Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Μπράβοοοοο!!!!! Παραδείσια – Τσακώνα: 15.εκ € το χιλιόμετρο… και 350 εκ αποζημίωση στον ΜΟΡΕΑ!!!



Επιπλέον 350 εκατομμύρια ευρώ ως «αποζημίωση» θα λάβει από την κυβέρνηση η κοινοπραξία Μορέας Α.Ε., συμφερόντων των ομίλων Λ. Μπόμπολα, Ιωάννου-Παρασκευαΐδη και Σ. Κόκκαλη, που κατασκευάζει τον κεντρικό οδικό άξονα Πελοποννήσου. Η κοινοπραξία εμφάνισε λογαριασμό με απώλειες 500 εκατ. ευρώ λόγω μειωμένης κίνησης.

Σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία, ο υπουργός Υποδομών Μ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι προωθείται προς ψήφιση στη Βουλή νέα συμπληρωματική σύμβαση του έργου.
Η αποζημίωση έρχεται σε συνέχεια των πρόσθετων εργολαβικών αποζημιώσεων, συνολικού ύψους 2,2 δισ. ευρώ, για την επανεκκίνηση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων.

Στην περίπτωση της Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας τα έργα δεν είχαν σταματήσει στα μέσα του 2011, αλλά προχωρούσαν με αργούς ρυθμούς. Σήμερα απομένουν περίπου 6 χλμ. στην παράκαμψη της Καλαμάτας, το δύσκολο κομμάτι Παραδείσια-Τσακώνα και η διακλάδωση Λεύκτρο-Σπάρτη.
Οι εργολάβοι, από την πλευρά τους, υποστηρίζουν ότι από το 2009 η κυκλοφορία έχει μειωθεί κατά 40%


Και  επειδή  το  καλό  γίνεται  καλύτερο  όταν  2πλώνει.....
συνεχίζουμε!!!!
------------------------------------------------------



Τα αποκαλυπτικά ρεπορτάζ για τα δημόσια έργα συνεχίζει το Newsbomb.gr φέρνοντας στο φως τη δράση μεγαλοεργολάβων και κράτους.
Το σημερινό δημοσίευμα της ιστοσελίδας μας μόνο αγανάκτηση μπορεί να προκαλέσει καθώς αποκαλύπτεται πώς οι μεγαλοεργολάβοι κατάφεραν να… αρμέξουν το ελληνικό κράτος και το ίδιο να περηφανεύεται πως οι δρόμοι ΘΑ γίνουν…

Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο δρόμος Παραδείσια – Τσακώνα. Ένας δρόμος μόλις 11,4 χιλιομέτρων. Όπως θα σας αποκαλύψουμε παρακάτω, πρόκειται σίγουρα για το πιο ακριβό κομμάτι έργου που έχει δημιουργηθεί παγκοσμίως!

Πάμε όμως να δούμε αναλυτικά τα στοιχεία και να μιλήσουμε επιτέλους με… νούμερα:

Ο οδικός άξονας Τρίπολη – Καλαμάτα κατασκευάστηκε στο μεγαλύτερο μέρος του με ΣΔΙΤ (Σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα), εκτός από το τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα που ξεκίνησε το 1991 με τη διαδικασία της ανάθεσης με εργολαβία από την κρατική περιφέρεια τότε.

Το τμήμα αυτό μήκους 11,4 χιλιομέτρων κόστισε 40 εκατ. ευρώ εντάχθηκε στο Β” ΚΠΣ, χρηματοδοτήθηκε όμως από εθνικούς πόρους, παραδόθηκε το 2000 και το έτος 2003 κατέρρευσε μετά από κατολίσθηση στο σημείο που σήμερα κατασκευάζεται η σύμμικτη τοξωτή γέφυρα.

Το 2006 δημοπρατείτε το έργο αποκατάστασης της οδού με ανάδοχο την κ/ξ Alpine bau – ΤΕΡΝΑ με συμβατικό ποσόν 83,2 εκ. ευρώ και στη συνέχεια με συμπληρωματική σύμβαση επίπλέον 40 εκατ. ευρώ και ακόμη επιπρόσθετα υπηρεσίες συμβούλων και δύο ακόμη συμπληρωματικών συμβάσεων έφθασε αισίως το σύνολο του προυπολογισμού της ( Β εργολαβία) στο συνολικό ΠΟΣΟ ΤΩΝ 137,84 εκ. ευρώ. Και επίπλέον 3,9 εκατ. ευρώ για άλλες περαιτέρω υπηρεσίες συμβούλων.

Το έργο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ και στο τομεακό πρόγραμμα του υπουργείου Μεταφορών (ΥΠΟΜΕΔΙ) στο επιχειρησιακό πρόγραμμα – Ενίσχυση της προσπελασιμότητας στις 27.07.2011 με την με αρ.πρωτ. ΕΥΔ/ΕΠ 2659 απόφαση, με χρηματοδότηση 67,66 εκ. Ευρώ.

Το έργο εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ και στο τομεακό πρόγραμμα του υπουργείου Μεταφορών (ΥΠΟΜΕΔΙ) στο επιχειρησιακό πρόγραμμα – Ενίσχυση της προσπελασιμότητας στις 27.07.2011 με την με αρ.πρωτ. ΕΥΔ/ΕΠ 2659 απόφαση, με χρηματοδότηση 67,66 εκ. ευρώ και τα υπόλοιπα ( 137,84 + 3,9 – 67,66 ) = 74,08 εκ. ευρω, από εθνικούς πόρους του προγράμματος ΠΔΕ. ( ΑΔΑ ΒΕΑ51-ΤΓ9 αποφ. τροποπ. ).

Σε αυτά τα ποσά συμπεριλαμβάνονται και τα 19 εκ. ευρώ που απαιτούνται για την κατασκευή της τοξωτής γέφυρας.

Πιο αναλυτικά:

Έργο αρχικού προϋπολογισμού 751.269.956 δρχ. Έχουν πληρωθεί 16.172.433.406 δρχ. (ή σε ευρώ προϋπολογισμού 2.204.754 έχουν πληρωθεί 44.526.583,00 ευρώ) οφείλονταν με αμετάκλητη δικαστική απόφαση και άλλα 11.500.322.53165 δρχ. ή 33.750.029 ευρώ. Σύνολο δαπάνης έργου που σχεδόν ξηλώθηκε, 26 δισ. 672 εκατ. 275 χιλιάδες δρχ., έναντι 751 εκατ. 269 χιλ. αρχικά. Σε ευρώ: Έργο προϋπολογισμού 2 εκατ. 204 χιλ. ευρώ έφθασε 78 εκατ. 276 χιλ. ευρώ!

Για την ανακατασκευή του εδαπανήθησαν περισσότερα. Τελική δαπάνη ανά χιλιόμετρο δρόμου 15.000.000 ευρώ!

Όπως γίνεται αντιληπτό το έργο χρηματοδοτήθηκε και με εθνική συμμετοχή και με ευρωπαϊκή στήριξη μέσω ΕΣΠΑ. Την ίδια ώρα ο υπουργός κ. Χρυσοχοΐδης δείχνει διατεθειμένος να δώσει και επιπλέον χρήματα στην παραχωρησιούχο εταιρεία “ΜΟΡΕΑΣ”, ύψους 350 εκατ. Ευρώ για να ολοκληρωθούν άμεσα τα έργα μέχρι την Σπάρτη.

Όλα για τους μεγαλοεργολάβους. Την ώρα που ο ελληνικός λαός δεν μπορεί να αντεπεξέλθει ούτε στις καθημερινές ανάγκες.

1 σχόλιο:

  1. MΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ. ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Α ΡΕ ΣΑΜΑΡΗ ΞΕΣΑΜΑΡΩΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΛΟΜΕΣΣΗΝΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΧΙ 15 ΤΟ Km ΑΛΛΑ 115 ΘΑ ΤΟ ΦΤΑΣΟΥΝ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕΤΟΧΟΥΛΕΣ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ. Α ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΠΕΙΝΑΕΙ Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΝΑ ΔΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΤΡΕΣ. ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΤΙΣ ΜΑΝΙΑΤΙΣΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗΣΑΝ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ ΜΕ ΤΑ ΛΙΘΑΡΙΑ. ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ. ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ. ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΗΡΘΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog