Το τραγικό περιστατικό στη Λάρισα, με δυο νέους ανθρώπους νεκρούς και άλλους τρεις να χαροπαλεύουν, αναδεικνύει με δραματικό τρόπο τον εγκληματικό χαρακτήρα της πολιτικής κυβέρνησης - Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχει καταστήσει τη θέρμανση είδος πολυτελείας και εξαναγκάζει τις λαϊκές οικογένειας να καταφεύγουν σε επικίνδυνες μορφές θέρμανσης προηγούμενων δεκαετιών. Ακόμη χειρότερη είναι η κατάσταση για τα παιδιά της λαϊκής οικογένειας που σπουδάζουν μακριά από το σπίτι τους με τεράστιο κόστος, καθώς οι φοιτητικές Εστίες δεν καλύπτουν ούτε στο ελάχιστο τις πραγματικές ανάγκες για στέγαση.
Η κυβέρνηση έχει πολύ μεγάλη ευθύνη για τις συνέπειες της πολιτικής της και πρέπει τώρα να δώσει λύση στο πρόβλημα της θέρμανσης καταργώντας τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης και τον ΦΠΑ στα καύσιμα και εξασφαλίζοντας δωρεάν και ασφαλή στέγαση και συνθήκες σπουδών για όλους τους φοιτητές.
Σχόλιο του Γραφείου Τύπου για τις απολύσεις στο δημόσιο και τα νέα μέτρα 1/3/2013
01/03/13
Οι διαβεβαιώσεις των κομμάτων της συγκυβέρνησης δεν έχουν καμία αξία. Στα διλήμματα που θέτουν εκπρόσωποι της ΕΕ και του ΔΝΤ, απολύσεις ή επιβολή νέων φόρων, πληρωμή των εξοντωτικών φόρων ή νέα μείωση μισθών, ο λαός πρέπει να απαντήσει με τη συνολική απόρριψη της πολιτικής τους και του φιλομονοπωλιακού δρόμου ανάπτυξης.
Σχόλιο του Γραφείου Τύπου για τις δηλώσεις του Α. Σαμαρά σχετικά με την παρουσία της COSCO στο λιμάνι του Πειραιά
01/03/13
Η επιχειρηματική κινεζοαμερικανική συμφωνία στηρίζει τα σχέδια της ελληνικής άρχουσας τάξης για ανάδειξη της χώρας σε κόμβο μεταφοράς εμπορευμάτων. Για την επίτευξη αυτού του στόχου η ελληνική κυβέρνηση θα φορτώσει με νέες θυσίες το λαό. Απειλούνται με νέα μέτρα οι εργατοϋπάλληλοι στην ευρύτερη περιοχή το λιμανιού του Πειραιά και οι αυτοαπασχολούμενοι με κλείσιμο μαγαζιών.
Η ικανοποίηση των σύγχρονων συνδυασμένων λαϊκών αναγκών για φθηνές, ασφαλείς, γρήγορες, ποιοτικές θαλάσσιες μεταφορές που να καλύπτουν το σύνολο της νησιωτικής χώρας, η φιλολαϊκή αξιοποίηση της γεωστρατηγικής θέσης της χώρας και των δυνατοτήτων που ανοίγει στο εξωτερικό εμπόριο απαιτεί έναν ριζικά διαφορετικό δρόμο ανάπτυξης. Απαιτεί την ανατροπή της εξουσίας των μονοπωλίων, την εργατική λαϊκή εξουσία που θα κοινωνικοποιήσει τα λιμάνια, τα πλοία, όλα τα συγκεντρωμένα μέσα παραγωγής, θα κρατικοποιήσει το εξωτερικό εμπόριο, θα οργανώσει τη παραγωγή με επιστημονικό κεντρικό σχεδιασμό και εργατικό έλεγχο σε φιλολαϊκή κατεύθυνση. Σε αυτές τις συνθήκες, ο αποκλειστικά κρατικός ενιαίος φορέας μεταφορών θα οργανώσει και τις ακτοπλοϊκές μεταφορές με γνώμονα την ικανοποίηση των λαϊκών αναγκών. Μονόδρομος για τους εργαζόμενους είναι η οργάνωση της πάλης με κατεύθυνση την αποδέσμευση απ' την ΕΕ, τη διαγραφή του χρέους, την κοινωνικοποίηση των μονοπωλίων.
Σχόλιο του Γραφείου Τύπου για την έκθεση ΕΕ-ΔΝΤ για τις φορολογικές υπηρεσίες
28/02/13
Η κυβέρνηση και οι σύμμαχοί της ΕΕ και ΔΝΤ με τεχνάσματα και εκβιασμούς δρομολογούν νέα μέτρα για να εισπράξουν όσα μπορούν περισσότερα από τα φτωχά εργατικά - λαϊκά στρώματα που δεν μπορούν πια να πληρώσουν τους ασήκωτους φόρους και χαράτσια.
Έχουν το θράσος να μιλούν για φοροδιαφυγή, την ώρα που με το νέο αναπτυξιακό νόμο αυξάνουν διαρκώς τις φοροαπαλλαγές και τα προνόμια για το μεγάλο κεφάλαιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog