Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Κλειώ Παπαντωνίου- Κορώνη: " δέσμευσή μου να προσφέρω από την θέση μου στο Π.Σ. Πελοποννήσου"

   Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τους πολίτες της Αρκαδίας ,
που παρά τον πολύ σύντομο προεκλογικό αγώνα , με στήριξαν
σε μια τόσο δύσκολη εκλογική μάχη , όπως αυτή των περιφερειακών εκλογών,
δίνοντας μου την δυνατότητα να εκπροσωπήσω τους ίδιους
και τον νομό μας, στο επόμενο περιφερειακό συμβούλιο.

Η δέσμευση μου είναι πως την επόμενη πενταετία, έχοντας ως πρώτο μέλημα
το λειτούργημα μου και την σχέση εμπιστοσύνης που έχω αναπτύξει
με τους Αρκάδες, θα προσφέρω και από αυτό τη νέα  θέση,
υπηρετώντας τις ίδιες αξίες και αρχές και βάζοντας πάνω από όλα τον άνθρωπο.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη ,
για την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου
και μου έδωσε την ευκαιρία να μετέχω σε αυτόν τον αγώνα,
αλλά και όλους τους νέους συναδέλφους μου που θα δουλέψουμε
από κοινού για μία καλύτερη Αρκαδία.

Με  τιμή
Κλειώ Παπαντωνίου - Κορώνη
Περιφ. Σύμβουλος  Αρκαδίας
με  την  ΝΕΑ  ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog