Σχετικά με τις βλάβες που παρουσιάστηκαν στα δίκτυα της ΔΕΗ λόγω των ακραίων καιρικών συνθηκών που επικρατούν (χιονοθύελλες και ισχυροί άνεμοι) από τις βραδινές ώρες της Δευτέρας, 7.3.2011, από την ΔΕΗ Α.Ε. παρέχονται οι ακόλουθες διευκρινήσεις:
• Σήμερα Τρίτη, 8.3.2011, και κατά τις πρωινές ώρες παρουσιάστηκε σφάλμα στην εναέρια γραμμή υψηλής τάσης 150kV από τον Υποσταθμό Βόλου ΙΙ προς τον Υποσταθμό Λαύκου, με αποτέλεσμα να υπάρξουν προβλήματα ηλεκτροδότησης στο νότιο Πήλιο και στις Σποράδες. Κατά την επιθεώρηση της Γραμμής Βόλος – Λαύκος διαπιστώθηκε ότι, λόγω των εξαιρετικά δυσμενών συνθηκών είχε καταρρεύσει ένας πυλώνας μεταξύ των χωριών Δράκεια και Άγιος Λαυρέντιος. Ήδη από το πρωί συνεργεία της ΔΕΗ εργάζονται για την αποξήλωση του παλαιού πυλώνα και την κατασκευή νέου. Οι εργασίες ανακατασκευής αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή.
Παράλληλα συνεργεία της Διανομής έχουν ξεκινήσει ενέργειες για την άμεση μερική αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης μέσω διασυνδέσεων Μέσης Τάσης.
• Επίσης, παρουσιάστηκε σφάλμα στην εναέρια γραμμή υψηλής τάσης 150kV Καρύστου – Άνδρου, η οποία - μέσω του τερματικού του Λιβαδίου και υποβρυχίου καλωδίου – συνδέει τη Νότια Εύβοια με την Άνδρο. Το σφάλμα είχε σαν συνέπεια να τεθεί η γραμμή εκτός λειτουργίας και, για το λόγο αυτό, τέθηκαν σε λειτουργία εφεδρικά ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη που βρίσκονται στον Αυτόνομο Σταθμό Παραγωγής της Άνδρου, προκειμένου να καλύψουν κατά το μέγιστο δυνατόν τα τοπικά φορτία Άνδρου και Τήνου. Τα συνεργεία της ΔΕΗ εργάζονται για την αποκατάσταση της βλάβης.
Ταυτόχρονα, για να υπάρξει η μικρότερη δυνατή διακοπή των φορτίων, γίνονται ενέργειες για την τοποθέτηση πρόσθετων ηλεκτροπαραγωγών ζευγών για την κάλυψη των τοπικών αναγκών.
• Εξαιτίας της σφοδρής κακοκαιρίας έχουν σημειωθεί σημαντικές βλάβες και στα δίκτυα Διανομής, κυρίως στην Βόρεια Αττική. Για την αντιμετώπιση των βλαβών αυτών βρίσκεται σε επιφυλακή ολόκληρο το τεχνικό προσωπικό της ΔΕΗ και δραστηριοποιούνται όλα τα συνεργεία της και τα συνεργεία των συνεργαζόμενων εργολάβων καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για την ταχεία αποκατάστασή τους.
• Η ΔΕΗ συνεργάζεται στενά με τις κατά τόπους αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να επιλυθούν διάφορα προβλήματα, όπως διάνοιξη δρόμων με εκχιονιστικά μηχανήματα για να δοθεί η δυνατότητα πρόσβασης στα σημεία που εντοπίζονται βλάβες, έτσι ώστε να αποκατασταθεί η παροχή της ηλεκτροδότησης μέσα στο συντομότερο χρονικό διάστημα.
Ειδική τηλεφωνική γραμμή ενημέρωσης πελατών για βλάβες λόγω κακοκαιρίας
Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, η ΔΕΗ Α.Ε. έχει θέσει σε λειτουργία ειδική τηλεφωνική γραμμή ενημέρωσης πελατών για βλάβες λόγω της συνεχιζόμενης κακοκαιρίας.
Η ειδική αυτή γραμμή θα λειτουργεί όλο το 24ωρο και θα παρέχει συνεχώς επικαιροποιημένα στοιχεία για την εξέλιξη και αποκατάσταση των βλαβών στις κατατόπους περιοχές.
Οι ενδιαφερόμενοι πελάτες μπορούν να καλούν με αστική χρέωση, από ολόκληρη την Ελλάδα, στο τηλ. 2109298100, το οποίο θα λειτουργεί μέχρις ότου αποκατασταθεί και η τελευταία βλάβη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog