισε το πλύσιμο του δρόμου διότι τα λάδια δεν ….φεύγουν .Ως εκ τούτου τον ρόλο των δημοσίων υπηρεσιών ανέλαβαν οι κάτοικοι οι οποίοι με αγροτικά μηχανήματα μετέφεραν χώμα και κάλυψαν όλο το κομμάτι του δρόμου (50 μετρα ) προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα !


Διευθυντής κλινικής με πλαστό πτυχίο από την Οξφόρδη!!!

Παραμένει στη θέση του παρά την άσκηση δίωξης !

Διευθυντής οφθαλμολογικής κλινικής μεγάλου νοσοκομείου φέρεται να έχει πλαστό πτυχίο και παρά την άσκηση δίωξης να είναι ακόμη στη θέση του, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Καθημερινή". Όλα ξεκίνησαν το 2004 με την προκήρυξη μίας θέσης διεθυντή στις υπό κάλυψη θέσεις κλάδου ΕΣΥ σε μεγάλο νοσοκομείο της Αθήνας.
Οι υποψήφιοι ήταν συνολικά 11. Στην πρώτη κατάταξη των υποψηφίων, τον Μάρτιο του 2008 καταλαμβάνει την 6η θέση. Σύμφωνα με την "Καθημερινή", ο τότε υπουργός Υγείας αναπέμπει την απόφαση την απόφαση και ζητεί νέα αξιολογική κρίση.
Το συμβούλιο επιτροπής συνεδριάζει και ξανά τον Οκτώβριο του 2008 και ο εν λόγω διευθυντής αναβαθμίζεται στην τρίτη θέση καθώς οι τρεις από τους 11 συνυποψήφιους έχουν δηλώσει παραίτηση. Ο υπουργός αναπέμπει και πάλι την απόφαση και ζητά νέα κρίση, αναφέρει το άρθρο. Τον Μάρτιο του 2009 συγκροτείται νέο συμβούλιο επιλογής ιατρών ΕΣΥ.
Συνεδριάζει τον Απρίλιο του 2009 και αξιλογεί τον μετέπειτα διεθυντή ικανό για την 1η θέση. Τρεις μήνες μετά διορίζεται με απόφαση του υπουργού Υγείας στη θέση του διευθυντή.
Ωστόσο, όπως είχε καταδείξει και εισηγητής, ο συγκεκριμένος γιατρός εμφανίζεται να απασχολείται σε τρεις διαφορετικούς φορείς την ίδια περίοδο και συγκεκριμένα: στις φυλακές Κορυδαλλού, στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και στο ΙΚΑ.
Ο διευθυντής νομικών υπηρεσιών της Οξφόρδης, απάντησε όταν ερωτήθηκε για τον γιατρό αυτό: “Η ονομασία του νοσοκομείου (από όπου φαίνεται να έχει αποκτήσει την κλινική εμπειρία ο διευθυντής) είναι εσφαλμένη. Η διεύθυνση και οι αριθμοί επικοινωνίας ανήκουν σε άλλο πανεπιστημιακό τμήμα και όχι στο οφθαλμολογικό νοσοκομείο.
Δεν υπάρχει μητρώο με αυτό το όνομα... Υπάρχουν προβλήματα και με το λογότυπο του πιστοποιητικού... Η υπογραφή δεν ταιριάζει με το δείγμα υπογραφής του καθηγητού που υπογράφει τη βεβαίωση”.
Αυτά αναφέρονται για το πιστοποιητικό προϋπηρεσίας που φέρεται να είχε από το πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
Σήμερα δύο συνυποψήφιοί του έχουν καταθέσει μηνυτήρια αναφορά και άσκηση ποινικής δίωξης από την εισαγγελία πρωτοδικών κατά παντός υπευθύνου.thebest.gr


Βέτο" από τους Σπαρτιάτες για το Kέντρο Μεταναστών στην Σπάρτη

Επανερχόμαστε στο πολύ σοβαρό θέμα που ανέκυψε έπειτα από τις εξαγγελίες του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Χρήστου Παπουτσή για την ίδρυση Κέντρου Κράτησης Μεταναστών στην μικρή και ήσυχη αλλά ιστορική πόλη της Σπάρτης. Όπως ανακοινώθηκε λοιπόν το ένα από τα 14 συνολικά κέντρα υποδοχής θα γίνει στην Σπάρτη και θα είναι το μοναδικό σε ολόκληρη την Πελοπόννησο ενώ τα υπόλοιπα θα γίνουν στις περιοχές Χίο, τη Σάμο, την Αμυγδαλέζα, την Πέτρου Ράλλη, τον Ασπρόπυργο, τη Ροδόπη, τον Έβρο, την Θεσπρωτία, την Αιτωλοακαρνανία, τον Έβρο, την Ορεστιάδα, καθώς και δύο μονάδες στο Ελληνικό.
Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κάλεσε τις τοπικές κοινωνίες να μην αντιδράσουν, αφού θα δοθούν κίνητρα ανάπτυξης για έργα υποδομής στις παραπάνω περιοχές.
Τα πράγματα όμως δεν είναι τόσο απλά.
Κέντρο μεταναστών στην Σπάρτη υπάρχει ήδη με 42 κλίνες και εγκαινιάστηκε στις 8 Αυγούστου 2008 και η χρήση του ήταν μόνο για πρώτη υποδοχή ενώ μέσα σε ελάχιστες ημέρες μεταφέρονταν για την διαδικασία της απέλασης. Το ίδιο γινότανε και σε άλλες περιοχές της χώρας. Φιλοξενούσαν τους μετανάστες σε διάφορους ειδικά διαμορφωμένους χώρους και μετά ακολουθούσαν την διαδικασία της απέλασης.
Τώρα με τα νέα δεδομένα η χρήση του κέντρου Σπάρτης αλλάζει (εδώ είναι όλο το μυστικό) και από Κέντρο Πρώτης Υποδοχής γίνεται σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου Κέντρο Κράτησης με ότι αυτό συνεπάγεται. Εκτός και αν δημιουργηθεί ένα νέο κέντρο σε άλλη περιοχή της Λακωνίας που είναι κομμάτι δύσκολο. Με λίγα λόγια δηλαδή όσοι λαθρομετανάστες θα μπαίνουν στην Πελοπόννησο (γύρω γύρω θάλασσα) θα τους μεταφέρουν σε αυτό της Σπάρτης το οποίο έχει μόνο 42 κλίνες και το οποίο όχι μόνο βρίσκεται δίπλα σε αναγνωρισμένο αρχαιολογικό μνημείο αυτό του Ιερού της Ορθίας Αρτέμιδος αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι σε απόσταση αναπνοής βρίσκεται το 5ο Δημοτικό σχολείο Σπάρτης. Τραγικό…;;;;
Μετά την ανακοίνωση και την ανάδειξη του θέματος μέσα από το report24.gr άρχισαν οι φωνές διαμαρτυρίας από τους πολίτες της πόλης. Σχόλια του τύπου … «Θα μας καταστρέψουν» «Θέλουν την υποβάθμιση της πόλης μας και την προσβολή της ιστορίας μας» «Θα κινδυνέψει η σωματική ακεραιότητα των παιδιών μας στο παραπλήσιο δημοτικό σχολείο» Θα υποβαθμίσουν μια ολόκληρη πόλη με όνομα και ιστορία αφού θα χαθεί και ο μικρός τουρισμός μας» «Θα μας κάνουν γκέτο» …. Και πολλά ακόμα πιο σκληρά ήταν στις συζητήσεις των κατοίκων.
Από την άλλη μεριά Δήμος Αντιπεριφέρεια Περιφέρεια και βουλευτές δεν έχουν ακόμα δώσει σημεία αντίδρασης. Τόση απραξία στην μια πιο ιστορική πόλη της χώρας..;;;
Πώς είναι δυνατόν να δοθούν κίνητρα ανάπτυξης για έργα υποδομής σε μια περιοχή που θα πλημμυρίσει κυριολεκτικά από λαθρομετανάστες και θα υποβαθμιστεί σε μεγάλο βαθμό;
Πώς είναι δυνατόν να γίνεται το κέντρο μεταναστών μέσα στην πόλη της Σπάρτης σε παραπλήσιο αρχαιολογικό χώρο και σε απόσταση αναπνοής να υπάρχει δημοτικό σχολείο;
Με τι κριτήρια επιλέχτηκε η Σπάρτη και γιατί θα είναι η μοναδική σε ολόκληρη την Πελοπόννησο;
Με τι κριτήρια θα αλλάξει η χρήση του υπάρχοντος κτηρίου και από Κέντρο Πρώτης Διαμονής θα γίνει Κέντρο Κράτησης τύπου Φυλακής ;
Σε μια τόσο σοβαρή υπόθεση για την πρωτεύουσα της Λακωνίας γιατί δεν υπήρχε διαβούλευση με τις αρχές και ανακοινώθηκε ως τετελεσμένο γεγονός;
Και το πιο σημαντικό ερώτημα… Πώς θα καμφθεί η αντίσταση χιλιάδων Σπαρτιατών που ήδη ξεσηκώνονται και θέτουν βέτο;


Μάχη με το χρόνο δίνει ο "Μορέας" για να τηρήσει το χρονοδιάγραμμα και να ολοκληρώσει τον αυτοκινητόδρομο έως τον κόμβο της Σπερχογείας, στο "Πράκτικερ", μέσα στο 2011.
Στο πολύπαθο τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα η ένταξή του στο ΕΣΠΑ - αναμένεται να εγκριθεί αυτές τις ημέρες - έχει αλλάξει το κλίμα και εκτιμάται ότι με την επιτάχυνση των εργασιών θα ολοκληρωθεί και θα παραδοθεί το Μάρτιο ή μέσα στην άνοιξη του 2012, το αργότερο.
«Οριακά προλαβαίνουμε», επεσήμανε στην "Ε" στέλεχος του "Μορέα", αναφερόμενος στην καθυστέρηση που υπάρχει στην ευθεία της Ανθειας, λόγω των αρχαίων που έχουν βρεθεί και της άρνησης ιδιοκτήτη να παραδώσει το κτήμα του, παρά τη συντελεσθείσα απαλλοτρίωση.


«Τo πράσινο τρένο της Πελοποννήσου»

Επιστολή προς τους περιφερειάρχες Δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου, τους δημάρχους των καλλικράτειων Δήμων της Πελοποννήσου, τους προέδρους των Επιμελητηρίων της Πελοποννήσου και τα ΜΜΕ, έστειλε ο πρόεδρος Επιμελητηρίου Μεσσηνίας Γιώργος Καραμπάτος για την «Ανάπτυξη ολοκληρωμένων τουριστικών υπηρεσιών σε σιδηροδρομικές μετακινήσεις στην Πελοπόννησο».
Σε αυτή αναφέρεται: «Οι ιδιαίτερες οικονομικές και δημοσιονομικές συνθήκες στην Ελλάδα κατά την τελευταία περίοδο έχουν θέσει με επιτακτικό τρόπο ζητήματα εξορθολογισμού και περικοπών των δημοσίων δαπανών στο σύνολο της κρατικής λειτουργίας. Στο γενικό αυτό πλαίσιο εντάσσονται και αποφάσεις για τις περικοπές των μη βιώσιμων ή οικονομικά αποδοτικών σιδηροδρομικών δρομολογίων, και ειδικότερα στην Πελοπόννησο.
Είναι αλήθεια ότι η υπαρκτή ζήτηση για επιβατικές σιδηροδρομικές μετακινήσεις στο δίκτυο της Πελοποννήσου είναι περιορισμένη, καθιστώντας τη βιωσιμότητα ή οικονομική “αυτονομία” του δικτύου προβληματική. Όμως, η περιοχή της Πελοποννήσου αποτελεί δημοφιλή τουριστικό προορισμό τόσο για τους Έλληνες όσο και για τους ξένους επισκέπτες. Η ακτογραμμή της αποτελεί πόλο έλξης για επισκέπτες από όλο τον κόσμο, ενώ και η ορεινή ενδοχώρα έχει αρχίσει και αυτή τα τελευταία χρόνια να αναπτύσσεται τουριστικά. Η Πελοπόννησος συνδυάζει ιδανικά δραστηριότητες αναψυχής, πολιτιστικές και ιστορικές δραστηριότητες, καθώς μνημεία και αρχαιολογικοί χώροι όπως η αρχαία Ολυμπία, η Επίδαυρος, η Αρχαία Μεσσήνη και τελευταία αρκετές επισκέψιμες αγροτουριστικές μονάδες και μεταποιητικές επιχειρήσεις (οινοποιεία, ελαιοτριβεία κ.ά.) αποτελούν πόλο έλξης παγκόσμιας εμβέλειας.
Το σιδηροδρομικό δίκτυο ακολουθεί τη μοναδική αυτή ακτογραμμή, ενώνει όλες τις μεσαίου μεγέθους πόλεις, εκτός της Σπάρτης. Μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί στα πλαίσια ευρωπαϊκών προγραμμάτων αποδεικνύουν ότι υπάρχει σημαντικό ενδιαφέρον για τη μεταφορά επιβατών από τη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη μέσω Ιταλίας στην Πελοπόννησο και στη συνέχεια στην Κρήτη.
Η γραμμή της Πελοποννήσου μαζί με το αττικό της σκέλος (παλιά μετρική σιδηροδρομική γραμμή) και τις διακλαδώσεις της (Καβάσιλα - Κυλλήνη, Κατάκολο - Ολυμπία, Μεσσήνη, Ναύπλιο, Λεύκτρο - Μεγαλόπολη, Κυπαρισσία και Λουτράκι) αποτελεί το μεγαλύτερο μετρικό δίκτυο της Ευρώπης, καθώς φτάνει σχεδόν τα 800 χλμ. Στην Πελοπόννησο υπάρχουν δυο σιδηροδρομικοί άξονες. Αυτός της Αθήνας – Πάτρας- Πύργου – Κυπαρισσίας - Καλαμάτας και αυτός της Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας. Επίσης, υπάρχει ο μοναδικός Οδοντωτός Σιδηρόδρομος που συνδέει την Ανατολική Αχαΐα (Αιγιάλεια) με την ορεινή περιοχή Καλαβρύτων.
Το νέο θεσμικό πλαίσιο για το σιδηρόδρομο διασφάλισε τις προϋποθέσεις για μία απελευθερωμένη αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, η ανάπτυξη πρωτοβουλιών για συμπράξεις εμπλεκομένων φορέων και η δρομολόγηση νέων σιδηροδρομικών υπηρεσιών είναι εφικτή. Πρέπει να τονισθεί ότι η διακοπή δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Πελοπόννησο δε σημαίνει απώλεια της δυνατότητας δρομολόγησης νέων σιδηροδρομικών υπηρεσιών. Ο ΟΣΕ συνεχίζει να έχει την υποχρέωση συντήρησης της υποδομής για όλες τις υφιστάμενες γραμμές του δικτύου, ανεξαρτήτως χρήσης τους ή μη.
Επομένως, η ανάπτυξη πρωτοβουλιών για νέες ολοκληρωμένες τουριστικές υπηρεσίες βασισμένες σε σιδηροδρομικές μετακινήσεις απαιτεί κατ’ αρχάς τη συνεργασία και σύμπραξη εμπλεκόμενων φορέων, όπως: ταξιδιωτικοί πράκτορες, ναυτιλιακές εταιρείες, ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις, ΚΤΕΛ, Τοπική και Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση και άλλοι επαγγελματικοί φορείς.
Με βάση τα παραπάνω το Επιμελητήριο Μεσσηνίας προτείνει τη διερεύνηση δύο σιδηροδρομικών συνδέσεων τουριστικού χαρακτήρα στην Πελοπόννησο:
α) Πάτρα - Πύργος – Κυπαρισσία - Καλαμάτα και
β) Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα - Μεσσήνη.
Απο τη 'Φωνή' και το 'Θάρρος"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog