Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

Φυλακές στο Δήμο Μεγαλόπολης

του Κανέλλου Λ. Δράκου (Δημοτικού Συμβούλου Μεγαλόπολης)

Στις 17/08/2011 συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο Μεγαλόπολης, με 10ο θέμα ημερήσιας διάταξης: «Περί ίδρυσης Νέου Γενικού καταστήματος Κράτησης Πελοποννήσου». Επειδή «όταν πρόκειται για θέματα τα οποία θα χαρακτηρίσουν τον τόπο μας, θα καθορίσουν την ιστορία μας και θα διαμορφώσουν το μέλλον μας, αυτή η άποψη πρέπει να διατυπώνεται με καθαρότητα, να καταγράφεται και να ...
είναι στην διάθεση του οποιουδήποτε, τόσο για το παρόν όσο και κυρίως για το μέλλον», θα παρακαλούσα για την δημοσίευση της τοποθέτησής μου στο Δ.Σ. Μεγαλόπολης,.

Εισαγωγή.
Το θέμα των φυλακών δεν είναι απλά ένα θέμα διαδικαστικό προς ψήφιση ή καταψήφιση, μετά βεβαίως από τις τοποθετήσεις των μελών του συμβουλίου. Είναι θέμα πολύ σοβαρό που αφορά την κοινωνία στο σύνολό της, τη μορφή του πολιτεύματος, τα δικαιώματά μας, τις υποχρεώσεις μας, τον πολιτισμό μας, την εξέλιξη του ανθρώπινου είδους. Αφορά τον κάθε ένα από μας ξεχωριστά σαν προσωπική διαδρομή, σαν πολίτη, σαν στάση ζωής. Και μας αφορά όχι για το σήμερα ή το χθες. Μας αφορά από την ημέρα της ύπαρξής μας και θα μας ακολουθεί εφόρου ζωής. Το γιατί (είναι τόσο σοβαρό), μπορεί να μην γίνεται ευθέως αντιληπτό, θα προσπαθήσω όμως όσον το δυνατό πιο περιεκτικά (αν και το θέμα είναι τεράστιο και απαιτεί πολύ χρόνο και πάλι δεν θα έχει εξαντληθεί), να γίνει κατανοητό σε όλους μας. Και για να γίνει κατανοητό σε όλους μας, θα πρέπει ανατρέξουμε σε ξεχασμένες αλλά θεμελιώδεις λέξεις και έννοιες.

Θεμελιώδεις έννοιες .
Ελεύθερος: Σημασιολογική εξέλιξη. Η λέξη ελεύθερος, αναγόμενη σε μια Ι.Ε. ρίζα «leydh” –λευθ- που σήμαινε αυξάνω, αναπτύσσομαι, απαντά ήδη στα Μυκηναϊκά (e-re-y-te-ro = Ελεύθερος) και στον Όμηρο. Ετυμολογικά συνδέεται προς λέξεις που σε Ι.Ε. γλώσσες δηλώνουν τον λαό, παρά με το ελεύσομαι (και την παρετυμολογική μάλλον ερμηνεία του ελεύθερος = «αυτός που μπορεί να έλθει/πάει όπου θέλει»).
Το ελεύθερος σήμανε στην Αρχαία:
(α). Ό,τι και το σημερινό ελεύθερος (ελεύθερη χώρα, ελεύθερος άνθρωπος, ελεύθερη συνείδηση) (β) Αυτό που αρμόζει σε ελεύθερο άνθρωπο.
Το ελεύθερος στην Ελληνική απέκτησε καθαρώς πολιτική σημασία: ελεύθερος = ο πολίτης με πλήρη πολιτικά δικαιώματα.
Με αυτήν την έννοια αντετίθετο στο δούλος, επιδίωξη δε των δούλων ήταν να γίνουν ελεύθεροι (πολίτες), απελεύθεροι όπως λέγονταν, αποκτώντας πλήρη πολιτικά δικαιώματα.
Ελευθερία: Η δυνατότητα αυτόβουλης και απεριόριστης δράσης σύμφωνα με τις επιθυμίες (κάποιου), η απουσία εξαναγκασμού ή καταπίεσης.
Προσωπική Ελευθερία: η δυνατότητα του φυσικού προσώπου να κινείται ελεύθερα και να αναπτύσσει το πρόσωπό του και περιλαμβάνει όλες τις ειδικότερες εκφάνσεις ελευθερίας – σωματική, ψυχική, πνευματική, συνείδησης, βούλησης και έκφρασης, δημιουργίας, δράσης, επαγγελματική κλπ.
Φυλακισμένος: Αυτός που βρίσκεται στην φυλακή, ο περιορισμένος, αυτός που δεν έχει ελευθερία κινήσεων.
Δημοκρατία: Πολίτευμα με διαφορετικές μορφές κατά κοινωνίες και ιστορικές περιόδους, σύμφωνα με το οποίο η πολιτική εξουσία πηγάζει από τον λαό και ασκείται προς όφελός του, βασικές δε αρχές του αποτελούν η ισονομία, η ισοπολιτεία, η κατοχύρωση των θεμελιωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων, η αρχή της πλειοψηφίας κλπ. – Αντίθετο: Τυραννία, απολυταρχία, ολιγαρχία, μοναρχία, δεσποτισμός, δικτατορία, φασισμός.
Άμεση Δημοκρατία: Το πολιτικό σύστημα κατά το οποίο οι αποφάσεις λαμβάνονται απευθείας από τους πολίτες, χωρίς την μεσολάβηση αντιπροσώπων (όπως στην Αρχαία Αθήνα), κατ’ αντιδιαστολή με την έμμεση – αντιπροσωπευτική Δημοκρατία –την κοινοβουλευτική Δημοκρατία, η συνηθέστερη μορφή σύγχρονου δημοκρατικού πολιτεύματος, κατά την οποία η πολιτική εξουσία ασκείται από τον λαό έμμεσα, μέσω αιρετών αντιπροσώπων κατά το σύνταγμα.
Πολιτισμός: Το σύνολο των υλικών και πνευματικών επιτευγμάτων κοινωνικού συνόλου. – (συνεκδοχ.) Σύνολο ανθρώπων οι οποίοι νοούνται ως φορέας συγκεκριμένου πολιτισμού - Ο βαθμός στον οποίο είναι ανεπτυγμένες οι πνευματικές και υλικές συνθήκες ζωής κοινωνικού συνόλου.
Κοινωνία: Οργανωμένο σύνολο ανθρώπων που συνδέονται με θρησκευτικούς, πολιτικούς, εθνικούς κλπ δεσμούς και συμβιώνουν σε ορισμένο τόπο και χρόνο – Τοπική κοινωνία δήμος ή κοινότητα – Σύνολο ανθρώπων με κοινά χαρακτηριστικά: υψηλή/καλή –αριστοκρατία, πλούσιοι // απόκληροι της // στο περιθώριο της // κατακάθι/απόβρασμα της -.
Κοινωνία των πολιτών: (i) Το σύνολο των εθελοντικών, μορφωτικών, επαγγελματικών και οικονομικών ενώσεων ή οργανισμών μέσα σε μια κοινωνία (εκπαιδευτικά και μορφωτικά ιδρύματα, εκκλησίες, επιμελητήρια, μορφωτικοί σύλλογοι, συνδικάτα, μέσα ενημέρωσης, κλπ), (ii) η σφαίρα εκτός κρατικού καταναγκασμού ανάμεσα στην πολιτική εξουσία και το μεμονωμένο άτομο.

Ερωτήματα – απαντήσεις – συμπεράσματα
Έχοντας υπόψη αυτές τις βασικές έννοιες, προκύπτουν ορισμένα θεμελιώδη ερωτήματα τα οποία πρέπει και να απαντηθούν, ειδάλλως όλα είναι κενά περιεχομένου.

Ποια είναι αυτά τα ερωτήματα;
Θέλουμε να είμαστε ελεύθεροι άνθρωποι; Θέλουμε την Δημοκρατία σαν πολίτευμα; Τι πολιτισμό θέλουμε να έχουμε; Αποδεχόμαστε να είμαστε φορέας του πολιτισμού του τόπου μας; Τι κοινωνία θέλουμε; Θέλουμε μια κοινωνία των πολιτών;
Νομίζω ότι όλοι μας θέλουμε ελευθερία, δημοκρατία, πολιτισμό με υψηλά ιδεώδη, κοινωνία των πολιτών. Κανείς μας πιστεύω δεν θέλει να είναι φυλακισμένος ή να θέλει φυλακισμένο τον συνάθρωπό του. Τι γίνεται όμως και στην κοινωνία μας πρέπει να έχουμε φυλακισμένους και κατά συνέπεια φυλακές για τον εγκλεισμό τους; Τι είναι οι φυλακισμένοι; Δεν είναι παιδιά δικά μας ή της διπλανής πόρτας; Ναι θα πει κάποιος, Είναι παιδιά δικά μας που ξεπέρασαν τους κανόνες της κοινωνίας και θα πρέπει να περιοριστούν για το καλό του συνόλου.
Σωστά. Ας μου απαντήσει όμως κάποιος αν ένα παιδί 2, 4, 5, χρονών είναι αγγελούδι ή προσιδιάζει σε δολοφόνο, βιαστή, διαφθορέα, κλπ; Σίγουρα λοιπόν κάτι έγινε και από αγγελούδι μετατράπηκε σε επικίνδυνος για την κοινωνία κακοποιός. Και αυτό το κάτι δεν έγινε στο φεγγάρι. Έγινε εδώ μέσα στην κοινωνία. Άρα κάτι δεν πάει καλά στο σύνολό του. Άρα κάτι πρέπει να θεραπευτεί, κάτι είναι άρρωστο και σίγουρα δεν θεραπεύεται με το να δημιουργούμε παραβάτες και να τους φυλακίζουμε. Όσο παραβάτες είναι οι προς φυλάκιση συνάνθρωποί μας άλλο τόσο είμαστε και εμείς που τους δημιουργήσαμε. Μόνον που εδώ η ευθύνη διαχέεται, χάνεται μέσα στο πλήθος, στους νόμους, στο έλλειμμα αξιών, ευαισθησιών, ανθρωπιάς και πλεονασμού υποκρισίας, ανεντιμότητας, διαφθοράς και σήψης. Ωστόσο η ευθύνη υπάρχει.
Η κοινωνία των ελεύθερων πολιτών, της σωστής δημοκρατίας, του πολιτισμού των αξιών δεν μπορεί και δεν επιτρέπεται να παράγει παραβάτες που να χρήζουν φυλακής. Αυτός πρέπει να είναι ο στόχος και να υπηρετείται με θρησκευτική ευλάβεια από την καθημερινή στάση ζωής του καθενός από εμάς που θέλουμε να είμαστε ελεύθεροι άνθρωποι.
Με τις βασικές αυτές έννοιες ξεκαθαρισμένες, με τα ερωτήματα και τις απαντήσεις που συμπερασματικά και τεκμηριωμένα δόθηκαν, μπορεί να υφίστανται απορίες για το τι είναι κατ αρχήν οι φυλακές και μπορεί, κατόπιν όλων αυτών, να στοιχειοθετείται ερώτημα για το αν θέλουμε φυλακές στο τόπο μας;

Θα πρέπει όμως να δούμε και το πώς χρησιμοποιούνται οι φυλακές από τις εκάστοτε εξουσίες, μέσα από χαρακτηριστικά παραδείγματα και χαρακτηριστικές περιόδους της ιστορίας της ανθρωπότητας.
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα που μπορούν να μας απασχολήσουν. Ας πάρουμε ως πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα την εποχή του Μεσαίωνα. Μια περίοδο από τις πιο μελανές της Ευρωπαϊκής ιστορίας. Περίοδος όπου οποιοσδήποτε πρέσβευε κάτι διαφορετικό σε σχέση με αυτό που πρέσβευε η κυρίαρχη ιδεολογία με την άρχουσα τάξη (και όπως στην πορεία αποδείχθηκε και πρωτοπόρο στην εξέλιξη της ανθρωπότητας), βρισκόταν στα μεσαιωνικά κελιά και στα φρικαλέα βασανιστήρια της Ιεράς εξέτασης. Είχε γεμίσει όλη η Ευρώπη με κολαστήρια μελλοθανάτων και όλα αυτά στο όνομα του Θεού και για το καλό των ανθρώπων. Βλέπουμε λοιπόν ότι οι φυλακές είναι «συνώνυμο» της βαρβαρότητας, της εξαθλίωσης και της πιο αρνητικής πλευράς της ανθρώπινης ύπαρξης. Ποια ήταν όμως τότε τα συστήματα εξουσίας και ποια η κυρίαρχη ιδεολογία τους; Ήταν είτε ολιγαρχία, είτε μοναρχία, είτε απολυταρχία, όπως όμως και να τα ονομάσουμε δεν ήταν δημοκρατία και η κυρίαρχη ιδεολογία τους, όπως και να την ονομάσουμε ήταν το αντίθετο του ελεύθερου ανθρώπου, του πολίτη. Συστήματα που επιβλήθηκαν στο όνομα του χριστιανισμού, της θρησκείας που έχει για καρδιά της την αγάπη για τον συνάνθρωπό μας και με απαγορευμένο οτιδήποτε αφορούσε τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων, το πολιτισμό δηλαδή του ελεύθερου ανθρώπου, της δημοκρατίας, της κοινωνίας των πολιτών.
Σε ποιους λαούς όμως επιβλήθηκε και εδραιώθηκε η μακρά περίοδος του μεσαίωνα; Ποιός ήταν ο πολιτισμός τους; Ποια ήταν η ιστορία τους; Πως ξέφυγε η ανθρωπότητα απ’ αυτήν την μαύρη περίοδο; Επιβλήθηκε σε λαούς με ανύπαρκτη ιστορία και με ανύπαρκτο πολιτισμό, με πλήρη φτώχεια για την έννοια της ελευθερίας και της Δημοκρατίας, για την αξία της ανθρώπινης ζωής, με περίσσευμα όμως δουλικότητας και βαρβαρότητας και τις φυλακές – κολαστήρια, που ήταν αναπόσπαστο κομμάτι της υποκουλτούρας τους, ως κυρίαρχο σύμβολό τους.

Και βγήκε απ’ αυτή την περίοδο στηριζόμενη κυρίως στον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό.

Εμείς σαν σημερινοί κάτοικοι της Αρκαδικής αυτής γης, είτε το θέλουμε είτε όχι είμαστε φορείς της ιστορίας αυτού του τόπου. Είμαστε κληρονόμοι της. Και τι έχουμε κληρονομήσει; Μεσαίωνα ή αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό; Ελευθερία ή φυλακές; Δημοκρατία ή απολυταρχία; Τι είναι η αρχαία Λυκόσουρα, οι Λυκαίοι αγώνες, ο Αρκαδισμός, το κοινό των Αρκάδων, η αρχαία Μεγαλόπολις, το αρχαίο θέατρο, ο Επικούρειος Απόλλωνας; Είναι φυλακές ή πράξεις και το πνεύμα του ελεύθερου ανθρώπου;
Στα χρόνια της σκλαβιάς ποιοι ήταν και τι έκαναν οι παππούδες μας;
Προτίμησαν να καλλιεργήσουν την πέτρα σε όλα τα γύρω ορεινά χωριά μας, προκειμένου να έχουν έστω και ψήγματα ελευθερίας παρά την πλήρη σκλαβιά. Παραιτήθηκαν ποτέ από την ελευθερία τους; Ποτέ και το απέδειξαν. Ποιος ήταν ο ρόλος της θρησκείας στον Ελλαδικό χώρο; Δημιούργησε κανένα μεσαίωνα; Βεβαίως κι όχι γιατί φορείς της ήταν άνθρωποι ελεύθεροι, άνθρωποι που προέρχονταν απ’ αυτό το τόπο, γι’ αυτό διαχώρισε την θέση της από την μεσαίωνα της Παπικής Εκκλησίας, και ήταν ο πνευματικός ηγέτης για την απελευθέρωσή μας.

Μετά από 3000 και πλέον χρόνια ιστορίας αυτού του τόπου, τίθεται πλέον σε εμάς το ερώτημα εάν θέλουμε φυλακές.; Μπορεί να υπάρχει τέτοιο ερώτημα; Μπορούμε να επιτρέψουμε στους εαυτούς μας να συσταθεί τέτοιο ερώτημα; Φυσικά και ΟΧΙ διότι αν επιτρέψουμε κάτι τέτοιο έχουμε αυτομάτως καθαιρέσει τους εαυτούς μας, έχουμε καταργήσει την ελευθερία μας, έχουμε καταργήσει την Δημοκρατία μας, έχουμε αποποιηθεί την ιστορία και την κληρονομιά μας, που με αγώνες και αίμα οι πρόγονοί μας μας παρέδωσαν.
Επειδή όμως ζούμε μέσα σε μια Δημοκρατία, έστω και λαβωμένη, ο καθένας είναι ελεύθερος να εκφράζει την άποψή του, έχοντας βεβαίως την ευθύνη των αποτελεσμάτων που απορρέουν απ αυτήν την άποψη. Έχει δηλαδή εδώ πλήρη εφαρμογή η ρήση του Βολτέρου «διαφωνώ με ότι λες, αλλά θα υπερασπίζομαι μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες». Και όταν πρόκειται για θέματα τα οποία θα χαρακτηρίσουν τον τόπο μας, θα καθορίσουν την ιστορία μας και θα διαμορφώσουν το μέλλον μας, αυτή η άποψη πρέπει να διατυπώνεται με καθαρότητα, να καταγράφεται και να είναι στην διάθεση του οποιουδήποτε, τόσο για το παρόν όσο και κυρίως για το μέλλον.
Συνεπής λοιπόν στις αρχές της Δημοκρατίας, της κοινωνίας των πολιτών, της ελευθερίας των προσώπων, με πλήρη ευθύνη των λόγων και των πράξεών μου, αποδέχομαι πλήρως την κληρονομιά των προγόνων μας και του τόπου μας, δεν καταργώ στο όνομα κανενός και για τίποτα την ιστορία μας, τους αγώνες, τον πολιτισμό μας. Κατά συνέπεια δεν υφίσταται καν το ερώτημα για την κατασκευή φυλακών (νέου γενικού καταστήματος κράτησης Πελοποννήσου), στην περιοχή μας.
Πιστεύω να έγινα κατανοητός από όλους σας. Εάν σε κάποιους όμως δεν έγινε αντιληπτό οτιδήποτε ή σε κάποιους άλλους μπορεί να ακούγονται για Κινέζικα, είμαι διατεθειμένος μέχρι και Κινέζικα να μάθω προκείμενου να εξηγήσω κάθε τι που αφορά αυτό το πάρα πολύ σοβαρό θέμα.
Η τοποθετήσεις των επικεφαλής των παρατάξεων, προεξάρχοντος του επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας κ.Τσιριγώτη ήταν υπέρ της ίδρυσης φυλακών στην Μεγαλόπολη και μάλιστα το 2003 ως Δήμαρχος είχε προχωρήσει αρκετά το θέμα, με ανταποδοτικά «βεβαίως» οφέλη για τον τόπο που περιείχαν: Εντοπιότητα στις προσλήψεις, Υποχρεωτική διαμονή των υπαλλήλων στην Μεγαλόπολη, όλες οι προμήθειες να γίνονται από την Τοπική αγορά, δημιουργία δικαστικού μεγάρου. Όλα είχαν γίνει δεκτά από τον τότε υπουργό, μόνο που αντικαταστάθηκε και το όλο θέμα δεν προχώρησε.
Στην δευτερολογία μου, αφού τόνισα στο σώμα ότι όπως είπα στην πρωτολογία μου δεν έπρεπε να υφίσταται καν ερώτημα για την ίδρυση φυλακών στη Μεγαλόπολη, διατύπωσα τις απόψεις μου επί των επιχειρημάτων για τα οφέλη που θα προέλθουν στην Τοπική Κοινωνία από την λειτουργία των φυλακών επισημαίνοντας ότι:

Το 2003 μπορεί να μην ευοδώθηκε η προσπάθεια του κ. τσιριγώτη για ίδρυση φυλακών στην Μεγαλόπολη. Το 2003 όμως ξεκίνησε η κατασκευή τους και σήμερα λειτουργούν φυλακές στη Νιγρίτα Σερρών, μια πόλη παραπλήσια με τη Μεγαλόπολη. Φαίνεται ότι ο τότε Δήμαρχος Νιγρίτας ήταν πιο αποτελεσματικός και ενήργησε για την κατασκευή αυτού του «αναπτυξιακού» έργου για τον τόπο του, με αντίστοιχα βεβαίως ανταποδοτικά οφέλη για τους συμπολίτες του. Ποια είναι σήμερα η κατάσταση; Καμία πρόσληψη, καμία προμήθεια από την Τοπική αγορά, κανένα Δικαστικό Μέγαρο, ελλειπής φύλαξη, κανένα μέτρο ασφάλειας στις μεταγωγές κλπ. Ποιες είναι οι προοπτικές στην εποχή του Μνημονίου; Οι πιο χειρότερες που μπορούν να υπάρχουν. Ποια είναι τα οφέλη λοιπόν για την Τοπική Κοινωνία; Κανένα. Και αυτό το γνωρίζετε από σήμερα που συζητείται το θέμα εδώ στο Δ.Σ. Δεν έχει δεν γνώριζα, δεν ήξερα, δεν είδα. Δεν έχει ότι εγώ ζήτησα μέγαρα και δεν μου τα φτιάξανε, γιατί το γνωρίζεις από σήμερα ότι δεν έχει τίποτα.

Βέβαια ο κ. Τσιριγώτης πρότεινε τελικά ν΄ αποφασίσει ο λαός με δημοψήφισμα. Που ήτανε ο λαός και το Δημοψήφισμα κ. Τσιριγώτη το 2003, που τα είχατε ωριμάσει όλα τόσο καλά χωρίς να πάρει κανένας χαμπάρι; Γιατί δεν κάνατε δημοψήφισμα τότε; Η πρόθεση του είναι σαφής και πάνω απ’ όλα δημαγωγική και υστερόβουλη.

Επειδή γνωρίζει ότι δεν υπάρχουν μέγαρα και φκιασίδια, ας έχουμε την εκλογική πελατεία την υπέρ των φυλακών δεμένη, ας μην τα χαλάμε και με αυτούς που δεν θέλουν και στο τέλος που ο θησαυρός θα αποδειχθεί άνθρακες, ΕΓΩ το αποφάσισα; Ο λαός. Εύγε‼

31 σχόλια:

  1. Γιατί έτσι πομπωδώς κ. Δράκο ? Σας ακούσαμε στο Συμβούλιο . Θέλετε να σας διαβάζουμε κιόλας ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΝΕΛΛΟ ΜΑΣ ΤΑ 'ΠΡΙΞΕΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΨΗΦΗΣΕΣ ΣΤΟ ΔΣ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΕΙΣ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΟΤΑ ΓΙΝΟΤΑΝ Η ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩ ΣΗ ΚΑΒΒΟΥΡΑ. "ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ" ΕΙΠΕΣ. ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ. ΠΕΣ ΤΟ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ. ΕΚΑΝΕΣ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ; ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΧΑΡΑ ΣΟΥ. ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΗΣ ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ. ΑΥΤΟΣ ΚΑΠΟΤΕ ΕΣΚΙΖΕ ΤΑ ΙΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ. ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΣΚΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΦΕΡΕΙ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΙΟ ΠΑΪΔΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΕΤΕ ΔΥΟ ΓΑΙΔΑΡΩΝ ΑΧΥΡΟ. ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΑΠΛΑ ΣΥΝΘΕΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΑ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΜΙΛΑΓΕ ΓΙA IQ ΡΑΔΙΚΙΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κ. Δράκο
    κατ' αρχήν έχετε τα συγχαρητήριά μου, ως άνθρωπος και ως δημότης Μεγαλόπολης, για τις θέσεις που εκφράσατε όσον αφορά το ζήτημα "φυλακές στη Μεγαλόπολη" και την εν γένει τοποθέτηση και ανάλυσή σας στο θέμα αυτό, εκτός όμως του κομματιού που αφορά τον Τσιριγώτη. Η άποψή σας (αλλά και εκείνη άλλων δ. σ.) ήταν μια ευχάριστη έκπληξη, διότι άκουσα αναλύσεις σε βάθος του θέματος και όχι εκτιμήσεις εκ του προχείρου, για τις (απίθανες) προσλήψεις, για την (ανύπαρκτη) ωφέλεια της Μεγαλοπολίτικης αγοράς κ.λ.π.
    Δηλώνοντας ότι κι εγώ διαφωνώ με την ίδρυση του όποιου "σωφρονιστικού καταστήματος" στην περιοχή μας, θέλω να τονίσω 3 ζητήματα:
    1.Εκφράζω την οργή μου για όσους από Δ.Σ. και το ακροατήριο εκεί, εκφράστηκαν με αγένεια (ή δήθεν βαριεστημένα) στην σοβαρή και υπεύθυνη τοποθέτηση ενός ανθρώπου, που είχε το θάρρος να πει δημοσίως τόσο σοβαρά πράγματα. Νομίζω ότι άξιζε με το παραπάνω ο 10λεπτος χρόνος που αφιερώθηκε.
    2.Πιστεύω ότι είναι κατάντια για μία μικρή πόλη - σαν τη Μεγαλόπολη - να εύχεται και να ελπίζει στην ίδρυση "φυλακών" για την ανάπτυξή της!!!
    3.Τα συγχαρητήριά μου και στον κο Τσιριγώτη, όσον αφορά το αίτημα του Δημοψηφίσματος, διότι αν και διαφωνώ με τις φυλακές, ήταν καιρός επιτέλους, να "πέσει στο τραπέζι" το θέμα δημοψήφισμα ως αναφαίρετο δημοκρατικό δικαίωμα, αλλά και υποχρέωση της όποιας κρατικής ή τοπικής εξουσίας.
    Ας ελπίσουμε και σε άλλες πρωτοποριακές απόψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΦΙΛΕ ΤΩΝ 3.07 ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ Ο ΦΙΛΙΠΠΙΚΟΣ ΤΟΥ Κ ΔΡΑΚΟΥ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΤΙ. Ο Κ ΔΡΑΚΟΣ ΨΗΦΙΣΕ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΟΓΙΔΡΙΟ. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ; ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΟΛΟΥΣ Ο ΛΕΒΕΝΤΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΥΦΥΛΑΞ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟΦΥΛΑΞ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχαχαχα!!! Δυστυχώς, σωστό κι αυτό ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τι λέτε όλοι σας ? Η πιό ξεκάθαρη θέση είναι αυτή! Πολύ δουλεμένη θέση! Να άλλος ένας δελφίνος για τη θέση του δημάρχου στο απώτατο μέλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προσοχή μόνο κ. Δράκο μη σας στήσουν πάλι παγίδα οι ύπουλοι εχθροί σας και χάσετε το τρένο της δημαρχίας οριστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΝΝΕΛΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ (ΣΙΝΕΜΑ)ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΚΟΚΟΡΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΨΗΦΙΣΕΣ ΣΑΝ ΚΟΤΑ.
    ΣΗΚΩΣΕΣ ΤΗΝ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕΣ ΤΗ ΠΟΛΗ ΜΕΣΑ

    ΤΕΛΙΚΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ Η ΕΙΡΗΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Κανέλλος ήταν πάντα στα παρασκήνια . Τωρα διαδίδεται ότι

    προωθεί την υποψηφιότητα του συναδέλφου του του κ. Τάσου -

    αρχιτέκτονα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν κανένας δεν ήξερε το άτομο και άντεχε να διαβάσει ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ θα έλεγε ότι πρόκειται για γραφικό τύπο με ελαφρά τρικυμία, που προκειμένου να ακουστεί λεηλατεί συρράφει και κακοποιοί ανέξοδα διάφορες απόψεις.
    Επειδή τα ποντίκια όταν βγαίνουν από την τρύπα τους περισσότερη αηδία προκαλούν παρά φόβο η φύση έχει εξουσιοδοτήσει τις γάτες να καθαρίζουν την υπόθεση.
    Στην περίπτωση μας όμως επειδή δεν μιλάμε για ποντίκι αλλά για πολιτικό, το ρόλο της γάτας πρέπει να τον παίξουν οι πολίτες και οι διαφοροποιούμενοι πολιτικοί.
    Επειδή στο κείμενό του «ο στοχαστής» μιλάει για δημοκρατία, πολιτισμό, δικαιοσύνη καλό θα είναι να μην μείνει αναπάντητο.
    Γιατί αν μείνει αναπάντητο η αηδία , θα θεωρηθεί αδυναμία και το φαινόμενο σύντομα θα επαναληφθεί.
    Και στηριζόμενος ο στοχαστής στη αμηχανία, αλλά και στο φόβο που προκαλεί το θράσος θα συνεχίσει να διερωτάται μεγαλόφωνα ……. «πως ένα παιδί 2, 4, 5, χρονών είναι αγγελούδι ή προσιδιάζει σε δολοφόνο, βιαστή, διαφθορέα, κ.λ.π…τι έγινε και από αγγελούδι μετατράπηκε σε επικίνδυνο για την κοινωνία κακοποιό και αποφαίνεται…..ότι δεν φταίει το φεγγάρι αλλά η κοινωνία..
    Πουθενά ο «στοχαστής» δεν αναγνωρίζει την ατομική ευθύνη, δεν αναφέρει τίποτα για το ρόλο του γονέα-παιδαγωγού στον Αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό που αφειδώς επικαλείται.
    Πολύ δε περισσότερο, δεν μιλάει πουθενά για τις κυρώσεις που η Αρχαία Ελληνική Πολιτεία προέβλεπε στην απλή ένδειξη αμέλειας, κηδεμόνων προς ανηλίκους .
    Όταν χρειαστεί εκάστοτε σχολιαστής να αναλάβει τις ευθύνες του, τότε του φταίει η κοινωνία , του φταίνε οι καθηγητές και όταν φοβηθεί κάνει χρήση του πολιτικού του αξιώματος για να τρομοκρατήσει ή να εκφοβήσει προκειμένου να αποφύγει τις ευθύνες του .
    ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ
    Επειδή περαιτέρω αναφορά είναι περιττή τελειώνω λέγοντας
    Ντροπή ή γενικότερα και ευγενικότερα Αιδώς Αργείοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ε όχι και τέτοια κριτική στο Think tank του Μπούρα ?

    Ελεος πιά !!! Με τις δεξαμενές σκέψεις τα βάζεις???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 8:47
    H υποψηφιότητα του συναδέλφου του κ. Κανέλλου, αρχιτέκτονα κ.
    Τάσου - όπως ξέρεις δεν χρειάζεται παρασκήνια.
    Βέβαια χρειάζεται ανθρώπους με εμπειρία σαν τον κ. Κανέλλο, που
    πρέπει όμως να αφήσουν πίσω τον παλιό τους εαυτό, να
    προσαρμοστούν με το ισχυρό ρεύμα της Πόλης χωρίς εγωισμούς και
    προσωπικές βλέψεις.

    (Εντός των ημερών θα συσταθεί επιτροπή που επισήμως θα καλέσει τον επιφανή συμπολίτη μας να ηγηθεί του Νέου Σχήματος.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύς κόσμος περιμένει την ανανέωση από μορφωμένους και επιτυχημένους επαγγελματίες . Να κι ένα ευχάριστο σάλπισμα μέσα στη γενική κατάθλιψη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τελικά τι ψήφισε ο Καννέλος και γενικά ποιός ψήφισε ΝΑΙ και ποιος ΟΧΙ στις φυλακές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. OTI KAI NA ΨΥΦΙΣΕ Ο ΚΑΝΕΛΟΣ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΝ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ. ΤΟΝ ΚΑΝΕΛΟ ΣΑΝ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΗΝΑΔΕΛΦΟΥ ΤΟΥ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η αναμονή του νέου δεν πρέπει αφεθεί στην τύχη του , μορφωμένος και επιτυχημένος επαγγελματίας αυτή τη στιγμή υπάρχει, το μόνο που δεν υπάρχει είναι η δημόσια αποδοχή από μέρους του, της επίσημης καθόδους του στον εκλογικό στίβο.

    Οι βραβευθέντες για την προσφορά τους στην κοινωνία και την Μεγαλόπολη πρέπει να λάβουν πρωτοβουλίες να συναντηθούν μαζί του και να τον πείσουν ή -πιέσουν αν χρειασθεί - να λάβει πρωτοβουλίες .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πωπωπω σχόλια !!! Τυχαίο ? Δε νομίζω . Αντε Κανέλλο ξεπέρασες τον Πρόεδρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΑ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΤΗΣ 23 Αυγούστου 2011 10:24 π.μ.ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ "ΣΤΟΧΑΣΤΗ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γιατί κ. Ασημακόπουλε δεν συγχαίρετε και σεις τον Κανέλλο για την εμπεριστατωμένη θέση του κατά των φυλακών?

    Είσαστε οι δύο που τολμήσατε μετά παρρησίας να αντισταθείτε σ' αυτή την καταραμένη - σατανική επιλογή της διοίκησης Μπούρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΔΡΑΚΟΣ ΚΑΝΝΕΛΟΣ.
    ΑΝΔΡΩΘΗΚΕ ΕΠΙ ΕΠΟΧΗΣ ΤΣΙΡΙΓΙΩΤΗ.ΠΡΟΤΟΠΑΛΗΚΑΡΟ ΤΟΥ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΟΚΤΩ ΧΡΟΝΑΚΙΑ .ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΚΑΙ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ?ΕΡΓΑ .ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙΣ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΜΙΤΑ(ΚΟΙΝΩΣ ΕΡΓΑ -ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΤΛ).
    ΠΡΟΕΞΕΧΟΝ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΠΟΥΡΑ . ΤΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΕΠΙΒΟΛΩΝ ΕΡΓΩΝ ??? ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ.
    ΑΝ ΨΑΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΘΑ ΒΡΕΙ !!!
    ΤΩΡΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ. ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ!!ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑΘΕΛΕ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ. ΓΙΑ ΝΑΝΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα θερμά μου συγχαρητήρια στο MEGALOPOLIS -FM . Αφήνετε βήμα να
    αποτυπωθουν όλες οι απόψεις .

    Χαίρομαι για την πληθώρα των σχολίων . Εντυπωσιάστηκα.

    Πολύ χαίρομαι, που κάποιοι βάζουν τα πράγματα στη σειρά .

    Μετά την απροσδόκητη ήττα του κ. Δράκου στις δημοτικές εκλογές
    ( έχασε την πρωτιά από τη νεαρή καθηγήτρια Οικοκυρικών) ψαλιδίστηκε όποια προοπτική του για διεκδίκηση του δημαρχιακού θώκου. Ας συμπαραταχθεί λοιπόν με την ελπιδοφόρα υποψηφιότητα για να δεί καλό η περιοχή .
    Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι γεγονός ότι η υποψηφιότητα του κου Δράκου θα είχε άλλη δυναμική αν δεν ήταν πρώτη η καθηγήτρια.
    Όπως και να έχουν τα πράγματα ο κος Δράκος παραμένει ο εμπειρότερος και ίσως ο αποτελεσματικότερος αυτοδιοικητικός,σε υποστηρικτικούς ρόλους, που θα μπορούσε να υποστηρίξει σημαντικά πιθανή υποψηφιότητα του γνωστού αρχιτέκτονα.
    Πέραν όμως αυτών χρήσιμο θα είναι να διερευνηθεί και η πρόθεση του κο Αντώνακα για ενεργό συμμετοχή του στο νέο σχήμα, προκειμένου , μεγάλο κομμάτι του παραγωγικού ιστού της πόλης να εκπροσωπηθεί επαρκώς.

    Ευχαριστώ για το χρόνο σας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. AGAPHTE FILE THS 23 AYGOYSTOY 7.44 DEN SYGXAIRO TON K KANELLO DRAKO GIATI DEN MPORO NA KATALABO AKOMA POIA EINAI TELIKA H THESH TOY. AKOYSA, GIATI DEN BRISKOMOYN EKEI, OTI STO DHMOTIKO SYMBOYLIO PSIFISE YPER TON FYLAKON. EGO EXO ALLH APOPSI THN OPOIA EJEFRASA STHN DIAVOYLEFSH PARODIA TOU KYRIOY KABOURA.
    EYXARISTO
    I.ASSIMAKOPOULOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ευχαριστώ ειλικρινά για την απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κ. Ασημακόπουλε αν έχετε χρόνο εξειδικεύετε τι εννοείτε με το

    " διαβούλευση - παρωδία " , γιατί πραγματικά είσθε ο μόνος ,

    που εκφράζετε τέτοια θέση , γιατί αντίθετα ο λαός της

    περιοχής έχει εκφρασθεί θερμά για την πρωτοβουία αλλά προεχόντως

    για την επιτυχία της διαβούλευσης του κ. Κάβουρα.

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ,
    ΟΜΟΛΟΓΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΑΝΙΛΗΦΘΗΚΑ ΤΗΝ ΕΝΘΟΥΣΙΏΔΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΒΟΥΡΑ. ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ. ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΑΠΟΠΕΙΡΑ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΦΑΝΦΑΡΑ ΟΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΑΣΗ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΠΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΠΙ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΠΟΥ ΒΕΙΧΕ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΗΤΑΝ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΙΟΣ. Η ΟΛΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΚΑΝΕ ΜΠΑΜ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗ (ΓΦΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΣΙΚΕ) ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ ΕΙΧΑΝ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. ΔΕΣΜΟΦΥΛΑΚΕΣ, ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΣΟΦΡΟΝΙΣΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΛΠ. ΠΩς ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΕ Η ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ; ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΕ.
    ΤΕΛΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ, ΟΤΑΝ Ο ΠΑΤΗΡ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΖΗΤΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΌΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΈΣΗ, Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΊΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑ.
    ΗΤΑΝ Ή ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΩΔΊΑ;
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν αντιλέγω ότι η τοποθέτησή σας περιέχει σεβαστές θέσεις αλλά το γεγονός ότι ο Πρόεδρος κατάφερε να συγκεντρώσει 257 άτομα είναι πρωτόγνωρο και εντυπωσιακό.Δεν είχε δε λάβει χώρα άλλη
    διαβούλευση μέχρι σήμερα δεν χρεώνεται στα υπέρ του Προέδρου?

    Ευχαριστώ κ. Ασημακόπουλε για το γόνιμο διάλογο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Diavasa simera se efimerida oti o Papakonstantinou epimenei gia to XDBA kai eseis asxoleiste me tis filakes.................KSIPNISTE.....poy einai twra o "kalos proedros" wste na kalesei geniki sineleusi????????/pou einai i dimotiki arxi????????/pou einai oi ypoloipoi pou legan otia tha antistathoun???????????
    Ta kornarismata tous maranane les kai pigainane se xara..........
    Ayto einai to krisimo thema poy prepei na asxolithoume......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φίλε των 24 Αυγούστου 2011 7:34 μ.μ.,
    τα 257 άτομα δεν τα μάζεψε ο Πρόεδρος..εγώ για παράδειγμα δεν πήγα να δω τον πρόεδρο...με ενδιέφερε το θέμα και η άποψη ολόκληρης της Δημοτικής Αρχής....
    Αφού τόσο καλός είναι όπως πιστεύετε ο Πρόεδρος γιατι δεν κάνει μια διαβούλευση για τα σκουπίδια? εκεί να δεις πόσους θα μαζέψει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΦΙΛΕ (24 Αυγούστου 2011 7:34)
    ΚΟΨΕ ΚΑΤΙ ....
    225 ΗΤΑΝ ΤΑ ΑΤΟΜΑ, ΑΠΟ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ, ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ . & -
    (ΜΗΝ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog