Την Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010, ώρα 7.30 μ.μ. στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Μεγαλόπολης (ΠΟΛΥΒΙΟΣ)
Με την έκδοση ΑΡΚΑΔΙΑ ΧΑΙΡΕ, βασισμένη στις παραδόσεις, τους μύθους και τις ιστορικές πηγές (Εκδ. ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ), επιχειρείται αφ’ ενός μια αναδρομή στα επιτεύγματα των αρκαδικών φύλων που, σε προϊστορικούς χρόνους, κατάφεραν να φθάσουν ως τον Καύκασο, τις Ινδίες, την Ακτή του Αζάν στην Αφρική, την Κάτω Ιταλία, την Κύπρο, κ.α., κυρίως όμως επιχειρείται μια αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας για την προέλευση των φύλων αυτών που η σύγχρονη «ιστορία» των ινδοευρωπαϊστών προσπαθεί, ενίοτε επιτυχώς, να εμφανίσει ως προερχόμενα από βορράν, γενικώς.
Η έκδοση είναι έργο του ερευνητή Μαρίνου Γιάννη Βόμβα, που με επιμονή και επιμονή αναζητεί, ανακαλύπτει, καταγράφει και με νεανικό πάθος αποκαλύπτει την αλήθεια των αρκαδικών μύθων, και δημοσιεύτηκε υπό μορφή ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΩΝ στην εφημερίδα «ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ».
Η συγκροτημένη παρουσίαση των ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΩΝ σε βιβλίο αποφασίστηκε γιατί αποτελεί ένα φωτεινό μετεωρίτη μέσα στους σκοτεινούς χρόνους της «υπερπληροφόρησης» και διασώζει ένα κομμάτι της αλήθειας για έναν πολιτισμό που έφθασε στο απόγειό του τον 5ο αι. π.Χ. και αναγνωρίζεται διεθνώς μέχρι σήμερα.
• Το βιβλίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΝΕΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ. Θα το βρείτε στα κεντρικά βιβλιοπωλεία των Αθηνών (διανομή ΧΡΙΣΤΑΚΗΣ ΑΕ, Ιπποκράτους 10 - Αθήνα) και στα βιβλιοπωλεία ΕΠΙΛΟΓΗ στη Μεγαλόπολη και ΩΡΑ στην Τρίπολη.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ
Μέσα από τα ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ του Μαρίνου Γιάννη Βόμβα, τεκμηριώνεται η άποψη:
• ότι οι Πελασγοί, οι Δάρδανοι, οι Καύκωνες και οι άλλοι λαοί της Αρκαδίας ήταν αυτόχθονες κάτοικοι που επέζησαν πάνω στις σπηλιές των βουνών της όταν, μετά τον Κατακλυσμό του Δευκαλίωνα (περ. 9000 π.Χ.), τα νερά υποχώρησαν στα βάραθρά της.
• ότι η ονομασία Αρκάδες παραπέμπει σε μια τοτεμική λατρεία αρκούδας (άρκ-τ-ος), ενώ ως μητέρα του πρώτου οικιστή, του Αρκάδα, θεωρείται μια αρκούδα ή μια νύμφη που μεταμορφώθηκε σε αρκούδα.
• ότι στην Αρκαδία ανακαλύφθηκε από τις ανασκαφές η πρώτη «πόλη» που δημιουργήθηκε, με την έννοια που δίνεται σήμερα στο οικιστικό και λειτουργικό αυτό συγκρότημα, ενώ μέσα από τους αρκαδικούς μύθους παρακολουθούμε το πέρασμα από τη μητριαρχία (με γενάρχισσες την Καλλιστώ ή Καλλίστη, την Πανδώρα και την Ηλέκτρα) στην ενίσχυση του ρόλου των ανδρών και στην τελική επικράτησή τους ως αρχηγών της οικογένειας, του γένους και του φύλου γενικότερα, μέσα από τη δύναμη που τους χάρισε η εξημέρωση των ζώων και η καλλιέργεια της γης.
• ότι στην Αρκαδία και τους μύθους της αναγνωρίστηκε η πρώτη εμφάνιση του Δία, που τιμωρεί τον Προμηθέα για την «ασέβειά» του και επικρατεί ο ίδιος ως μεταγενέστερη θεότητα, ενώ ο Άρης πρωτοεμφανίζεται ως θεός πλουτοδότης πριν μεταλλαχθεί σε θεό του πολέμου, του κακού.
Αυτές είναι μερικές από τις πολύτιμες πληροφορίες του έργου που ανασκευάζουν πολλά ιστορικά ατοπήματα των ινδοευρωπαϊστών, τα οποία, αν και δημιουργήθηκαν από άλλες σκοπιμότητες, έρχονται οι παραδόσεις και οι μύθοι της Αρκαδίας –που αντιστέκονται χιλιάδες χρόνια τώρα– να επαναφέρουν στην αληθινή τους μορφή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog