Βραβεύτηκαν για την συμμετοχή τους στο Θεσμό Αριστείας και Καινοτομίας
Το Πειραματικό Γυμνάσιο Σπάρτης βραβεύτηκε για την συμμετοχή του στο Θεσμό Αριστείας και Καινοτομίας 2011 του Υπουργείου Παιδείας, για το έργο «Ένα ταξίδι στην Αθήνα του 5ου αιώνα», που αφορά τη διδακτική μαθήματος του αναλυτικού προγράμματος.
Στο έργο συμμετείχαν 56 μαθητές που φοιτούσαν στην Α΄ Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2009-10 και σήμερα φοιτούν στη Γ΄ Γυμνασίου.
Στους μαθητές ανατέθηκαν εργασίες εξοικείωσης με το διαδίκτυο και το λογισμικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Το διαδίκτυο και διάφορες ιστορικές πηγές αξιοποιήθηκαν προκειμένου να προσεγγισθεί με βιωματικό τρόπο η περίοδος του χρυσού αιώνα του Περικλή, ενώ οι μαθητές έγραψαν και ιστορίες με φανταστικά πρόσωπα σε πραγματικό πλαίσιο.
Το σχολείο εκπροσωπήθηκε από το διευθυντή, κ. Καρρά Θεόδωρο, το δημιουργό του έργου και εκπαιδευτικό, κ. Κονδυλόπουλο Ιωάννη και τους μαθητές Βενολία Μαρία, Ζαραφωνίτη Μαίρη, Ζέππο Παναγιώτη, Μιχαλακάκου Κωνσταντίνα και Τσαρούχα Ελένη, που επιλέχθηκαν μετά από κλήρωση.
Οι μαθητές και ο υπεύθυνος του έργου παρουσίασαν τον τρόπο εργασίας τους στο συγκεκριμένο έργο και τις υπόλοιπες δραστηριότητες του σχολείου τους, τονίζοντας την αξία της συνεργασίας μαθητών και καθηγητών.
Ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Πελοποννήσου Πέτρος Μισθός, συνεχάρη τους μαθητές και τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό του έργου, αναφέροντας πως η ανάπτυξη καινοτόμων δράσεων και πρωτοβουλιών δίνουν την ευκαιρία στους μαθητές να δραστηριοποιηθούν, να αυτενεργήσουν και να λειτουργήσουν συνεργατικά, συμβάλλοντας στην ολόπλευρη ανάπτυξή τους. Η κοινωνία μας χρειάζεται ελπίδα, αισιοδοξία και δημιουργικότητα και οι καινοτόμες δράσεις βοηθούν προς αυτήν την κατεύθυνση.
Στόχος της δράσης «Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση» είναι η αξιοποίηση της μάθησης, που παράγεται στα σχολεία, ως βάση για την υποστήριξη και ανάπτυξη του εκπαιδευτικού έργου μέσα από την επιβράβευση και τη δημόσια ανάδειξη «βέλτιστων πρακτικών». Η δράση επιχειρεί να δημιουργήσει ένα σχολείο ανοικτό στη συνεχή βελτίωση, την αλλαγή, την πολυμορφία και σε μηχανισμούς συνεχούς ανατροφοδότησης και υποστήριξης της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών. Οι καλές πρακτικές που αναδεικνύονται μέσα από αυτή τη δράση, αποτελούν μία δεξαμενή άντλησης ιδεών για όλους τους ενδιαφερόμενους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog