Παρασκευή, 16 Μαΐου 2014

Δήμητρα Αλεξοπούλου: " γιατί καπηλεύεστε τις ιδέες μας κ. υποψήφιοι;

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΛΕΕΙ......την κατασκευη εκθετηριου για την πωληση τοπικων προιοντων...η κυρια Λιγουρη επισεις προ μηνος στην πλατεια μου μιλησε για αυτο....ΜΟΥ ΛΕΕΙ....δημητρα δεν εχεις καπου να βαλεις το φουρνο να σου δημιουργησουμε ενα χωρο εκθετηριου και να πουλας και εσυ τα προιοντα σου.....και της απαντω μαγαζακι εχω ....δε θα μου κλεψετε την επαγγελματικη μου ιδεα........ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΠΑΓΚΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΙΔΕΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΧΩ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ...ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 20-2-20014....και για την οποια εχουν ενημερωθει ολοι οι ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ....μαλιστα κατα την επισκεψη μου στον κυριο Γεωργακοπουλο στο προσωπικο επαγγελματικο χωρο που διατηρει συνοδευομενη απο την Κυρια βουλα ταμπακη θεοδωροπουλου οταν του ανεπτυξα την ιδεα μου ...μου ειπε οτι σαφως θα μπορουσε να υλοποιηθει κι οτι ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΕΦ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ θα μπορουσε να ενοικιασει χωρο προς την υλοποιηση αυτης της ΙΔΕΑΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΠΕΡΙΠΑΤΟ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΡΑΞΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ. .....ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΑΝΑ ΕΙΠΕ....ΜΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΤΕ...ΕΜΕΙΣ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΤΟΥ βουζα....μμμμ....και για αυτο ειχα συζητησει οπως και για πολλα αλλα..........     ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΜΗΝΑ ΑΠΡΙΛΗ  (αρχες) ΤΟΝ Κ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟ... ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΝΑ ΚΑΠΙΛΕΥΤΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΙΔΕΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ....οταν στην κυρια ΤΣΙΚΟΥΡΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟΝ Κ ΔΙΟΝΥΣΗ της ανεπτυξα την ΙΔΕΑ την ειχα ρωτησει πρωτιστος αν εχει σκοπο να βαλει υποψηφιοτητα και μου ειχε απαντησει αρνητικα και το υποστηριξε δια λογους προσωπικους.....και αφου συνδιαλεγομαι μαζι της και της αναπτυσω την ιδεα μετα απο συναντηση με τον κ τσιριγωτη βαζει τελικως υποψηφια και ο συνδιασμος της ανακοινωνει και κομματι της προτασης μου ως δημιουργια αυτου.........μαλιστα ........ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΑ ΕΖΗΣΑ ΕΓΩ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΤΟΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΚΟΜΑ ΣΥΝΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ.............ΣΥΖΗΤΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ ΑΠΟΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ....ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΟΥ ΠΡΟΤΑΘΗΚΕ ΚΙΟΛΑΣ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΙΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ Η ΓΕΝΝΕΤΗΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΟΥ....ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΠΡΑΞΑ.....ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΑΦΟΥ ΞΕΔΙΠΛΩΝΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΝΧΕΙΡΗΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΩ ΑΠΟ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2011 Ο Κ ΔΗΜΑΡΧΟΣ μου προτεινε χωρο πια δημιουργιας αυτου...ενα κτηριο στις εργατικες κατοικιες....................σας επισυναπτω και την επιστολη μου προς το δημο.....μου ζητησαν το βιογραφικο και την αναπτυξη της ιδεας ........


ΠΡΟΣ
ΔΗΜΟ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ
20-2-2014
 Με όλες τις τυπικές διαδικασίες που ορίζει το πλαίσιο του πολιτισμού έχω ονομαστεί Δήμητρα Αλεξοπούλου.
 Είμαι γέννημα μητέρας απο Ρόβια Ανδριτσαίνης και πατέρα απο Καστανοχώρι Μεγαλοπόλεως.
Στα 3 πρώτα έτη του γήινου ταξιδιού μου γαλουχήθηκα στη Κάπελι Καστανοχωρίου.
Η οικογένεια μετοικεί στην κοντινή μεγάλη πόλη, με βιομηχανία ενέργειας πια, όπου ο πατέρας γίνεται "εργάτης", "δημόσιος υπάλληλος" σε αυτή.
Έζησα όπου και τελείωσα το τεχνικό επαγκελματικό λύκειο εως τα 17 μου. Μετοικώ εγώ πια "αυτόνομος νομάς" στο νησί της Πάρου.
Ζώ νεαρή για ενάμιση χρόνο στη πόλη της Κοζάνης όπου απο εκεί πια στα 27 μου μετοικώ οριστικά στη πόλη της Μεγαλόπολης - μητέρα διαζευγμένη με τις ανήλικες κόρες μου -.
Όλα αυτά τα χρόνια οι εργασιακές διακοπές εμένα και του τότε συζύγου ήταν πάντοτε στους τόπους καταγωγής. Κοιτάζοντας το παρελθόν πια αντιλαμβάνομαι ο τι θα μπορούσα να έχω ταξιδέψει σε όλη τη γή, αλλά, εγώ σαν άλλος μετανάστης επέλεγα την επαφή μου με τη γεννέτηρα γή.
Με τη γή η οποία εμένα με έκανε ευτυχισμένη κι απο καταβολής μου είχα τον πόθο της επιλογής να ζώ ως ενήλικας δημιουργός.
Όταν αυτό το ταξίδι ζωής ξεκίνησε, παιδί ακόμα, 17 ετών με το στόμα να χάσκει όλο απορία στο θαύμα της ζωής, γεμάτη όρεξη για γνώση και για μάθηση, μεγαλωμένη σε μία αυτόνομη "οικοκοινότητα", όπως ήταν η πολυμελής οικογένεια μέσα στην οποία ανατράφηκα, είχα λάβει όλα εκείνα τα θεμέλια για τη δημιουργία στη ζωή.
Βρισκόμενη στο νησί της Πάρου σε ένα νέο περιβάλλον το ρούφαγα με όλη εκείνη την όρεξη του πρωτόγνωρου. Εκεί εργάστηκα σε διάφορους χώρους από τους οποίους έβγαινα με περισσότερη γνώση, καθώς παράλληλα συνέχιζα να είμαι "καλλιτεχνικά", "χειροπρακτικά" δημιουργική, ζωγραφίζοντας, μεταποιώντας ξύλα, κοχύλια, άμμο κι οτιδήποτε άλλο μου ερέθιζε το ενδιαφέρον και πρωτίστος τη φαντασία, το όνειρο...................
Εκεί ήταν που συνάντησα και το παππού της θάλαττας,.... εδώ... στο τότε εκεί,... είχα συναντήσει το σοφό ορεσίβιο παππού, Ο ορεσίβιος μου είχε μάθει να παρατητώ τη φύση, να ζώ μέσα σε αυτήν και απο αυτήν. Ο θαλαττινός ως άλλος "θεός" πήρε ύλες και αποτύπωνε τη φύση με αυτές. Η χαρακτηριστική φιγούρα του ναυτικού παππού με τη πίπα, τα λευκά μαλλιά,το καπέλο ...εκεί...στο καλντερίμι να διηγήται ιστορίες θαλαττινές αποτυπονωντάστες επάνω στο χαρτί, στο πυλό, το καμβά....θάλαττες και βράχια, ήλιους και ουρανούς ταξιδεμένους. Στη Κοζάνη αργότερα έχοντας πια εργαστήριο τέχνης, συνδιαλεγόμενη με το ταπεινό φύλλο της βαλανιδιάς, τις βέργες απο το αμπέλι, εκείνο το σκουπίδι απο τη τάδε χωματερή, με εκείνη τη λεπτοδουλεμένη βενετσιάνικη χάντρα, το λινό και το μετάξι, το ακριβό χρώμα της πορφύρας, την υαλογραφία και τη χάραξη, τη συνεργασία με δημιουργικούς χειροπράκτες (ξυλουργούς, σιδεράδες, διακοσμητές κ.α) , συλλόγους και ιδιώτες με όρεξη για δημιουργία πολιτισμού.
Η ύλη στα χέρια μου άλλαζε, φανερωνόταν, χρωματιζόταν, έστεινε τρελό χορό, στη λύπη και στη χαρά για ΧΡΗΣΗ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ.
23 συναπτά έτη συνεχόμενης δημιουργίας τα έργα μου ταξίδεψαν με μεταφορικό μέσο την αγάπη σε όλη τη γή.
Σε ένα πρόσφατο μεταβατικό στάδιο ζωής συνοδεύντας τις ανήλικες κόρες μου για τη συνέχεια της μορφωτικης εκπαιδεύσης που τους προσέφερα αποκλειστικά εγώ ως μητέρα μονογονεικής οικογένειας με την σχεδόν ολοκληρωτική απουσία πατέρα εως τότε.έζησα ένα ακόμα γήινο ταξίδι...Μεγαλόπολη, Αθήνα, Πάρο.....

Εκεί.... συνεχίζοντας τις δραστηριοτητές μου με ανθρώπους γνώριμους και νέους, δημιουργικούς συνεργάτες σε ακόμα ποιο ευρύ πλέον καλλιτεχνικό φάσμα πλαισιωμένο με όλα τα είδη τέχνης και βιώνοντας παράλληλα όλη αυτή τη πολιτισμική αλλαγή που έχει ονομαστεί "ΚΡΙΣΗ" ...παρατηρούσα....πως αυτή μεταποιούσε την ύλη, μέσα απο την οποία φανερώνεται ο πολιτισμός.
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ δηλαδή.
Η Ελλάδα γνωστή για τα τέκνα του πνεύματος τα οποία τρέφει. Η Αθήνα όπως και όλες οι πρωτεύουσες της Ευρώπης είναι γεμάτη ζωή, συλλογικότητες, ομάδες ατόμων που δρούν, κολεχτιβες η ίδια έννοια με διαφορετικές λέξεις, ενέργεια και δράση εκδηλωμένες σε όλες τις μορφές. Όπως μας διδάσκει η ιστορία του ανθρώπου, όλα, τα θαύματα της φανερωσεώς του τα δημιούργησε σε τέτοιες μεταβατικές περιόδους.....  Κρίσης πολιτισμού !
Εκεί λοιπόν κάτω απο αυτές τις συνθήκες παρατηρώντας την "ΎΛΗ" την "ΥΠΑΡ ΞΗ" πήρε πιο ολοκληρωμένη μορφή μία ιδέα μαθησιακού χαρακτήρα η οποία πριν χρόνια μου είχε γεννηθεί, όταν τα παιδιά μου ακόμα πολύ μικρά και διατηρώντας εργαστήριο τέχνης, ένα χώρο δημιουργίας μέσα στη πόλη της Μεγαλόπολης παρατηρούσα..........................παρατηρούσα την αγάπη και το θαυμασμό που λάμβανα απο τους ανθρώπους όλων των ηλικιών για αυτό που η "θεά τύχη" έφερε στο δρόμο μου ως εργασία και για βιοποριστικούς λόγους. Σε όλες αυτές τις συναντήσεις και συνδιαλέξεις τόσων ετών έβλεπα τον πόθο και την όρεξη του ανθρώπου για γνώση, την απορία του για τη  ΔΗΜΙ ΟΥΡΓΙΑ, για τη τέχνη. Ως μητέρα τούτης της πόλης γνωριζω ότι για να μορφώσω τα παιδιά μου θα έπρεπε να κάνω αρκετά χιλιόμετρα μακριά από τη πόλη της Μεγαλόπολης ώστε να έρθουν σε επαφή με ένα χώρο πολιτιστικής εναλλακτικής δράσης πέρα απο το χώρο το οποίο διατηρούσα εγώ η μητέρα τους, ο οποίος δεν περιέχει εκδηλώσεις της τέχνης σε όλες της τις μορφές. Το όνειρο κάθε δημιουργού είναι ακριβώς ένας τέτοιος χώρος τεχνών όπου η φαντασία δε θα βρεί εμπόδιο αναπτυξής της.................καμίνια, χρώματα, εργαλεια....όλες οι ιδέες μπορούν να ανθίσουν σε εναν τέτοιο χώρο.
Μία άλλη παρατήρηση, επιτακτική ανάγκη και επιθυμία παράλληλα είναι η διάσωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς μέσα απο τις παραγκωνισμένες τέχνες.
Οδηγήθηκαν στη λήθη απο τις κοινωνικές αλλαγές οι οποίες επήλθαν με την εκβιομηχανοποίηση του τόπου μας, ώθησαν τον άνθρωπο πολίτη μακριά απο αυτές αφού η ανάγκη αυτών πια καλυπτόταν απο το ανταλλακτικό μέσο, το χρήμα. Μία τάση που κυριάρχησε στη κοινωνία μας αρκετά έτη. Με αποτέλεσμα την έκβαση σε γενεές  με την πλήρη εξάρτηση απο αυτό. Τούτη την ώρα (κρίση την ονομάζουμε) παρατηρούμε τον άνθρωπο να αναζητά την ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΑ που παρέχουν αυτές οι παραγκωνισμένες τέχνες.
Ο άνθρωπος φεύγοντας μακριά απο τη φύση (παρόλο που ζούμε σε μια μικρή επαρχιακή πόλη) έφυγε και απο την έννοια της κατανόησης της ανα κύκλωσης, της οικο νομίας, της μετα ποίησης.....που είναι ένα και το αυτό......όλα αυτά μπορεί να τα θαυμάσει μέσα σε αυτήν και να τα ανα γνωρίσει........το βρέφος που κατά λάθος βάφει τη πετσέτα στο φλυτζάνι με το καφέ, το φύλλο απο το δέντρο που γίνεται στένσιλ, πατρόν, μήτρα για στολίδια ζαχαροπλαστικής,ζωγραφικης, τη πατίνα του χρόνου στα βράχια και στους κορμούς των δέντρων, τα χρώματα κι αρώματα της άνοιξης. Ακριβώς επειδή τα παιδιά μας κι εμείς πια ΄είναι  " ξωτικά " εγκλωβισμένα σε σπιρτόκουτα, σε καθαρά σαλόνια, τηλεοράσεις και υπολογιστές για.... ψυχαγωγία και παιχνίδι ....τα μέσα δηλαδή εκ παιδευσής μας. Αυτά τα " ξωτικά " δεν έχουν συναντήσει εκείνη τη τέχνη επεξεργασίας μαλλιού αιγοπροβάτου, το γνέσιμο, τον αργαλειό και τόσες άλλες τέχνες που σε ορίζουν ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΝΟΜΑ.
Η τέχνη της ανκύκλωσης δεν είναι μόνο εκείνο το παροδικό εφήμερο της καθημερινής ύλης (ο καναπές που έγινε ραφιέρα) αλλά η τέχνη της αυτονομίας  που χάνεται ως γνώση του αυτόνομου νομά, οπότε καταλήγεις στην εξάρτηση της αγοράς του αντικειμένου,αφού χάθηκε η γνώση της τέχνης, της δημιουργίας.
Ως δημιουργός, γονέας, πολίτης, ενήλικας, ενεργό μέλλος της κοινωνίας όπως είμαστε όλοι εμείς σε τούτο το τόπο και στέλνω και τούτη την επιστολή ώστε να εκφράσω την επιθυμία και ανάγκη για τη ζήτηση  αυτού του χώρου προς εργαστήριο τέχνης το οποίο διατηρώ 23 συν απτά έτη όπως περιγραφικά διηγήθηκα.
Με το όνειρο και την ελπίδα οτι αυτο το εργαστήριο μέσα απο τα σεμινάρια και την συνεργασία με άλλους χώρους τέχνης με τους οποίους ήδη δρώ και υπάρχω της χώρας μας καθώς και του εξωτερικού θα πλαισιωθεί και θα αναπτυχθεί σε ένα ευρύτερο φάσμα των τεχνών........
Να είναι το πρώτο " περιβόλι " τέχνης, χειροπραξίας, δημιουργίας του τόπου μας.
Αυτό το ταπεινό εργαστήρι που έχω δημιουργήσει με αγάπη και όνειρο θα είναι η " παρά καταθήκη " μου σε αυτό το " περιβολι " τέχνης ...απο εσάς ζητώ το χωράφι
           Σας ευχαριστώ για τα λουλούδια που φυτέψατε στον ανθόκηπο της ψυχής μου

 με εκτίμηση  
    Δήμητρα Αλεξοπούλου

Υ.Γ
Θα ζητούσα μέσα απο εσάς επίσης σε έναν συν πολίτη μας να προσφέρει ένα μεταλικό γλυπτό του " του ανθρώπου απο παξιμάδια ", το οποίο είχε παρουσιάσει σε μία ομαδική έκθεση δημιουργών της πόλης, στην πόλη μας. Μια έκθεση η οποία είχε δημιουργηθεί στα πλαίσια της σκέψης να αναδυχθεί η τέχνη απο δημιουργούς της πόλης και της ευρύτερης περιοχής και τα παιδιά αυτής να αποκτήσουν μια εικόνα, ερέθισμα, προς τη δημιουργία. Απο καταβολής μου ακούω για το ρομποτοποιημένο άνθρωπο όπου ως άλλη μηχανή για την επιβιωσή του κάνει επαναλληπτικές, τυποποιημένες εργασίες όπου δεν το βοηθούν να αναπτυξει τη φαντασία του.
Δηλαδή το όνειρο.
Δηλαδή τη σκεψη.
Δηλαδή το νού.
Γίνεται απλά ένα παξιμάδι του συστήματος. Αυτό το έργο λοιπόν θα το εζητούσα απο το κ Παναγιώτη Ματζιώρη κι απο εσάς τη άδεια να χρησιμοποιηθεί στο περιβάλλοντα χώρο του κτηρίου. Θα πρέπει να γνωρίζεται οτι φυσικά έχω κάνει έρευνα αγοράς σε κτηριακό επίπεδο. 'Εχω μελετήσει και έχω φανταστεί. Θα ήθελα να σας ενημερώσω επίσης οτι απο τη στιγμή όπου θα υπάρξει η έδρα του επι χειρείν αυτού, ο εργασιακός μου φάκελος οπως και της μεγάλης (κατά σειρά γεννήσεως κλείνει τα 18 έτη) κόρης μου, παρέα με άλλες ομάδες καλλιτεχνικής δράσης  θα κατατεθεί στο υπουργείο πολιτισμού για λόγους δράσης κυρίως κι οχι οικονομικούς.....
Τέλος συζήτησης

52 σχόλια:

  1. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ...

    ΜΗΝ ΚΑΠΝΙΖΕΤΕ ΤΟ ΧΟΡΤΟ!!!
    ΠΑΤΑΤΕ ΤΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΚΥΡΙΑ ΟΜΩΣ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ; ΟΤΙ ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΑΝ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ; ΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΠΙΔΙΩΚΕΣ; ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΗΘΕΛΕΣ ΚΑΙ ΣΥ ΛΙΒΑΝΙΑ ΚΑΙ ΘΥΜΙΑΜΑΤΑ... ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ. ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ ΚΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΛΑ ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΦΡΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ. ΑΝ Η ΚΥΡΙΑ ΗΤΑΝ ΞΥΠΝΙΑ ΘΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ. ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΕΙ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ, ΝΑ ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΤΟ ΕΣΠΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΡΑΣΗ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

      Διαγραφή
  3. Μου θυμίζει το neaellada.gr χαχαχα ποιος άραγε κατοχύρωσε το domain. . Χρειάζετε λίγη ορθογραφία και λιγο συντακτικο επιπλεόν για να καταλάβουμε τι θέλει να πει ο ποιητής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρειάζεται όχι χρειάζετε, μιας και μιλάμε για ορθογραφία.
      Πάντως αυτό που έχω καταλάβει εγώ από την όλη ιστορία είναι πως η κυρία Αλεξοπούλου ζητούσε να παραχωρηθεί (όχι στην ίδια μόνο, γενικά) από τον Δήμο ένας χώρος ώστε να λειτουργήσει ως εργαστήριο τέχνης - εκθετήριο τα λειτουργικά έξοδα κτλ. του οποίου να καλύπτονται επίσης από τον Δήμο. Αυτός ο χώρος προφανώς η κυρία Αλεξοπούλου ζητούσε να μην έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα (όχι να λειτουργεί δηλαδή ως εκθετήριο για πώληση εκθεμάτων) και η ένστασή της μάλλον έχει να κάνει με το ό,τι οι υποψήφιοι το εντάσσουν στο πρόγραμμά τους ως εκθετήριο με στόχο την πώληση εκθεμάτων από τους εκθέτες - καλλιτέχνες κτλ.
      Έχει κάποιο δίκιο ΑΛΛΑ αυτό που δεν της δικαιολογώ εγώ είναι πως η κυρία Αλεξοπούλου κινητοποιήθηκε για αυτό το αίτημα προεκλογικά ενώ μπορούσε κάλλιστα να περιμένει να περάσουν οι εκλογές και να απευθυνθεί ύστερα στην νέα Δημοτική αρχή, όποια και αν ήταν αυτή. Η κυρία Αλεξοπούλου όμως γύριζε προεκλογικά από υποψήφιο σε υποψήφιο καταθέτοντας το αίτημά της ψάχνοντας να βρει ποιος από όλους θα το διευθετήσει. Με τι αντάλλαγμα όμως; Προφανώς με της ψήφου. Ένα είδος ρουσφετιού δηλαδή.

      Διαγραφή
    2. πηγαινεις εδω κι απο κει,μιλωντας γαι τη σουπερ,κατα την αποψη σου ιδεα κυρια,και μετα σου κλεβουν ιδεες λες..η κατοχυρωση λοιπων καθε φαεινης ιδεας με μοναδικοτητα(αν υποθεσουμε,οχι γιατι πειθομαι) να γινεται απο εσας, και να προσεχετε τις συζητησεις σας.Και οντως,γιατι την περνουσες απο εδω και απο εκει,μονο με αγνα κριτηρια??

      Διαγραφή
  4. Γ@ΜΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΗ ΣΑΣ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΒΓΑΛΑΤΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΡΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ ΟΦΕΛΟΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΥΣΤ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ..
    ΟΥΣΤ ΚΑΜΕΝΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το ακατανόητο! Είναι αστείο και τραγικό όλοι να νομίζουν ότι είναι καλλιτέχνες. Ο καθένας βαπτίζει τον εαυτό του καλλιτέχνη επειδή κουτσοζωγραφίζει ή αντιγράφει έργα άλλων, γράφει στιχάκια, κοροϊδεύει τους ανίδεους. Ως γνωστόν στους τυφλούς ο μονόφθαλμος βασιλεύει.
    Το γράμμα της κυρίας Αλεξοπούλου χαρακτηρίζεται από ασυνταξία, και ανορθογραφία με αποτέλεσμα να καταλαβαίνεις το περιεχόμενο του με αρκετό κόπο.Η ψευτόκουλτούρα μέσα σε μπουρδοκλωμένες φράσεις και η επιτακτική ανάγκη να αναγνωριστεί καποιος ως καλλιτέχνης από το πουθενά φωνασκούν μέσα στην επιστολή της.
    Αν η κυρία Αλεξοπούλου φωνάζει για τις ιδέες της, εγώ φωνάζω
    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΠΗΛΕΥΕΣΤΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευυχαριστω....για το χρονο που διεθεσαι αυτος ο ανωνυμος ανθρωπος στο προσωπο μου....ευχαριστω..........

      Διαγραφή
    2. Τι ευχαριστείς ρε νούμερο για το χρόνο που σου διάθεσε ο ανώνυμος εσύ είχες γίνει ο ψυχοβγάλτης του Μπούρα να σου δώσει ειδικό χώρο στο Κέντρο Νεότητας ειδικά κατασκευασμένο για σένα για να πουλάς την δήθεν τέχνη σου χωρίς να ξοδεύεις δραχμή.
      Αν θες να κάνεις τέχνη και να πουλάς με έξοδα που θα κάνει ο δήμος δεν μας είσαι απαραίτητη ξέρουμε πραγματικούς καλλιτέχνες που κοστίζουν λιγότερο και προσφέρουν στην πόλη .
      ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΛΑΜΟΓΙΟ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟ
      .

      Διαγραφή
  6. Η κ.Αλεξοπούλου θέλει οπωσδήποτε να προσδιορίσει τον εαυτό της ως ολοκληρωμένο καλλιτέχνη που μπορεί πλέον να θεωρεί τον εαυτό του ικανό να διδάξει τέχνη. Όσο σε αυτή τη χώρα μπορεί ο καθένας να δηλώνει ότι είναι ότι φαντάστηκε η κ. Αλεξοπούλου είναι απόλυτα δικαιολογημένη αλλά να θέλει να μας πείσει ότι μπορεί να διδάξει τέχνη καταντάει αναίδεια.
    Βαρέθηκα να βλέπω ανθρώπους να αυτοπροσδιορίζονται ως καλλιτέχνες και να εκμεταλλεύονται την άγνοια των άλλων.
    Όπως το να εμπορεύεσαι την τεχνική του fusing ως βιτρώ κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
    Και για να μην ξεχνιόμαστε, αν δω την κ.Αλεξοπούλου σε ρόλο δασκάλας εικαστικών εφαρμογών με επιχορήγηση του δήμου, το λιγότερο που θα πάθω θα είναι να λιποθυμήσω ενώ το χειρότερο να κάνω μύνηση στο δήμο για βεβήλωση του όρου της τέχνης.Και δεν κάνω πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχεις κι αδικο,αν αυτο επιζητουσε!!!.. ,ΚΑΙ δεν εχει και σπουδες που να αποδεικνυουν επαγγελματικα καμμια δυνατοτητα διδασκαλιας,αλλα να το παρακαμψουμε,θα επρεπε τουλαχιστον να πεισει για το εργο,αφου σπουδαιοι καλλιτεχνες δεν χρειαστηκαν σχολες ιστορικα για να αποδωσουν οτι δημιουργησαν, αλλα μεσω εργου αναδειχτηκε η καλλιτεχνικη ποιοτητα κ ταυτοτητα τους..Αυτοι ηταν συνηθως και ταπεινοτεροι.

      Διαγραφή
    2. Το ζητούμενο της κ.Αλεξοπούλου είναι φανερό, αν και με μεγάλη δυσκολία. Όσο για τους τίτλους σπουδών στους οποίους δεν αναφέρθηκα δεν είναι αυτοί που προσδιορίζουν έναν καλλιτέχνη αλλά για να διδάξεις τέχνη κάποια χρησιμότητα έχουν κι αυτοί. Για να διδάξεις τέχνη και το νόημα αυτής θα πρέπει να είσαι γνώστης της ιστορίας της. Η διδασκαλία απαιτεί γνώση κι όχι τον αυτοπροδιορισμο ως δάσκαλος.
      Αυτό που θεωρώ αναίδεια ως προς την τέχνη είναι ότι ο καθένας μπορεί να αυτοπροσδιορίζεται ως καλλιτέχνης. Το ότι ζωγραφίζει κάποιος ή γράφει στιχάκια ή τραγουδά δεν τον κάνει καλλιτέχνη.
      Όσο για την ταπεινότητα των καλλιτεχνών είναι ένα θέμα που απαιτεί μια μεγάλη συζήτηση καθώς ο καθένας από αυτούς ήταν τόσο διαφορετικός. Όμως και οι μεγαλύτεροι των καλλιτεχνών κάποτε μαθήτευσαν για να μπορέσουν αργότερα να φέρουν την δική τους ανατροπή στην τέχνη. Μπόρεσαν να δημιουργήσουν και να ανατρέψουν κανόνες της τέχνης για τον λόγο ότι ήταν γνώστες αυτών.Διότι η τέχνη έχει κανόνες!
      Όσο για το έργο της κ. Αλεξοπούλου, θα περιοριστώ στο να πω πως ο καθένας που μπορεί να πιάσει ένα μολύβι ή μια σμίλη δεν σημαίνει ότι είναι ζωγράφος ή γλύπτης. Με αυτή τη λογική είμαστε όλοι καλλιτέχνες με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Η τέχνη απαιτεί ψυχή και η ψυχή τέχνη για αυτό το λόγο όλοι αυτοί οι αυτοπροσδιορισμένοι ως καλλιτέχνες δεν είναι μόνο ένα αστείο για να γελάσουμε αλλά μια σοβαρή πληγή στον χώρο της τέχνης αφού καταφέρνουν να την στρεβλώνουν και να δημιουργούν λανθασμένες εντυπώσεις στους ανθρώπους που δεν είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με αυτή και να νιώσουν μέσα τους το μεγαλείο της.
      Για να καταφέρει κάποιος να μεταδώσει τις βαθύτερες έννοιες της τέχνης θα πρέπει αν μη τι άλλο να τις έχει κατανοήσει αυτός πλήρως και να έχει και μια σχετική μόρφωση κι αν θέλετε να συμπεριλάβουμε και την ταπεινότητα στα χαρακτηριστικά ενος καλλιτέχνη τότε σίγουρα η κ. Αλεξοπούλου δεν είναι καλλιτέχνης αφου έχει αναγάγει ήδη τον εαυτό της σε θέση ικανή να διδάξει τέχνη και φωνασκεί για την καλλιτεχνική της φύση. Όπως προανέφερα το να εμπορεύεσαι το fusing ως βιτρώ δεν δείχνει την καλλιτεχνική σου φύση αλλά το ότι εκμεταλλεύσαι την άγνοια με σκοπό το κέρδος.
      Και για να ολοκληρώσω αν πραγματικά ο Δήμος θελήσει να φτιάξει ένα καλλιτεχνικό εργαστήρι θα πρέπει να καλέσει τους πολίτες αυτής της πόλης με ανάλογες σπουδές για να έχει κάποια σοβαρότητα το εγχείρημα αυτό κι αν η κ. Αλεξοπούλου θελήσει να βοηθήσει να πρέπει να συνεργαστεί μαζί τους σεβόμενη τις γνώσεις τους κι όχι να ζητάει να ηγείται. Η συμμετοχή και μόνο θα έπρεπε να τη ικανοποιεί αφού η τέχνη δεν απαιτεί θέσεις και η χαρά της έγγυται στην μετάδοση της.
      Ελπίζω η δημοτική αρχή όποια κι αν είναι αν αποφασίσει να προχωρήσει στο εγχείρημα αυτό να καταλάβει πόσο σοβαρό είναι και να δώσει την δέουσα προσοχή χωρίς να αρκεστεί σε λύσεις που θα το γελοιοποιήσουν.Αμήν!

      Διαγραφή
    3. Η εκλεγμένη πλέον δημοτική αρχή (Δημοτική Ενότητα-Παπαδόπουλος) αγαπητέ, καπηλεύτηκε την ιδέα και το όραμα αυτής της γυναίκας(που για 'σένα καλλιτέχνης δεν είναι, αλλά ούτε και η ίδια αυτοπροσδιορίστηκε ως τέτοια!) και την ένταξε στο προεκλογικό πρόγραμμα δραστηριοτήτων της εφόσον εκλεγεί-όπως κι έγινε. Μάλιστα, όπως ξεκάθαρα καταγγέλει η ίδια, δεν παρουσίασε καν στον ίδιο τον υποψήφιο Δήμαρχο την ιδέα της, αλλά σε μια υποψήφια σημοτική σύμβουλο, η οποία με τη σειρά της, εκμεταλλεύτηκε τις όποιες πληροφορίες είχε για το θέμα, τις διοχέτευσε στην παράταξη και έπειτα η ιδέα ενός ανθρώπου, έγινε προεκλογική πρόταση ανάπτυξης! Και φυσικά αυτός που φέρει μια ιδέα και την παρουσιάζει ολοκληρωμένα σε υλοποιήσιμα στάδια, είναι και ο αρμόδιος για την υλοποίησή, την ηγεσία και την εφαργμογή της. Άλλωστε, το μόνο που ζήτησε η κυρία Αλεξοπούλου, είναι ένας χώρος που να μην έχει έξοδα ενοικίασης, αφού δεν υπάρχουν τα λεφτά, για την πραγματοποίηση του οράματός της, για προσφορά στο σύνολο της πόλης!

      Διαγραφή
    4. ...ο κυριος ανωνυμος με κατηγορει ευθεως οτι εγω προωθω τη τεχνικη fusing ως βιτρω...αυτο κυριε ανωνυμε ειναι μεγα λασπολογια...ευχαριστω για το χρονο προς τοπροσωπο μου ...ευχαριστω...

      Διαγραφή
    5. ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΝΔΥΛΗ27 Μαΐου 2014 - 12:30 π.μ.

      ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 2.32!!!!!!!! ΚΑΛΑ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΜΑΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ!!! ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΚΥΡΙΕ.ΝΑ ΦΡΕΣΚΑΡΩ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΕΠΙΣΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΔΙΑΤΗΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ. ΟΣΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΑΣ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΡΩΤΑ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΙΔΕΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΣ ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ. Η ΙΔΕΑ ΗΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΗΣ!! ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟ. ΤΩΡΑ, ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΜΕ ΑΥΤΟ. Η ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΑΠΛΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΦΥΣΕΙΣ ΜΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΟΜΟΡΦΙΑΣ!!!! ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΓΕΥΕΤΑΙ.

      Διαγραφή
    6. Αν γνωρίζετε ότι στο διαδίκτυο τα κεφαλαία γράμματα σημαίνουν ότι φωνάζεις σας απαντώ ηρεμήστε, αν δεν το γνωρίζετε, μόλις το μάθατε. Για την ορθογραφία σας και την σύνταξη δεν κάνω κανένα σχόλιο. Όσο για την ανωνυμία, θα σας επισημάνω ότι ακόμα έχουμε αυτό το δικαίωμα στο διαδίκτυο και δεν θα λογοδοτήσουμε για τα δικαιώματά μας.
      Η έννοια της τέχνης και του καλλιτέχνη κυρία μου δεν είναι δυνατό να αναλυθεί μέσα σε μια γραμμή αλλά να είστε σίγουρη ότι δεν αρκεί ο προσδιορίσμός σας. Άλλωστε ο καθένας μας μπορεί να εκφραστεί καλλιτεχνικά αλλά το να χαρακτηριστεί κάποιος καλλιτέχνης και το έργο του καλλιτέχνημα απέχει πολύ.
      Τώρα αυτό το καλλιτέχνης με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος είναι τουλάχιστον αστείο. Να είστε καλά!

      Διαγραφή
  7. Αναφέρομαι μόνο στους στενόμυαλους Μεγαλοπολίτες που ευθύς σπεύδουν να καταδικάσουν μια κίνηση πριν καν κατανοήσουν την ουσία της! Το να διδάξει κανείς τέχνη κύριοι ΠΡΑΚΤΙΚΑ, δεν απαιτεί κανένα πτυχίο, κανένα πιστοποιητικό! Απαιτεί αγάπη για το αντικείμενο και μεράκι! Πράγμα που η κυρία Αλεξοπούλου έχει αποδείξει από το παρελθόν (και συνεχίζει στο παρόν) πως διαθέτει! Επίσης, το να θες να μοιραστείς το ταλέντο σου με συνανθρώπους σου, να θες να μεταδώσεις και να εξελίξεις το μεράκι σου πέρα από τον εαυτό σου, μόνο κακό δεν μπορεί να είναι... Κλαίτε ότι η πόλη είναι πίσω... Πάνε να γίνουν κάποια πράγματα μπροστά κι όχι πίσω, σε έναν συγκεκριμένο τομέα, αλλά μπροστά, και δυσανασχετείτε, βρίσκετε αφορμή να ρίξετε τη χολή σας. Εκτιμείστε την όρεξη, τη θέληση και την αγάπη ενός ανθρώπου για τέχνη! Κάτι τέτοιο μόνο κακόφημο δεν μπορεί να αποβεί για την πόλη... Αντιθέτως, αν αυτό στηριχθεί και υλοποιηθεί όπως η ίδια η δημιουργός και κάτοχος της ιδέας οραματίζεται, μόνο θετικά σχόλια θα ακουστούν! Στηρίξτε και κάτι διαφορετικό, πέρα από μικροπολιτικές ίντριγκες σε προσωπικό συμφέρον, Μεγαλοπολίτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω και εκεινους τους ανωνυμους επισεις ανθρωπους που εχουν αντιληφθει κατι περισσοτερο...κι εκει η κοινωνικο πλαισιο αρχιζει να κανει χρηση του ρολου του......

      Διαγραφή
  8. ευχαριστω.....τον ανθρωπο, τον κυριο ανωνυμο που διεθεσαι τοση ωρα να ασχοληθει με το προσωπο μου....απο το τροπο γραφης φανερωνει οτι ειναι το ιδιο προσωπο....ευχαριστω......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....με το διαλογο μπορουν να ληθουν παρεξηγησεις.........Άλλωστε, το μόνο που ζήτησε η κυρία Αλεξοπούλου, είναι ένας χώρος που να μην έχει έξοδα ενοικίασης, αφού δεν υπάρχουν τα λεφτά, για την πραγματοποίηση του οράματός της, για προσφορά στο σύνολο της πόλης!........ΕΓΩ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΖΗΤΗΣΑ.....ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΡΕΣΕ Η ΙΔΕΑ.....ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΑΝ ΓΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΙΣΗ....ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΟΥ.......ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΟ ......ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΩΣ ΑΡΧΗ ΓΙΝΟΜΕΝΗΣ ΠΡΟΣ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΗ....ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΗ.....ΠΡΟΣΕΦΕΡΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΘΗΚΑΝ........ΔΙΟΤΙ ΧΡΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ....ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ χωρις ενοικιο.......που αλλωστε με ομαδα εζητησα το χωρο...οχι μονη...πια και επεμενα στην ενοικιαση ....παραποιηση της πραγματικοτητας μου.........καλο θα ειναι κανεις οταν ομιλει για δρασεις τριτου να ειναι γνωστης........και μαλιστα ανωνυμα .......ευχαριστω και παλι.........διοτι ηθελα να προστατευσω τη δραστηριοτητα μου.....ναι φυσικα ηθελα να προστατευσω το διαχειρισμο αυτης της ιδεας....κι αυτος ηταν ο λογος της επιμονης μου προς ενοικιαση του χωρου...οποτε .....τον διαχειριζομαι κι εγω οπως θελω να πραξω.... χωρις δημοτικα κονδυλια και λογο ΑΥΤΟΥ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΜΟΥ....αυτο ηταν που ηθελα να αποφυγω ........τουτος ο ανωνυμος ανθρωπος δε κατανοω αυτο το μεγα λαθος.......και εκφραζεται για το προσωπο μου........θελοντας να βοηθησει ισως αλλα μη παραποιουμε την αληθεια αν δεν ειμαστε γνωστες....ΑΠΛΑ......δεν ηθελα να αναπτυξω την ιδεα μου σε ιδιωτικη περιουσια ......εκτος απο την προσωπικη που καποιοι αλλοι συνδημοτες οπως ειμαστε ολοι εμεις δεν με αφηνουν να κανω χρηση....ΔΙΟΤΙ ....αν ειχα πραξει αυτο....δεν θα ειχα συνδιαλεκτει με κανενα δημο.....δεν διακατεχομαι απο την επαρση της ματαιοτητας.....ευχαριστω.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη δεν κατάλαβα καλά εξ αρχής τα σχετικά με το ενοίκιο, για αυτό και η γνώση που εξέφρασα σχετικά με αυτό ήταν λαθεμένη. Πολύ καλά κάνατε και το διαλευκάνατε δημόσια, γιατί υπάρχουν οι ενάντιοι στην ιδέα σας (που θα πιάνονταν από αυτό το αβάσιμο δικό μου σχόλιο περί ενοικίου και θα λασπολογούσαν περαιτέρω), αλλά υπάρχουν και οι υπέρμαχοι, γιατί πράγματι έχουν καταλάβει την ουσία.. Καλή δύναμη εύχομαι!

      Διαγραφή
  10. Για να καταφέρει κάποιος να μεταδώσει τις βαθύτερες έννοιες της τέχνης θα πρέπει αν μη τι άλλο να τις έχει κατανοήσει αυτός πλήρως και να έχει και μια σχετική μόρφωση κι αν θέλετε να συμπεριλάβουμε και την ταπεινότητα στα χαρακτηριστικά ενος καλλιτέχνη τότε σίγουρα η κ. Αλεξοπούλου δεν είναι καλλιτέχνης αφου έχει αναγάγει ήδη τον εαυτό της σε θέση ικανή να διδάξει τέχνη και φωνασκεί για την καλλιτεχνική της φύση. Όπως προανέφερα το να εμπορεύεσαι το fusing ως βιτρώ δεν δείχνει την καλλιτεχνική σου φύση αλλά το ότι εκμεταλλεύσαι την άγνοια με σκοπό το κέρδος................https://www.facebook.com/pages/%CE%94%CE%AE%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%B1-%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82/590998804256946?sk=photos_albums.......για λιγη ενημερωση.........λογω αγνοιας....κυριε ανωνυμε ...εχουμε ονειρευτει μαζι..........ευχαριστω ..........για την φανερωση της αληθειας σε τουτο .το τοπο......https://www.facebook.com/pages/%CE%94%CE%AE%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CE%B1-%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82/590998804256946

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΝΔΥΛΗ27 Μαΐου 2014 - 12:10 π.μ.

      ΛΟΙΠΟΝ!!! ΔΗΜΗΤΡΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕΣ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΑΦΗΣ. ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΔΕΙΕΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΣΤΟΥΣ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ. ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΘΑΥΜΑΣΕΙ ΤΟ ΑΡΙΣΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΕΝΑ ΧΩΡΟ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΙΔΕΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΕΣΥ ΩΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΩΜΕΝΟΥ ΕΡΓΟΥ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ 2011 ΟΠΩΣ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΨΑΧΝΕΙΣ ΝΑ ΣΤΕΓΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΣΟΥ. ΑΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΝΣΤΕΡΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΩΣ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΣΕΒΑΣΜΟΥ, ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗ, ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΑΠΟΖΗΤΑΣ , ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ (ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΑΝΑΖΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΕΙΣ) ΙΣΩΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΜΕΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΕΣ. ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΚΟΠΗ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΕΙΡΕΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ!!! Η ΠΑΝΤΟΤΙΝΗ ΘΑΥΜΑΣΤΡΙΑ ΣΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΝΔΥΛΗ

      Διαγραφή
    2. Κ.Αλεξοπούλου τα έργα αυτά δεν σας καθιστούν καλλιτέχνη αλλά έναν σχετικα καλό τεχνίτη του fusing. Δεν έχουμε άγνοια κυρία μου, γνώση που εσείς δεν κατέχετε έχουμε!

      Διαγραφή
    3. Βασικά, γνώση που αυτή κατέχει δεν έχετε!!!
      Αλλά που να ξέρετε από αγώνες εσείς κύριοι που κατηγορείτε;; Μη δείτε να κατηγορούν αυτούς που ψηφίσατε και αποκαλύπτουν τις λαμογιές και την καπηλεία τους,αμέσως σπεύδετε να υπερασπιστείτε... Τουλάχιστον η κ.Αλεξοπούλου παλεύει τίμια, γι αυτό και δημοσίευσε όλες τις κινήσεις τις με ονόματα κι όχι έτσι αυθαίρετα! Κανείς από τους αναφερόμενους δεν μπορεί να αρνηθεί ότι αυτά έγιναν!!

      Διαγραφή
    4. Πρώτον αγαπητέ μου οι δικές μου γνώσεις να είστε σίγουρος ότι απέχουν πάρα πολύ από αυτό που χαρακτηρίζεται εσείς ως γνώση. Άλλωστε τι να πει κανείς, είναι γνωστό στους τυφλούς, ο μονόφθαλμος βασιλεύει.
      Δεν αμφιβάλλω ότι η κ. Αλεξοπούλου έχει αγωνιστεί στη ζωή της και πραγματικά της εύχομαι να είναι ευτυχής αλλά θα ήταν πιο τίμιο απο μέρους της να παλέψει για το όνειρο της χωρίς να γίνεται ζήτουλας.
      Το όνειρο από τη στιγμή που μασκαρεύεται το κοινό καλό για να έχει τις ανάλογες απολαβές παύει να είναι όνειρο και γίνεται διαπλοκή.
      Αναφερόμενος στην ψήφο μου, φαίνεται να γνωρίζετε τι ψήφισα. Δεν με ενδιαφέρει αγαπητέ μου καθόλου ποιός είναι αυτος ο υποψήφιος δήμαρχος που σώνει και καλά καπηλεύτηκε την ιδέα,που δεν θα την έλεγα και ανακάλυψη της πυρίτιδας
      .Αγαπητέ μου δεν ανήκουμε όλοι σε μαντρί για να μας απασχολεί ο τσοπάνος!

      Διαγραφή
    5. Αγαπητέ ανώνυμε των 8.49μμ, καθώς φαίνεται ανήκετε σε μαντρί...Αν για 'σένα η κίνηση αυτή σε κάνει να τη χαρακτηρίζεις "ζήτουλα", μη γνωρίζοντας την οικονομική δυνατότητα του καθενός, που σε πολλές δυστυχώς περιπτώσεις ανθρώπων είναι μηδαμινή αλλά προφανώς σε αυτή την πραγματικότητα εσύ δεν εστιάζεις ή κωφεύεις, τότε πραγματικά είσαι άξιος των λεγόμενών σου....

      Διαγραφή
    6. Αγαπητέ μου σας διαβεβαιώ ότι η οικονομική μου κατάσταση είναι τέτοια που αυτό που αντιληφθήκατε εσείς τα τελευταία χρόνια ως οικονομική κρίση το ζω πολλά χρόνια νωρίτερα. Δεν ανήκω σε κανένα είδος βολεμένου που δεν μπορεί να καταλάβει το δύσκολο της επιβίωσης αλλά αυτό δεν θα μπορούσε να με μετατρέψει σε επαίτη. Έχουμε και κάποια υπερηφάνια που δεν μας επιτρέπει να γίνουμε ζήτουλες προκειμένου να πραγματοποιήσουμε τα δικά μας όνειρα. Άλλωστε το όνειρο έχει αξία αν καταφέρεις να το φτάσεις μόνος σου, χωρις συμβιβασμούς.
      Έχουμε και εμείς όνειρα αγαπητέ αλλά τα σεβόμαστε και προσπαθούμε να τα πραγματοποιήσουμε χωρίς να ζητήσουμε τίποτα απο κανέναν. Οχι γιατι δεν έχουμε το θάρρος αλλά γιατί δεν έχουμε το θράσος να τα βαπτίσουμε κοινό όφελος και σας υπενθυμίζω ότι η οικονομική μας κατάσταση θα ήταν ένα πολύ καλό άλλοθι.

      Διαγραφή
  11. εξαρταται αγαπητε με το μακροσκελες κειμενο παραπανω τι ακριβως γυρω απο τεχνη θελεις να διδαξεις,για αυτο που ειπατε περι ιστορια της τεχνης..Φυσικα καποιες γνωσεις ιστοριας της τεχνης ειναι χρησιμες πολυ θεωρητικα.,Καταλαβαινω οτι εχτε καποια ιδιαιτερη επαφη η ενδιαφερον γυρω απο την τεχνη..Κι εμενα δεν με πειθει μονο το καλοπροαιρετι της υποθεσης ,χωρις αυτοπροβολη η ανταμοιβεςκ λυπαμαι,απο την κυρια .Οτι ολο αυτο που κανει κ δημοσιοποιει εδω μεσα ,κυριως αυτο, εχει μοναδικο στοχο το ενδιαφερον για πολιτιστικη-καλλιτεχνικη δραση,κ το παραπονο της.Ας μας διαψευσει στο μελλον..Παντως επειδη δεν θελω να αδικω,αν εταζαν και την 'αδειασαν' μετα,θελει ενα ..βλεφαρο.Κ αν υποκρινονται το ενδιαφερον και μετα ακανουν τον ανηξερο..Αλλα με τοσα προβληματα,αντε να βρεις τωρα ακρη.Οποιος θελει ας το ψαξει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν μας χεζεις ρε Δήμητρα εδώ γαμισαν 47 εκ' ευρώ και ολόκληρη την Μεγαλόπολη ο τσιριγο και ο μπουρας που βγαλατε οι ψευτοκαλιτεχνες με την παρεμβατικη τα ξεχασες?
    Και θα ασχοληθουμε με τις μαλακιες σας πάλι?
    Κανονικά πρέπει να φυγετε απο αυτήν την πόλη.
    Δεν φτάνει που δεν προσφερετε τιποτε στον τοπο κ στον πολιτισμο μέσο της τέχνης σας αλλα καταστρεψατε την πόλη στο ονομα αυτής.
    ΟΥστ ποια
    Ανταρσυα με τον μπουρα, μας πεισατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. EGW EXW KATALAVH OTI SE AYTHN TIN POLH OLOI PISTEYETAI OTI AN ZITISHS THN VOHTHIA TOY DHMARXOY KAI AYTOS SOY THN DOSH PAEI NA PEI OTI EXEI GINH KAPOIA LAMOGIA..........OMWS OXI DEN EINAI ETSI TA PRAGMATA.........H KURIA ALEXOPOYLOY KALA EKANE KAI ZHTISE AYTO APO TON DHMARXO GIATI THA EKANE KATI POLI KALO GIA TIN POLH MAS.......KUTAXTE THS ALLES POLHS APOU EXOUN TO DUKOTOYS KALUTEXNIKO STEKH GIATI NA MHN YPARXI KATI PAROMOIO KAI STHN MEGALOPOLI......??.........H KYRIA ALEXOPOYLOY AYTI THN STYGMI PROSPATHI NA KANEI KATI KALO GIA AYTIN ALLA TAYTOXRONA PROSPATHI NA KANEI KATI POLI KALO GIA THB POLI MAS..............AYTO SKEYTITAI MONO ........KAI OXI NA SXOLEIAZETAI PROTA ME LOGIA POY DEN STEKOYN............VOUTAME LIGO THN GLOSA STO MIALO.........DEN KANEI KAKO.......!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΜΕΓΑΛΕ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΟ ΧΑΣΙΣΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ..
      ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΜΕΓΑΛΕ ΤΑ ΚΥΤΑΡΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΑΜΑ ΚΑΟΥΝ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ...
      ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΤΑ ΖΑΛΙΣΑΤΕ
      Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΊΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥ@@ ΞΥΡΙΖΕΤΕ.

      Διαγραφή
    2. Επιτέλους!!! Μια διαφορετική, σοβαρή και εμπεριστατομένη άποψη!! Θέλουμε να μοιάσουμε στις άλλες πόλεις, αλλά μόνο στη διάταξη των δρόμων, των πλατειών κ.ο.κ. Δε θέλουμε να μοιάσουμε στην ποιότητα ζωής των ανθρώπων των γύρω πόλεων!! Η Μεγαλόπολη ήδη έχει ακουστεί για τις θεατρικές της επιτυχίες, από μια ομάδα ερασιτεχνών ανθρώπων! -Και σταματήστε πια αυτό το "είναι όλοι του Μπούρα εκεί μέσα", μετά λόγου γνώσεως τα άτομα που έχουν λάβει μέρος σε αυτή την προσπάθεια είναι ανάμεικτα-
      Γιατί να μην ακουστεί και για κάτι άλλο; Και όχι για ένα μόνο, για πολλά!!
      Η κυρία Αλεξοπούλου μπορεί να κάνει την αρχή. Και κάποιος θα ακολουθήσει. Κι άλλος... Για την πόλη μας! Για τα ενδιαφέροντά μας!
      Καλά αυτά που σας τάζανε αμφότεροι κύριοι ψηφοφόροι τους, αλλά η πραγματικότητα έχει αλλιώς. Αν θες ενα καλύτερο μέλλον, διεκδικησέ το, παλεψε γι αυτο, διαμορφωσε το!

      Διαγραφή
    3. γαμω την παρεμβατικη σας γαμω..
      πρωτα γαμισατε την μεγαλοπολη και το παιζετε και καλιτεχνες...
      ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ = ΑΝΘΡΩΠΟΣ
      ΚΙ ΟΧΙ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΟ.
      ΟΣΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΊ ΜΟΝΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΩ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΚΟ ΣΚΟΠΟ ΠΑΕΙ ΣΤΡΆΦΙ.
      ΤΑΛΕΝΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!
      ΟΥΣΤ.....

      Διαγραφή
  14. Σε αυτή την πόλη εδώ και χρόνια είχα παρατηρήσει ότι το αισθητικό κριτήριο ήταν πάντα περιορισμένο. Δεν γνωρίζω το λόγο αλλά από όταν ήρθα σε επαφή με κάποιους "καλλιτέχνες" της Μεγαλόπολης δεν μπορούσα να καταλάβω πως γίνεται να μην αναγνωρίζει κανείς την ανεπάρκειά τους ως καλλιτέχνες και πρώτα από όλους αυτοί οι ίδιοι. Επειδή κάποιος ζωγραφίζει νομίζει ότι είναι ζωγράφος, επειδή γράφει στιχάκια νομίζει ότι είναι ποιητής και πάει λέγοντας.
    Πάντως αν καταφέρει η κ. Αλεξοπούλου να πάρει το χώρο που ζητάει θα έλεγα σε όλους τους Μεγαλοπολίτες να ακολουθήσουν τον δρόμο της δηλαδή να διεκδικήσει ο καθένας με την σειρά του ένα χώρο χωρίς έξοδα ενοικίασης για να κάνει το δικό του όνειρο πραγματικότητα και να μεταφέρει τις γνώσεις του και το μεράκι του. Πτυχία δεν χρειάζονται μόνο αυτοπροσδιορισμός σαν οτιδήποτε φανταστειτε ότι θα θέλατε να είστε. Λεφτά δεν υπάρχουν γενικότερα κι όχι μόνο για την κυρία αυτή! Γιατί όχι λοιπόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα του ενοικίου αποσαφηνίστηκε πλήρως από σχόλιο που υπέβαλλε η ίδια εδώ... Ο αυτοπροσδιορισμός μπορεί να σε ενοχλεί και να μην σε καλύπτει, η δουλειά της όμως, τα έργα της, που στοιχηματίζω δεν έχεις μπει στον κόπο να κοιτάξεις και να τα αξιολογήσεις αισθητικά και τεχνικά, σαφώς βέβαια δε θα γνωρίζεις και τον τρόπο με τον οποίο πραγματώνεται ένα τέτοιο έργο... Γι'αυτό, λέγε λίγα και μάθαινε περισσότερα...

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ μου τα έργα της κ.Αλεξοπούλου τα έχω δει και το συμπέρασμα ήταν ότι η ίδια είναι ένας σχετικά καλός τεχνίτης του fusing.
      Οι γνώσεις μου μου προσέφεραν την δυνατότητα να γνωρίζω την τεχνική αυτή πολύ πριν την ανακαλύψετε σε αυτή την πόλη. Η αγάπη μου για την τέχνη με ώθησε να μελετήσω όσα εσείς απαξιώνετε θεωρώντας τους εαυτούς σας πολυμαθείς από επιφοίτηση. Αυτός είναι ο λόγος που θα σας πρότεινα να μιλάτε εσείς λιγότερο για πράγματα που δεν γνωρίζετε κι όχι να νομίζετε ότι η δική σας αμάθεια χαρακτηρίζει όλους τους υπόλοιπους.

      Διαγραφή
  15. Η Κ. Κονδύλη ενοχλείτε από την ανωνυμία! Τι κρίμα που δεν μπορεί να μας ζητήσει ταυτότητα παριστάνοντας το θεματοφύλακα. Πως τολμήσε κάποιος να εκφραστεί ανώνυμα όταν διαβάζει η κυρία αυτή; Αν βαδίζαμε στην γειτονιά της αφού έχει σουρουπώσει και δεν είχαμε την "τύχη" να μας γνωρίζει θα απαιτούσε να της παραδώσουμε την ταυτότητα μας αλλά εδώ η αδυναμία της φαίνεται την εξοργίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το πιο ευκολο και συναμα προστυχο ειναι να λες οτι π@π@ρομ@λ@κι@ θελεις ποσω απο την ανωνυμια. Κακως υπαρχει αυτη η δυνατοτητα. Και πολυ κακως καποιοι ανεγκεφαλοι την χρισημοποιουν για οποιοδηποτε σκοπο. Αν εισαστε "ΑΝΘΡΩΠΟΙ"με την σημασια της λεξης φερθειτε αναλογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «Η ανωνυμία είναι η ασπίδα από την τυραννία της πλειοψηφίας». Με αυτήν την φράση, το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ θέλησε το 1995 (υπόθεση McIntyre v. Ohio Elections Commission) να τονίσει την συμβολή του ανώνυμου λόγου στην εύρυθμη λειτουργία της δημοκρατίας, για να συμπληρώσει, μόλις δύο χρόνια μετά (υπόθεση Reno v. ACLU), ότι η συνταγματική προστασία της ανωνυμίας (Πρώτη Τροποποίηση στο Σύνταγμα των ΗΠΑ) περιλαμβάνει και το Διαδίκτυο (internet).

      Διαγραφή
  17. .............................................Φωτεινό και υποδειγματικό παράδειγμα εξέγερσης αποτελεί...... η τέχνη.
    Ο Καμύ γράφει: «Στην τέχνη δεν υπάρχει ούτε ολική άρνηση, ούτε ολική συμφωνία με αυτό που υπάρχει».
    Η τέχνη είναι και άρνηση και συμφωνία ταυτόχρονα. Όπως η ολική άρνηση στην τέχνη οδηγεί στον καθαρό φορμαλισμό, στην αποχώρηση και τη διαφυγή από τον κόσμο, έτσι και η ολική αποδοχή έχει ως συνέπεια τον καθαρό «φωτογραφικό ρεαλισμό».
    Τόσο το ένα όσο και το άλλο είναι απολύτως άγονα, ενώ ο πραγματικός δημιουργός όχι μόνο δέχεται τον κόσμο, χρησιμοποιώντας τα υλικά για τη δημιουργία του, αλλά και τον τροποποιεί, θέτοντας στην στατική ύλη του σύμπαντος το ανεπανάληπτο στίγμα του δικού του στυλ................................................................................................................................http://eleutheriparos.blogspot.gr/2014/05/blog-post_24.html?spref=fb

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πολύ ωραίο το απόσπασμα αλλά μαζί με όλο το υπόλοιπο κείμενο θα μπορούσε να είναι και η απόδειξη ότι δεν είστε καλλιτέχνης. Τώρα αν αντί να προσπαθήσουμε να εμβαθύνουμε, προσπαθούμε να μεταφράσουμε τις έννοιες κατά το δικό μας ζητούμενο είναι φυσικό επόμενο να καταλαβαίνουμε ότι εμείς επιθυμούμε.

      Διαγραφή
  18. αν δεν κρύβετε η λαμογια γίνεται ανωνυμία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΡΟΤΙΜΑΩ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΗΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΗ ΦΑΣΙΖΟΥΣΑ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΡΜΕΝΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ...

      Διαγραφή
  19. σταματηστε να googlaρετε νομους για να υπερασπιστητε την ανωνυμια σας. αν δεν σας αρεσει κατι απο αυτα που εχει γραψει η κυρια αλεξοπουλου αν εχετε τα αντερα και τα παπαρια απο κατω σας να πατε να της τα πειτε αυτοπροσωπως. οπως ειπε και ο γιωργος κακως μας αφηνουν να σχολιαζουμε ανωνυμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας αρέσει, δεν σας αρέσει οι νόμοι υπάρχουν και προς το παρόν τουλάχιστον η ανωνυμία μας είναι δικαίωμα μας για όλο τον χώρο του διαδικτύου, ακόμα και του ελληνικού. Αν τόσο πολύ σας πειράζει μπορείτε να μην συμμετέχετε. Άλλωστε αν δεν θέλει ο καθένας να σχολιαστούν τα λεγόμενα του καλά θα κάνει να μην τα αναρτεί στο διαδίκτυο. Αυτοί είναι οι νόμοι του και σε όποιον δεν αρέσουν μπορεί να απέχει.
      Όσο για το δεύτερο σκέλος, για το αν έχουμε ή δεν έχουμε άντερα ή ότι άλλο θέλετε δεν θα λογοδοτήσουμε σε εσάς.
      Το μόνο σίγουρο είναι ότι η ανωνυμία μας δεν είναι θέμα εντέρων αλλά φυσικό επακόλουθο της μικρής πόλης που ζούμε και της ευκολίας που έχει να κατακρίνει ότι δεν συμφωνεί με τα δικά της μέτρα.
      Η ανωνυμία ισχύει για όλο τον κόσμο του διαδικτύου, αν στη Μεγαλόπολη ισχύουν άλλα, δεν το γνωρίζαμε. Μόνο και μόνο όμως ότι σας εκνευρίζει είναι ένας πολύ καλός λόγος για να επιμείνουμε.


      Διαγραφή
    2. MAΛΛΟΝ ΔΕ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΑΣ ΠΑΕΙ ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ,

      Διαγραφή
    3. Για να κινηθεί η εισαγγελική αρχή και να γίνει άρση ανωνυμίας πρέπει να υπάρχουν σοβαροί λόγοι κι όχι γιατί κάποιου απλά δεν του αρέσουν αυτά που γράφει κάποιος άλλος.

      Διαγραφή
    4. ρε γιωργο σαν φιλος σου που ειμαι σε ρωταω.καταρχην καταλαβες τι γραφει στο κειμενο της η δημητρα?
      γιατι εγω δεν καταλαβαινω τιποτα πραγματικα .
      το μονο που μου μυρίζει ειναι οτι λιγο πριν τις εκλογες η παρεμβατική μας θυμηθηκε και μιας και καταλαβαν οτι ο μπουρας χανει αρχισαν να γραφουν κατα των αλλων μπας και τον στυριξουν...
      ανακοινωσεις υπερ του μπουρα και κατα γεωργακοπουλου.
      καλλιτεχνες εεε ????
      μηπως να το ξανασκεφτόσουν ??
      ενας φιλος σου που δεν σε μαλλωνω ετσι ?απλα μιλαμε.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμε "30 Μαΐου 2014 - 2:04 μ.μ." ξανακοίτα την αναφορά-καταγγελία της κυρίας Αλεξοπούλου, θα δεις ότι αναφέρει και τις 3 παρατάξεις! Μπούρα-Γεωργακόπουλο-Παπαδόπουλο...

      Διαγραφή

Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog