Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Ιερεμίας: Δεν επιτέθηκα στη Ζωή Κωνσταντοπούλου, αλλά δεν ήμουν υποχρεωμένος να την περιμένω

Άναψε και συνεχίζει να ανάβει φωτιές στο διαδίκτυο το παραλίγο επεισόδιο μεταξύ του πατέρα Ιερεμία και της Ζωής Κωνσταντοπούλου στη Μεγαλόπολη με αφορμή την αργοπορία της Προέδρου της Βουλής και αυτών που τη συνόδευαν προκειμένου να παραστούν στην επιμνημόσυνη δέηση για τους 212 εκτελεσθέντες πατριώτες στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου στην Μεγαλόπολη.

Ο πατέρας Ιερεμίας εξηγεί ότι δεν είχε καμία πρόθεση να επιτεθεί λεκτικά στη Ζωή Κωνσταντοπούλου την οποία δεν γνωρίζει, όπως λέει μιλώντας στο protothema.gr: «Δεν τη γνωρίζω, δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί της, απλά, ήταν κάτι που μου βγήκε αυθόρμητα διότι άργησε τόσο εκείνη, όσο και αυτοί που ήταν μαζί της να έρθουν και εγώ ήμουν υποχρεωμένος να τους περιμένω. Εξέφρασα μία προσωπική άποψη διότι αυτή η αναμονή με πείραξε. Αλλά μέχρι εκεί.
Επαναλαμβάνω, δεν έκανα προσωπική επίθεση στην κυρία Ζωή Κωνσταντοπούλου, δεν τη γνωρίζω, είναι πιθανόν πολύ καλύτερη από εμένα και προσεύχομαι για αυτήν, όμως, με πείραξε αυτή η αναμονή, δεν ήμουν υποχρεωμένος να περιμένω πότε θα έρθει και αυτή και οι άλλοι πολιτικοί. Καθυστέρησαν πάνω από μία ώρα», σημειώνει.

Ο πατέρας Ιερεμίας εξηγεί πώς όλα ξεκίνησαν για να οδηγήσουν σε αυτό το περιστατικό που έφερε αναστάτωση χθες στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου στη Μεγαλόπολη: «Είχα να πάω κάπου, σε μία συγκεκριμένη υποχρέωσή μου. Μου είπαν ότι έπρεπε να παραστώ στη συγκεκριμένη περίπτωση και έτσι ανέτρεψα το πρόγραμμά μου και βρέθηκα εκεί.
Ήταν να ξεκινήσει η επιμνημόσυνη δέηση κατά τις 10. Περίμενα, περίμενα τίποτα. Και δεν είναι αυτή η πρώτη φορά που σημειώνονται αργοπορίες από άρχοντες πολιτικούς. Φυσικά άρχισα να εκνευρίζομαι γιατί με πείραξε αυτή η αναμονή χωρίς λόγο. Σας ξαναλέω, είχα δουλειά θα πήγαινα να λειτουργήσω σε κάποιο άλλο χωριό και ήρθα επειδή μου ζητήθηκε εδώ.
Όταν λοιπόν ήρθαν με καθυστέρηση παραπάνω από μία ώρα εκφράζοντας μία προσωπική μου άποψη αυθόρμητη αφού τους καλωσόρισα τους είπα ότι αργήσανε. "Σας βλέπουμε επιτέλους" τους είπα με σεβασμό και τιμή "αλλά είστε παραβάτες του προγράμματός σας, σας περιμέναμε πάνω από μία ώρα, έπρεπε να έρθετε νωρίτερα για να λειτουργηθείτε. Είστε αλειτούργητοι άρχοντες". Έτσι έγιναν τα πράγματα. Φαίνεται ότι και η κυρία Κωνσταντοπούλου και οι άλλοι προσβλήθηκαν.
Δεν είχα λόγο να τους κάνω παρατήρηση, εγώ νοιάζομαι και προσεύχομαι για όλους τους άρχοντες της εξουσίας να είναι φωτισμένοι και να εργάζονται για το καλό της κοινωνίας και της Πολιτείας, απλά, εξέφρασα μία προσωπική μου διαμαρτυρία για αυτό που παρατηρώ πως γίνεται συνεχώς ότι δηλαδή κάθε φορά που είναι να έρχονται σε κάποια εκδήλωση και ειδικότερα στην Εκκλησία αργούν χαρακτηριστικά.

Αυτοί θύμωσαν, το παρεξήγησαν και έφυγαν, αυτό επέλεξαν να κάνουν. Δεν κατάλαβαν ότι εγώ δεν είχα κάποιο σκοπό επίθεσης προσωπικής σε κανέναν, απλά πρέπει να καταλάβουν ότι αυτές οι αργοπορίες που κατά καιρούς σημειώνονται είναι εκνευριστικές», σημειώνει στο protothema.gr ο πατέρας Ιερεμίας.


Πηγή:
agioritikovima.gr

3 σχόλια:

  1. ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΕΣΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΚΟ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ... ΔΕ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΔΕΣΠΟΤΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΟΛΙ; ΑΡΚΕΤΑ ΔΕΣΠΟΤΑ ΑΓΙΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δικαιολογίες για την κατεπανάληψη ιδιόρυθμη συμπεριφορά του .
    Η πόλη τον έχει διαγράψει από την καρδιά της , για τον τρόπο που διοικεί την Μητρόπολη και την ψυχική απουσία του .
    Το καλύτερο για όλους να παραιτηθεί και να τα λέει στα μοναστήρια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Ή ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΜΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΚΘΕΤΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ... .

      Διαγραφή

Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog