Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Π, Μπούρας και Δ. Παπαδόπουλος στον β΄ για τον Δήμο Μεγαλόπολης

   
Τα  αποτελέσματα  των  συνδυασμών  για  τον  Δήμο  Μεγαλόπολης,  ως  εξής:


Εγγεγραμμένοι:15.427
Ψήφισαν 9.057 / 53,62 %
Εγκυρα 8.851 / 97,73 %
Ακυρα 158 / 1,74 %
Λευκά 48 / 0,53 %
Μεγάλη η αποχή των ψηφοφόρων

Αποτελέσματα  σε  70  από  τα  70  εκλογικά  τμήματα
Παναγιώτης  Μπούρας:            38,71%     (3.426)
Διονύσης  Παπαδόπουλος:        35,71%    (3.161)
Γιάννης  Γεωργακόπουλος:       21,15%    (1872)  
Παναγιώτης  Λαμπρόπουλος:    4,435 %     (392 )

Η    διαφορά ανάμεσα στους 2 πρώτους είναι περίπου  270  ψήφοι

Αναλυτικά  που  ψήφοι  ανά  εκλογικό   τμήμα:
ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ:
                       Μπούρας    Παπαδόπουλος    Γεωργακόπουλος   Λαμπρόπουλος
133                  154            111                       89                            20        
134                  111             130                      82                            28
135                  115            75                         100                          22
136                  113             92                         112                         27
137                  132             105                       102                         22
138                  137              111                       63                          11
139                  115              85                        53                          26
140                  96                 108                      96                         19
141                  119              126                       83                          15
142                  114               96                         110                        10




ΔΗΜΟΤΙΚΑ  ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ:
Γόρτυνος:
Ατσίχολος:     34-----16------2------0
Μάραθα:        42----21--------3-----0
Ζώνη:             42-----47-----7----21
Καρύταινα:     92----120-----50-----0
Κατσίμπαλι    31----30------7-----  0
Κοτύλιο:         57----137-----20-----1
Κουρουνιού:   22-----40-------4-----0
Κυπαρίσσια:   26----31--------0------0
Μαυριά:          13-----19------5-------0
Σαρακίνι:         11------72-------0-----0
ΣΥΝΟΛΑ      370       533     98       22  


Μεγαλόπολης:
Ανθοχώρι:      17-----5-----6-----1
Άνω  Καρυές:  14----0----17-----0
Βάγγγου:         6----48---47-----2
Βάστα:            39-----15----25------2
Γέφυρα:         4-----18------11-------0
Θωκνία:         23-----29------18------1
Ϊσαρι:             78-----74----21------3
ϊσιωμα  Καρυών: 5---19-----13------1
Καράτουλα:   26----19-----1-----0
Καστανοχώρι:  41----7-------2------0
Κάτω  καρυές:  36-----34----3----0
Λύκαιον:           31----37----3------2
Λυκόσουρα:      48-----33----5-----0
Λυκόχια:           36-----60------10----2
Μακρύσι:          53----18---15----3
Μαλλωτά:         31-----8-----6----37
Μαραθούσα:     23----20----13----3
Νέα  Εκκλησούλα:  25---9----2----3
Νεοχώρι   Λυκοσούρας:   5----19----2----1
Παραδείσια:        85----58-----39--- 1
Περιβόλια:          65----2---17----6
Πλάκα:               17----23-----4----0
Ραψομμάτι:        13-----47------21------5
Σούλι:              59----15---0-----1
Σούλου:          12 -----10----11------2
Τρίλοφο:        27----28-----18-----1
Τριπόταμος:   31----59---11----1
Χειράδες:       39---8---66-----6
Χράνοι:          42---66-----57-----10
Χωρέμι:         56----17----23------6
ΣΥΝΟΛΑ:    988    805     487     100

Φαλαισία
Άκοβος:        68----82-----15----0
Αναβρυτός:   35----2----2----3
Ανεμοδούρι:  46---39---12---7
Βελιγοστή:     59---46-----7-----1
Βουτσαράς:     15---26----0---- 1
Γιανναίοι:       18----51---0---0
Γραικού:        19---1----1---0
Δυρράχι:       22----151----13----0
Ελληνίτσα:    41----1---2---1
Καμάρα:       129----85----55----9
Λεοντάρι:     111---53----52----25
Λεπτίνι:        1----18---- 4 ----2
Νεοχώρι:     27----17----1-----0
Πετρίνα:      70---7----1----1
Ποταμιά:      31---30----19---2
Ρούτσι:        1-----23----4-----1
Σκορτσινού:  67---66----27---0
Σουλάρι:      30----21---17---0
Τουρκολέκα:  26---8---156----7
Φαλαισία:      30---48----13---0

ΣΥΝΟΛΑ:    846   775   401  60

















95 σχόλια:

  1. Μόνο 21.15% τι να πω; τι να Σχολιάσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητηρια στον συνδιασμο ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ, αν και εχω δικους μου ανθρωπους υποψηφιους σε αλλο συνδιασμο με την ειλικρινεια, τη καθαροτητα και το προγραμμα σας με κερδισατε.
    Νοιωθω οτι η φλογα αισιοδοξιας αναψε πλεον σε αυτον τον τοπο, ξανα συγχαρητηρια κυριοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απορω πως υπαρχουν ανθρωποι που ψηφιζουν τον παπαδοπουλο.....πραγματικα απορω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απορία σου θα 'πρεπε να 'ναι πως υπάρχουν άνθρωποι που δεν ψηφίζουν Παπαδόπουλο. Ο τύπος είναι χίλια μίλια μπροστά από τους υπόλοιπους.

      Διαγραφή
    2. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΕΛΕΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 3 ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ .

      Διαγραφή
    3. οπως ακριβως ψηφιζουν μπουρα ..... απορω 8 χρονια δεν βλεπουν την κατασταση ? που ζουν αυτοι ...... αλλου ? η εγω εχω φυγει ...... 8 χρονια !!!!! ΤΙΠΟΤΑ ! κ τωρα ? ξαναχτιζει τα ονειρα μας ............ με τις υγειες μας

      Διαγραφή
    4. Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ 61% ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΡΑ. ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΔΑΣΚΑΛΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟ ΣΤΟ ΤΣΕΠΑΚΙ ΣΟΥ; Ο ΜΠΟΥΡΑΣ ΑΥΞΗΣΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΤΑ 10%. ΤΙ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ;
      ΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑ Ο ΜΠΟΥΡΑΣ, ΜΕΤΑ Ο ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΙΔΡΩΜΕΝΟΣ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ. ΑΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ Ο ΜΠΟΥΡΑΣ 60% ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ. ΠΙΠΗ ΜΑΖΕΥ ΤΟΝ.

      Διαγραφή
  4. Δεν είναι μικρό αυτο το ποσοστό. Δεν είναι μικρό για ένα νέο συνδιασμό με καθαρούς ανθρωπους. Με ανθρωπους που δεν χρημάτισαν κανέναν, δεν εκβίασαν κανέναν και δεν έκαναν χάρη σε κανέναν. Δεν τους ψήφισε κανενας απο υποχρέωση όπως στους άλλους 2 συνδιασμούς. Το θέμα είναι ότι το 62% των ψηφοφόρων δεν θέλει την σημερινή δημοτική αρχη. Πάλι θα ψάχνουμε την λιγότερο επικύνδινη δημοτική αρχη για την Μεγαλόπολη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΘΕΣΗ Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙς ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΑ. ΟΝΤΩΣ ΤΟ 62% ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ 73% ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΣΑΚΗ ΑΝΤΙΣΤΙΚΑ... Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ. ΤΟ "ΧΘΕΣ" Ή ΤΟ "ΠΡΟΧΘΕΣ"

      Διαγραφή
    2. Αν το υπολογίσεις σωστά, 100-36=64% δεν θέλει τον Σάκη. Με την ίδια λογική, όμως, 100-21=79% δεν θέλει τον Γιάννη. Δε νομίζω να ισχύει και ας μην το απλουστεύουμε τόσο, φίλε μου, δεν είναι μόνο μαθηματικά οι εκλογές.
      Είμαι περίεργος να δω τη στάση της "Επόμενης Μέρας" την επόμενη μέρα. Θα βοηθήσει αυτούς που τους έκαναν τόσο βρώμικο υπόγειο πόλεμο προεκλογικά; Επειδή όλα τα έχουμε δει σε αυτή την πόλη, δεν το θεωρώ απίθανο!

      Διαγραφή
    3. Έχεις απόλυτο δίκιο. Σωστά έκανα την πρόσθεση. Απλά το χτές είναι πιο πρόσφατο και διοικεί τώρα γι αυτο και το ανάφερα. Προσωπικά είμαι σε δίλημμα μεγάλο. Μάλλον δεν θα ψηφίσω. Νιώθω αυδία να ρίξω ψηφοδ'ελτιο σε έναν απ τους 2.

      Διαγραφή
  5. ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΑΘΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΚΥΡΙΩΣ.ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΛΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.
    Ο ΜΠΟΥΡΑΣ ΕΙΧΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ 5 ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ Κ ΟΜΩΣ ΑΝΤΕΞΕ ΚΑΙ ΠΡΟΗΓΗΤΕ ΜΕ 3%.
    ΤΣΙΡΙΓΩΤΗΣ-ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΣ-ΦΟΥΣΕΚΗΣ-ΚΑΚΑΒΑΣ-ΣΟΡΟΛΗΣ ΜΑΖΕΥΤΙΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΡΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΕΦΑΓΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ.
    ΑΝ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
    ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΥΚΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ....
    ΔΕ ΛΕΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟΝ ΜΠΟΥΡΑ ΛΕΩ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΔΩΣΕΙ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟΥ ΑΣΚΗΘΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ σωστά, ο Μπούρας επέδειξε έργο 8ετίας και ο κόσμος ψήφισε κατα συνείδηση, όπως πρέπει να πράξει και την επόμενη Κυριακή! Βρε δεν πάτε καλά μου φαίνεται...

      Διαγραφή
    2. Η ΕΡΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΠΗΡΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΔΩΣΕ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΑΝ ΠΑΡΑΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΤΟΥ ΧΘΕΣ. Ο ΙΔΙΟΣ ΛΑΟΣ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙ ΤΟ ΧΘΕΣ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΑΣ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΘΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΤΟ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ. ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟ. ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΑΣ ΥΠΟΣΧΟΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΖΩΝΤΑΝΟ...

      Διαγραφή
    3. ΔΕ ΛΕΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟΝ ΜΠΟΥΡΑ .
      χαχχαχαχαχ φιλε σου επεσε η μασκα !!! λοιπον ο καλος σου δημαρχος Κος μπουρας εχει μαζι του ΟΛΟΥΣ τους εργολαβους, θες κατι αλλο ? αυτοι ειναι η κυβερνηση

      Διαγραφή
    4. Εγώ φίλε/φίλη του 1:22 μ.μ. ψήφισα Μπούρα μόνο και μόνο γιατί κατάφερε αποδεδειγμένα να συμμαζέψει τα οικονομικά του Δήμου έχοντας να διαχειριστεί ένα μεγάλο χρέος από τις προηγούμενες διοικήσεις και ένα δεύτερο που ήρθε ως προίκα από τον Δήμο Γόρτυνος παρέα με τον σχέδιο Καλλικράτη και την συνένωση των δήμων. Και όλα αυτά μέσα σε περίοδο τεραστίων διαστάσεων οικονομικής κρίσης.
      Επειδή αδυνατώ να πιστέψω πως υπάρχουν ακόμη στην Ελλάδα άνθρωποι που είναι κολλημένοι στις εποχές που δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα και το δανεικό - πλασματικό χρήμα έρεε άφθονο, θεωρώ πως απλά παριστάνουν ότι δεν ξέρουν πόσο σημαντικό είναι για το αύριο το να συμμαζεύεις τα οικονομικά σου από χθες.
      Άντε στον Δήμο δεν μπορούν κάποιοι να διακρίνουν το πρόβλημα με τα οικονομικά, ούτε από την κατάσταση στην οποία έχει βρεθεί η χώρα δεν έχουν μάθει τίποτα ακόμη;
      Το άλλο ζήτημα είναι η συνένωση των δήμων σε έναν ενιαίο. Δεν ξέρω αν έχουν αντίληψη μερικοί για το πόση είναι πλέον η συνολική έκταση του Δήμου. Ας βάλουν τώρα στην εξίσωση τον αριθμό του προσωπικού και όλα τα άλλα. Καμία άλλη από τις προηγούμενες Δημοτικές αρχές δεν είχε να διαχειριστεί όλα αυτά τα ζητήματα που προέκυψαν από το 2010. Επομένως μην τα ισοπεδώνουμε όλα ειδικά όσοι καθόμαστε και κρίνουμε αραχτοί από το σπίτι μας.
      Ας μην ξεχνάμε πάλι πως παρά τις τόσες δυσκολίες που είχε να αντιμετωπίσει ο Δήμος κάποιοι αντί να συνδράμουν θεώρησαν σκόπιμο (για δικούς τους λόγους) να βάλουν και επιπλέον εμπόδια
      Φυσικά και η παρούσα Δημοτική αρχή έχει κάνει λάθη, υπήρξε όμως κάποιο ολέθριο και μη αναστρέψιμο λάθος;
      Το παραδέχομαι, ούτε κι εγώ βλέπω με καλό μάτι, ούτε χωνεύω τον εργολάβο που έχει πλαισιώσει τον συνδυασμό μέσω του υιού αλλά και στους άλλους δύο συνδυασμούς εγώ είδα εργολάβους που δραστηριοποιούνται στην ΔΕΗ να είναι υποψήφιοι. Ούτε τον Διονύση γνώριζα, ούτε τον Γιάννη, τώρα στις εκλογές τους έμαθα. Και οι δύο στάθηκαν άψογα στο ύψος των περιστάσεων. Εγώ προσωπικά δεν έχω να τους καταλογίσω τίποτα και σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να αμφισβητήσω το ήθος τους. Δεν τρέφω όμως καμία απολύτως εκτίμηση στα πρόσωπα των τριών που πλαισίωσαν τον συνδυασμό του Διονύση κι έτσι δεν υπήρχε περίπτωση να τον ψηφίσω. Τον Γιάννη τον ήθελα δεύτερη δύναμη, για δήμαρχος όμως δεν μου έκανε λόγω της απειρίας του που φάνηκε από τις θέσεις τις οποίες εξέφραζε σε διάφορα ζητήματα και δυστυχώς η εποχή απαιτεί έμπειρα χέρια στο τιμόνι.
      Όπως και να έχει και οι δύο θα είναι μέσα στο δημοτικό συμβούλιο και την επόμενη 5ετία θα αποκομίσουν σημαντικότατη εμπειρία. Αν ο Διονύσης βγει δεύτερος την Κυριακή θέλω να πιστεύω πως θα καταφέρει να μαζέψει στην πορεία τα γκέμια από τους γνωστούς ώστε να μην ζήσουμε ξανά τα καραγκιοζιλίκια του παρελθόντος.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμε των 1:20 το ολέθριο λάθος του Μπούρα είναι η επιλογή συνεργατών. Δεν μπορεί ένας εργαλάβος να εκβιάζει όχι μόνο τους εργαζομένους του αλλά όποιον φτάνει, δεν μπορεί να εξαγοράζει ψήφους για τον υιό έτσι στην ψύχρα, δεν μπορεί να τρομοκρατεί και να ασχημωνεί σε βάρος μιας ολόκληρης κοινωνίας ΚΑΙ Ο ΜΠΟΥΡΑΣ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ΑΔΙΑΦΟΡΑ. ΕΤΣΙ Ο ΜΠΟΥΡΑΣ ΚΑΤΑΛΥΕΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. ΕΤΣΙ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΙΚΕΣ ΕΤΣΙ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΚΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ.

      Διαγραφή
    6. Τι έκανε ο Μπούρας????? Συμμάζεψε τα οικονομικά???? Ο άνθρωπος έλαμψε δια της απουσίας του τόσα χρόνια, ούτε ένα έργο!!!! Ειλικρινά ντρεπομαι που υπάρχουν άνθρωποι που στηρίζουν το "τίποτα"!!!! & για να προλάβω τυχόν σχόλια οτι κράζω μόνο τον Μπούρα, καλύτερα να μου κοβόταν το χέρι παρα να ψήφιζα την μαριονέτα των "θέλουμε αξιωμα πάση θυσία" πρώην δημάρχων!!! Ντροπή ρε για τον τόπο μας!!! Συγχαρητήρια στον κ. Γεωργακόπουλο που από το μηδέν & χωρίς δυνατούς υποψηφίους (εκτός από 2 άτομα) καταφερε με τιμιότητα & ντόμπρα λόγια να κάνει αισθητή την παρουσία του & να δείξει οτι αυτός ο τόπος έχει άτομα με σχέδια για την πόλη μας!!! Μακράν το καλύτερο πρόγραμμα!!!! Την επόμενη Κυριακή εγώ πάλι Γεωργακόπουλο θα ψηφίσω & ας ξέρω οτι θα βγει άκυρο!!!

      Διαγραφή
    7. ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 4:45 ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΑΤΕ ΑΝ ΗΣΑΣΤΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ. ΤΟ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΤΟΣΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΩ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    8. ΕΣΥ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΕΙΣ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ Η ΨΗΦΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΥΣΤΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ.

      Διαγραφή
    9. @ Ανώνυμος20 Μαΐου 2014 - 4:45 μ.μ.

      Όπως έγραψα παραπάνω ούτε εγώ τον πάω τον εργολάβο, αλλά μην παριστάνουμε τώρα πως δεν ξέρουμε. Ο εργολάβος δραστηριοποιείται επαγγελματικά εδώ και κάμποσα χρόνια μέσα στην ΔΕΗ. Εκεί υπήρχαν και υπάρχουν ακόμη τα γνωστά σωματεία των μεγαλοσυνδικαλισταράδων οι οποίοι ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ πως δρουν για το καλό της επιχείρησης και των εργαζομένων. Πώς μπήκε ο εργολάβος στην ΔΕΗ και πώς έχει κατορθώσει να παραμείνει εκεί μέσα τόσα χρόνια;
      Κάποιοι του άνοιξαν την πόρτα και στην συνέχεια οι ίδιοι του κάνουν πλάτες. Πόσες είναι οι καταγγελίες, αγωγές κτλ. που έχουν καταθέσει εναντίον του οι δήθεν προασπιστές των εργαζομένων για τις ατασθαλίες στου έναντι των υπαλλήλων του; Οι ίδιοι πάλι εάν συμμετείχε στον δικό τους συνδυασμό θα τον είχαν ανακηρύξει άγιο. Οπότε ας αφήσουμε την κοροϊδία. Όπως είπα και οι τρείς συνδυασμοί είχαν τον εργολάβο τους.
      Επειδή δεν πάω τον εργολάβο , αυτό δεν σημαίνει πως θα παραβλέψω όλα τα υπόλοιπα που τα θεωρώ πιο σημαντικά για να επικεντρωθώ αποκλειστικά σε αυτόν.
      Δεν νομίζω πως παίρνει τους Μεγαλοπολίτες να μιλάνε για ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ εκτός και αν θεωρούμε πως, όταν βολεύαμε το παιδί μας ή τους εαυτούς μας "κλέβοντας" την θέση από τον διπλανό μας , αυτό ήταν δημοκρατικό.
      Κάποια στιγμή σε αυτή την χώρα, εάν θέλουμε να παρουσιάζουμε εαυτούς ως προασπιστές της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, θα πρέπει να μάθουμε πως αυτό γίνεται ΜΟΝΟ στην πράξη και όχι στα λόγια. Η δημοκρατία απαιτεί απόλυτο σεβασμό στους θεσμούς και τις διαδικασίες που την διέπουν. Μηνυτήρια αναφορά για όσα αόριστα καταγγέλλονται ανώνυμα δεξιά και αριστερά δεν είδα από κανέναν. Να προσκομίζει στοιχεία στον εισαγγελέα, επίσης δεν είδα κανέναν. Αν εγώ βγω ανώνυμα να καταγγείλω πως ο Χ έκλεψε (και ας έχει πράγματι κλέψει) χωρίς να προσκομίζω το παραμικρό στοιχείο τι ακριβώς κάνω; Μια τρύπα στο νερό, άσε που βάση των νόμων που διέπουν την δημοκρατία μας, διώκομαι ποινικά. Δημοκρατία αλά καρτ δεν υπάρχει.

      Διαγραφή
    10. όσο ευθυνεται ο παπαδοπουλος για τους 3 , τοσο ευθυνεται και ο μπουρας για τους αντοιστιχους 3 που εχει μεσα. Το ιδιο ισχυει και γιατον γεωργακοπουλο, υπαρχουν καποια ονοματα κα σε αυτον.
      οποτε πως μπορει ενας πολιτης να ξεχωριζει ας πουμε μονο τα στραβα της μις παραταξης και να κανει οτι δεν βλεπει τα υπολοιπα?
      ΟΛΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΕΙΝΑΙ
      αν καποιος μπορει να ειναι δικαιος θα ειναι με ολους , οχι με οτι τον συμφερει.
      επιτελους ποτε θα καταλαβετε ολοι οτι τελικα δεν ειχαμε σβαρο διαλογο για προβληματα αλλα μονο παρασκηνιακες κατηγοριες?
      ποιος τελικα κέρδισε απο αυτο/

      Διαγραφή
  7. Γιαννη Γεωργακοπουλε συγχαρητηρια για τη νικη σου. Η πολλη σε εχει αναγκη και το απεδειξε δυνατα.
    21.15% ειχε παρει και ο Φουσεκης πριν τεσσερα χρονια με τον Σαμαρα να τον βοηθαει στην ομιλια του στη πλατεια.
    Η διαχειριση ομως που εκανε ηταν χαλια.
    Αντι να βγει στα ισια και να πει οτι στηριζει Μπουρα κρυφτηκε πισω απο την ανακοινωση να ψηφισουν οι ψηφοφοροι του κατα συνειδηση.
    Τελικα και στηριξε Μπουρα και οι μυστικοι δειπνοι "ξεχαστηκαν" και ο Φουσεκης χαθηκε για παντα.
    Αν πιστευεις οτι ελεγχεις το ποσοστο σου βγαλε δημαρχο και παρε τους και τα σωβρακα. Και ολοι μας να ξερουμε οτι ο δημαρχος ειναι δικος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όλα τα αποτελέσματα έχουν την δική τους ιδιαίτερη όψη. έτσι και αυτά είναι η απόδειξη του ότι τελικά εδώ στην μεγαλόπολη όλα πάνε στραβά.
    ο μεγαλοπολίτης θέλει τον εργολάβο του, θέλει τις ρεμούλες και τον δήμαρχο με την αυλή του.
    Θέλει τους εκβιαστές , τους γλυφτες και τα λαμόγια. Σε μια πόλη πολη που το 1/3 της δεν μπορεί να καταλάβει τι συμβαίνει πραγματικά γύρω μας, τότε αυτοί είμαστε , και ας μην παραπονιόμαστε.
    Δεν ξέρω αν είναι η ιδανική λύση να ψηφιστεί ο καλύτερος η ο λιγότερος κακός. Αλλά δυστυχώς την κυριακή θα έχουμε 3 επιλογές, μπουρα-παπαδοπουλο-και κανεναν απο τους 2.
    Οπότε τα κεφαλια μεσα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΣΑΚΗΣ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥΣ. Ο ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΤΗΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΕΡΓΟΛΑΒΟ ΤΟΥ. ΤΟΝ ΕΚΒΙΑΣΤΗ ΤΟΥ. ΤΗ ΧΡΙΣΤΟΠΑΝΑΓΙΑ ΤΟΥ. ΤΟ ΒΙΑΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΒΡΙΣΤΗ ΤΟΥ. ΑΣ ΤΟΝ ΧΑΡΕΙ ΛΟΙΠΟΝ...

      Διαγραφή
    2. αν ψηφισω για το καλο της πολης θα πρεπει ναπαρω το ρισκο να επιλεξω παπαδοπουλο αφου ο μπουρας ειναι αυτος που ειναι.
      αν ψηφισω με την συνείδηση μου ενδεχομενως κανενας δεν με εκφράζει. αλλά αν δεν ψηφισω κανεναν τοτε ο εργολαβος με τα λαμογια θα κανουν παρτυ και τους εχουμε 5 χρονια στο κεφαλι μας να τρωνεεεε

      Διαγραφή
    3. Πώς θα συνεχίσουν με κανένα απο τους 2; Αναγκαστικά θα εχουμε Τάκη ή Σάκη. Ποια είναι η καλυτερη λύση για τους ψηφοφόρους του Γιάννη; Το λευκό, άρα έμμεση στήριξη στον Τάκη;

      Διαγραφή
    4. ΑΡΑ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ ΑΝ ΟΧΙ ΛΕΥΚΟ?
      ΜΗΠΩΣ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΣΑΚΗ ΜΕ 5 ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ??
      Ο ΤΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ....Ο ΣΑΚΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΕΞΑΡΤΗΣΗ (5 ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΓΑΡ) ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΝΑΡΚΩΜΑΝΗΣ!!!!

      Διαγραφή
    5. ΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΕΤΑΧΘΗ 3Η ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΜΕ 21%. ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΣΜΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΤΑΞΕ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ. ΔΗΜΑΡΧΟ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΩΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΡΩΤΩΝ. "Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ" ΔΕΝΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ Σ ΑΥΤΟ. ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ... ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ.

      Διαγραφή
    6. Aksizei o psifos ston taki gia na mporesei na teliosei ola ta erga pou ksekinise oste apo tin alli 5etia na exoume kati kainourgio,einai krima na bgei kapios allos kai na karpothei afta pou sxediase,meletise kai ulopioi o mpouras.

      Διαγραφή
    7. ΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΜΠΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΟΡΘΙΟ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΡΗΜΑΔΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ

      Διαγραφή
    8. ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΝΔΥΛΗ19 Μαΐου 2014 στις 11:51 μ.μ.

      ΚΑΘΕ ΤΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ, ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΟΥΝ!!!!

      Διαγραφή
    9. Ποσα κουκιά πήρες ;;

      Διαγραφή
  9. ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.
    ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΜΠΟΥΡΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΙΤΕ ΣΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ.
    Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΟΜΩΣ ΩΝΤΑΣ ΝΕΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ Κ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΣΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ.
    ΑΝ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΠΩΣ ΜΕΤΑ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ Κ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟ?
    ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΟΥΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας φάμε άλλα 5 χρόνια Μπόυρα, δηλαδή, μήπως και βγει δήμαρχος ο Γιάννης το 2019! Και αν στο μεταξύ οι σχηματισμοι αλλάξουν (που είναι βέβαιο);

      Διαγραφή
    2. Poli sostos file,o giannis einai gatos bebaia kai gia mena prepei na kratisei oudeteri stash gia na min ton akolouthei kamia retsinia,mias kai ksekinise katharos kai prepei na sinexisei katharos,tora gia ton gianni tha einai kalitera na bgei o mpouras giati oti kai na ginei alli eukairia o mpouras den prokeite na exei eno o papadopoulos san neos tha exei mia deuteri eukairia oti kai na kanei.

      Διαγραφή
    3. ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟ ΣΑΚΗ; ΜΗΠΩΣ Ο ΠΙΠΗΣ; ΑΣ ΓΕΛΑΣΩ. ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΣΤΥΛΟΒΑΤΕΣ ΠΑΙΡΝΕΙ 40 ΨΗΦΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΨΟΦΙΟ. ΤΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΗΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ Ο ΠΙΠΗΣ. ΑΝ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΙ, Ο ΣΑΚΗΣ ΕΣΒΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΤΗ.

      Διαγραφή
    4. @ Ανώνυμος19 Μαΐου 2014 - 3:54 μ.μ.

      Εδώ έχουμε φάει στην μάπα τον Σπύρο 20 χρόνια μέσα στο δημοτικό συμβούλιο (12 ως δήμαρχο και 8 ως αντιπολίτευση) και τώρα θα τον φάμε στην μάπα άλλα 4 χρόνια, σύνολο 24!!! Αφού ο Δάσκαλος δέχτηκε να πάει με την τριανδρία και ο κόσμος έβγαλε τον Γεωργακόπουλο 3ο εγώ προτιμώ να φάω στην μάπα τον Μπούρα άλλα 4 χρόνια που θα είναι και τα τελευταία για πάντα, παρά να έχω τον Σπύρο από θέση ισχύος να λύνει και να δένει.
      Το μεγαλύτερο λάθος νομίζω πως το έκανε ο Διονύσης που δέχτηκε να τον στηρίξει η τριάδα. Αν κατέβαινε παρέα με τον Γεωργακόπουλο από την αρχή, θεωρώ πως είχαν αρκετά μεγάλες πιθανότητες να πάρουν τον Δήμο. Αν και δεν είμαι σίγουρος γιατί αν κατέβαινε και ο Σπύρος κάποιοι αμετανόητοι πάλι θα έτρεχαν σε αυτόν.
      Θα φάω που θα φάω λοιπόν ΞΑΝΑ στην μάπα τον Σπύρο για άλλα 4 χρόνια, προτιμώ τουλάχιστον να μην του δώσω και ισχυρότερη θέση πέραν από αυτή του αντιπολιτευόμενου.
      Όταν λέμε τόπο στα νιάτα στηρίζουμε ως σύμβουλοι και μένουμε στην απέξω δεν βάζουμε υποψηφιότητα για να πιάσουμε ξανά στασίδι.

      Και κάτι άλλο στον Γεωργακόπουλο κάποιοι έπαιξαν μεγάλη μπινιά. Ενώ έβαλαν τα ανίψια τους υποψήφια με τον Γιάννη και έβγαιναν όλες τις προηγούμενες ημέρες εκθειάζοντας μεν την τριανδρία αλλά λέγοντας πως αυτοί θα εμείνουν πιστοί στον Γιάννη γιατί έχουν εκεί υποψήφια δικά τους παιδιά, το αποτέλεσμα της κάλπης έδειξε άλλα. Πούλησαν ακόμη και τα συγγενικά τους πρόσωπα και βρέθηκαν τα παιδιά με 2 ψήφους μόνο. Ήθελα να ήξερα δεν ντρέπονται καθόλου; Αφού στα χωρία είναι μετρημένα κουκιά και φαίνεται ποιος την έκανε.

      Διαγραφή
    5. όσοι ασχολούνται ξέρουν τι θα κάνετε όλοι εσείς που φωνάζατε για το νεό , για τα ηθικά και τα νόμια. θα πάτε σαν καλα παιδακια και θα βγαλετε παλι δημαρχο τον μπουρα , προτιματε να τραβαει η πολη ολα αυτα που τοσο καιρο φωναζατε, προτιματε τον εργολαβο να σας καπελωνει με τα λεφτα του, προτιματε τις απευθειας αναθεσεις, προτιματε όλους αυτους που σας τρομοκρατουσας και σας απειλουσαν , αρκει να μην βγει αυτος που υποστηριξε ο σπυρος.
      πολυ ωραια δικαιολογια φιλοι μου, φτιαξτε λοιπον την συνειδηση σας οπως θελετε και ριχτε μπουρα δαγκωτο.
      Ειναι σαν να σας ποναει το χερι σας και εσεις επιλεγετε να το κοψετε !!!

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμε 11.19 αν ο παπαδόπουλος κατέβαινε με το Γιάννη σαν υποψήφιος σύμβουλος θα έφερνε στο Γιάννη 40 επιπλέον ψήφους. Αυτή είναι η δύναμή του χωρίς την τριανδρία, έχει δοκιμαστεί σε προηγούμενες εκλογές στο συνδυασμό του Σπύρου. Ο Βασιλιάς είναι γυμνός.

      Διαγραφή
    7. Ρε φίλε των 2:12 αφού αναγνωρίζεις ότι το πρόβλημα είναι ο Σπύρος, γιατί δεν το πας λίγο παρακάτω αλλά προτιμάς να την κάνεις με ελαφρά; Γιατί δεν προτείνεις να παραιτηθεί ο Σπύρος να σωθεί η παράταξη και να πάρει ίσως και τις εκλογές; Μήπως τελικά αυτός φταίει για τα δεινά της πόλης κι όχι ο απλός απειλούμενος και εκβιαζόμενος (ξέρεις από ποιόν) ψηφοφόρος;

      Διαγραφή
    8. Είπαραιτηθεί είτε όχι, τωρα δεν έχει να πει τιποτα. Αυτό θα έπρεπε να το σκεφτει τοσο αυτος όσο και οι άλλοι δεινοσαυροι που τον περιστοιχιζουν οσο και ο τυπος που πληρωνει και κινει τα νυηματα απο το σκοταδι (μαλακες δεν είμαστε) πολυ πιο νωρις. Τώρα τα κανανε παλι σκατα και θα το ληπωσει παλι ο δημος με μια ακόμα χαμενη τετραετία γιατι μπροστα βαλανε το εγω τους όπως πάντα και ο ανθρωπος του σκοταδιου τα συμφεροντα του (μαλακες δεν ειμαστε). Θα ξεκαθαρισουν τα πραγματα...

      Διαγραφή
  10. τροικα..κατι δεν πηγε καλα νομιζω..ισως με τατουλη και βαγγελη γιαννακουρα μεταγραφες της τελευταιας στιγμης γινει κατι την δευτερη κυριακη..!αν δεν προλαβαινετε εχετε τους υπ'οψην για την επομενη φορα.χοχοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είσαι ψηφοφόρος του Γεωργακόπουλου έχεις δίκιο που γελάς. Αν είσαι ψηφοφόρος του Μπούρα, μάλλον δεν έχεις καταλάβει ότι είναι ήδη χαμένος!

      Διαγραφή
    2. εσυ φιλε ανωνυμε ποιου ψηφοφορος εισαι;

      Διαγραφή
  11. Οι ψηφοφόροι του Γιάννη επέλεξαν αυτόν γιατί θεώρησαν ανίκανους τους άλλους 2 και όσους είναι πίσω τους. Μην μας πουλήσεις Γιάννη γιατί θα μας προσβάλεις και θα μας πουλήσεις αν στηρίξεις κάποιον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμε των 3:48 από τις ομιλίες του Γιάννη κατάλαβα ότι ο άνθρωπος δεν είναι ψώνιο και δε θα κάνει τη μαλακία να στηρίξει κάποιον ανοιχτά για να κερδίσει ανταποδοτικά οφέλη. Γνωρίζει ότι αυτή θα ήταν η ταφόπλακα για την Επόμενη μέρα. Έχω τη διαίσθηση ότι κρατάει άσσους στο μανίκι. Η εβδομάδα θα έχει πολύ ενδιαφέρον. Προσωπικά πιστεύω ότι με ήθος αξιοπρέπεια καθαρότητα και σεβασμό στο δημότη θα δώσει διέξοδο, διευκολύνοντας τις αποφάσεις του εκλογικού σώματος.

      Διαγραφή
  12. ΕΠΙΤΥΧΙΑ του Γεωργακόπουλου , ΑΠΟΤΥΧΙΑ των τριών , προλαβαίνουν να παραιτηθούν να αφήσουν τον Παπαδόπουλο μόνο του , παραιτηθείτε ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ να πάει ο άνθρωπος και ο τόπος μπροστά !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ειναι να παραιτηθουν οι 3 πρωην !!!!!!!! εαν θελουν πραγματικα να βοηθισουν πρωτα την πολη κ μετα τον διονυση , ας ενωθουν οι δυο νεοι (σακης γιαννης ) μπας κ δουμε ενα φως σε αυτη την πολη ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ αν για 5 χρονια μεινουμε στα ιδια ..... βοηθεια μας !

      Διαγραφή
    2. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΏΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΈΞΩ ΈΤΣΙ ΤΌΣΟ ΑΠΛΆ

      Διαγραφή
    3. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΑΓΟΡΙ 2η ΚΥΡΙΑΚΗ. ΟΤΙ ΕΒΑΛΕΣ ΕΒΑΛΕΣ

      Διαγραφή
  13. ΠΡΟΣΟΧΗ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ! ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ :
    ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΚΑΚΗ ΠΑΡΟΥΣΊΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΌ ΤΟΥ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ :
    Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΗ , ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ !
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ .
    ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΕΛΕΤΩΝ ΕΧΕΙ ΕΠΩΝΥΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΔΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΜΠΡΟΣΤΆ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΝ ΠΌΛΗ? ΤΑ ΥΔΡΑΓΩΓΕΙΑ ΤΑ ΈΦΤΙΑΞΑΝ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΎΜΕΝΟΙ ΑΥΤΌ ΗΞΕΡΑΝ ΝΑ ΚΆΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΑΛΛΑ ΜΥΑΛΑ Η ΠΟΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο μεγάλος κερδισμένος των εκλογών είναι αναμφισβήτητα ο κ. Γεργακόπουλος .
    Αν και ξεκίνησε αργά με απειρία και χωρίς πολιτική στήριξη , έφτασε στο 21,5 %
    Αυτό οφείλεται στο καθαρό λόγο του , την ευγενική του παρουσία , στο πρόγραμμά του , το ήθος και στους συνεργάτες του .
    Κυρίως όμως , στο ότι είναι έξω από την βρωμιά της πολιτικής , έξω από την διαπλοκή και τα συμφέροντα , και δεν στηρίζεται από τα τοπικά λαμόγια.
    Ο κόσμος βαρέθηκε τους επαγγελματίες ψεύτες και καρεκλάδες της πολιτικής, αλλά δυστυχώς , μόνο αυτοί δεν θέλουν να το καταλάβουν .
    Εάν οι δύο παρατάξεις είχαν ενωθεί από νωρίς και είχαν επικεφαλής τον Γιάννη ή κάποιν άλλον , χωρίς να δοθεί το δαχτυλίδι από τον μεγάλο πολιτικό σε ένα πρόσωπο χωρίς δυναμική , τώρα ο Μπούρας θα ήταν αντιπολίτευση .
    Όμως οι εγωισμοί , τα συμφέροντα , η μικροπολιτική και τα παιχνίδια της τρόικας , μας έφεραν σε αυτή τη θέση που όλα διακινδυνεύονται.
    Τώρα , στην β΄ Κυριακή ο κόσμος δεν είναι ηλίθιος και δεν είναι δυνατό να καθοδηγηθεί σαν πρόβατα . Ο Γεωργακόπουλος δεν θα κάνει το λάθος να στηρίξει αυτά που καταγγέλει . Εκτός , και υπάρξουν σοβαρές ανατροπές και εγγυήσεις στο παλαιό κατεστημένο και με καθαρές λύσεις συνεργαστούν .
    Σε κάθε περίπτωση ο Γιάννης μπορεί να είναι ο ρυθμιστής , να βγάλει Δήμαρχο και να εγγυηθεί την πρόοδο της περιοχής .
    Για τα υπόλοιπα , ας αναλάβει ο καθένας μας τις ευθύνες του απέναντι στο καλό του τόπου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και γιατι να παει ο γιαννης στο σακη; οταν πηγε μιλουσε ο σακης απο θεση ισχυο, δε μπορουσε να δεχτει ορους απο το γιαννη , απο θεση ισχυος ακου απαντηση οπαπας της ρωμης

      Διαγραφή
  16. ΑΚΟΥ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΜΠΟΥΡΑΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ. Ο ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟΝ ΒΓΑΖΕΙ. ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΥΡΟΥΝΙΩΤΗ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ.
    Ο ΣΚΟΤΩΜΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΟΥ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΥΡΑΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΟΥΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΕΧΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ Ο ΜΠΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ. ΑΡΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΚΑΙ Ο ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΟΠΩΣ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βαλασοππουλε αντε ναρθει η γιωργεια να μγν σε ξαναδουμε ποτε εδω.ουστ

      Διαγραφή
    2. φίλε αν ο Θεός φυλάει το μπαμπά εργολάβο και τα λεφτά του θα είναι έτσι όπως τα λες. Το χαλί θα είναι στρωμένο για το Χρηστάκη. Αν όμως τελειώσει η κρίση και ο κοσμάκης δεν έχει ανάγκη τη δουλειά και τα λεφτά τους, την πατήσανε και οι δύο μπαμπάς και γιός. Για μένα είναι προτιμότερος ο Βαλασόπουλος γιατί ότι έγινε το χρωστάει στον εαυτό του και όχι στο μπαμπά ή στα λεφτά του.

      Διαγραφή
    3. ΑΥΤΟΣ Ο ΒΑΛΑΣΟΠΟΘΛΟΣ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΡΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΩΡΑ .
      ΠΕΤΡΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ

      Διαγραφή
  17. Kαι τι σημαίνει όταν 5 πρώην Δήμαρχοι στηρίζουν κάποιον και το ποσοστό τους πέφτει? ΑΠΛΑ δεν ήταν η καλύτερη επιλογή φίλε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ενα μεγαλο μπραβο στον Γιαννη και την ομαδα του. Με νεους ανθρωπους, απλους συμπολιτες μας, εξω απο στενους κομματικους μηχανισμους και με εναν απολυτα εντιμο και ηθικο αγωνα, μπορεσε και πηρε ενα πολυ καλο ποσοστο. Συγχαρητηρια ηταν πραγματικα μια νικη !!!

    Για τα υπολοιπα οι δυο προλαλήσαντες απο πανω μου εχουν απολυτο δικιο ακομα και εαν δεν επιβεβεβαιωθουν την επομενη Κυριακη. Τσιριγωτη, Μιχοπουλε και η υπολοιπη αυλη τους εξαφανιστειτε μπας και γινει κατι καλο για την πολη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προλαλήσαντες εννοουσα τους Ανώνυμος19 Μαΐου 2014 - 3:52 μ.μ. και

      Ανώνυμος19 Μαΐου 2014 - 4:15 μ.μ.

      Τα πιο ευστοχα και αντικειμενικα σωστα σχολια που εχουν γινει

      Διαγραφή
  19. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΛΕΕΙ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΤΩΡΑ
    ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΜΕΙΣ, Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΤΑ ΦΕΡΑΜΕ...
    ΑΣ ΤΑ ΦΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ..
    ΟΛΟΙ ΦΟΝΑΖΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΠΟΥΡΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΨΙΦΗΣΑΝ.
    ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΣΚΟΣΜΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΤΩΡΑ.
    ΑΥΤΟΙ ΣΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙΑ ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε αλλά μην αγανακτείς. Έγινε ένα λάθος και υπερψηφίστηκε ο Μπούρας. Συμφωνώ. Το ευτύχημα είναι ότι πρώτος πλειοψηφών σύμβουλός του είναι το μικρό του μπαμπά του. Κατάλαβες πιστεύω. Ούτε οι δικοί του δε θα τρέξουν για την επόμενη Κυριακή. Αυτή η πρωτιά είναι η ταφόπλακα του Μπούρα. Ο μόνος αστάθμιτος παράγοντας είναι ο όγκος του χρήματος που θα πέσει από το μπαμπά.

      Διαγραφή
  20. ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΑΚΟΥΣΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΛΕΙ ΟΤΙ ΝΙΚΗΣΕ Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ 62% ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡΑ ΚΛΠ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΤΗ ΦΩΝΗ ΑΛΛΑ ΣΕ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ ΔΙΟΝΥΣΗ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ. ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗΣ ΘΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ Ο ΥΠΟΒΟΛΕΑΣ Ή ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ? ΤΡΟΪΚΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΣΑΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΗ ΜΟΙΡΑ ΤΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΦΑΤΕ ΤΗ ΜΟΥΡΗ ΣΑΣ ΠΑΛΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο φουσεκης μου φανηκε η φωνη κι εγω το ακουσα...

      Διαγραφή
    2. Αν ήταν ο Φουσέκης άστον, πήγε για βρούβες. Δεν εκλέγεται με τους σταυρούς που πήρε. Αυτός ήδη άρχισε να πληρώνει τις αματρίες του.

      Διαγραφή
  21. ΒΓΗΚΕ "ΡΕΠΟΣΚΥΛΟ"ΜΕ ΔΕΞΙΟΥΣ ...ΟΥΣΤΤΤ ΡΕΠΟΣΚΥΛΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι εγινε;;παλι ο Μπουρας θα μας κατσικωθει με τον εργολαβο;;ΔΩΣΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΜΠΑΡΜΠΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΠΑΛΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ....ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΓΙΑ ΒΡΟΥΒΕΣ ΤΟΝ ΜΠΟΥΡΑ..ΟΙ ΧΡΙΣΤΟΠΑΝΑΓΙΕΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΥΝΝΕΦΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ...ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕΙΣ...ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΕΒΑΖΕΣ ΣΤΑΥΡΟ??????? ΣΤΗΝ ΑΔΕΛΦΗ ΣΟΥ??? ΣΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ ΣΟΥ??? ΣΤΟΝ ΞΑΔΕΡΦΟ ΤΗΣ ΝΥΦΗΣ ΣΟΥ???? ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ.....??????????? ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ-ΜΕ ΛΙΓΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΕ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ. ΞΕΚΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΝΙΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΠΙΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΩΡΑ ΔΗΜΑΡΧΟ.
      ΤΟ ΜΠΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΡΟΤΣΙ Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ.
      ΤΟ ΔΙΟΝΥΣΗ ΘΑ ΤΟΝ ΑΓΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΦΕΡΟΥΝ ΟΙ .............
      ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ. ΑΣ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΗΣΥΧΟ.

      Διαγραφή
    2. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΣΥ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΑΛΛΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ, ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΤΩΝ ΗΜΕΤΕΡΩΝ. Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΝ ΕΨΑΞΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ. ΚΑΤΣΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ.

      Διαγραφή
  25. ΠΡΟΣΟΧΗ ΦΙΛΟΙΜΟΥ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ.ΕΝΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΧΩΡΙΣ ΕΡΓΑ ΑΛΛΑ ΓΕΡΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ(ΜΠΟΥΡΑΣ) Η ΕΝΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΕ ΕΡΓΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΦΑΓΟΠΟΤΙ (ΣΑΚΗΣ)ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΜΑΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. κυριε Γεωργακόπουλε κάντε το σωστό...στηρίξτε το αύριο με ένα νέο πρόσωπο και αφήστε την αποτυχία του χθες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. παιδια καταλαβετε κατι το να σε εκλεγει ο λαος γιατι σε θελει και πιστευει σε σενα ειναι αλλο πραγμα απο το να ψηφιζεισ καποιον γιατι σε πληρωσε η σε φοβισε.μεσα σε ενα ψηφοδελτιο βρεθηκαν 50 ευρω και το ονομα του γιου του εργολ.εκει φτασαμε να πουλαμε την πολημασ και το μελλον των παιδιωμασ για 50ευρω.τυχεροι οι αθηναιοι ψηφοφοροι ερχονται τα παιρνουν και φευγουν αλλα ατυχοι εμεις που μενουμε στη μεγαλοπολη που θα κανταντησει δημ.διαμερισμα με λιγουσ συνταξιουχους.ειμαστε απαραδεκτοι για το μελλον μας.το πουλησαμε για 50 ευρω.ντροπη και αισχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΝΝΟΕΙΣ ΒΓΗΚΕ ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΨΗΦΟΥΣ. ΦΑΝΤΑΣΟΥ 50ΕΥΡΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΝΑΝΤΙΩΝΟΜΑΙ Σ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΡΠΑΕΙ.
      ΨΕΓΩ ΤΟ ΜΠΟΥΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ (ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΦΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΚΛΕΓΕΤΑΙ).
      ΨΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΔΗΜΟΤΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΤΟΝ ΜΑΥΡΙΣΕΙ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ.

      Διαγραφή
    2. "μεσα σε ενα ψηφοδελτιο βρεθηκαν 50 ευρω και το ονομα του γιου του εργολ."

      Όντως εκεί φτάσατε ορισμένοι μέσα στον πανικό σας, να αυτογελοιοποιήστε με τις ΠΑΝΤΑ ανώνυμες και εντελώς άστοχες και αόριστες συκοφαντίες σας. Η αστυνομία και ο εισαγγελέας γι' αυτό υπάρχουν. Αλλά όταν δεν υπάρχει το παραμικρό στοιχείο παρά μόνο αέρας κοπανιστός και ψέματα, πως να πας στις αρμόδιες αρχές;

      Διαγραφή
  28. φουσεκη στο ειπα θα σε εχουν στην απεξω και οτι σε βριζουν πριν 3 μερες θα σου στειλω και υλικο ποιοι ποιο πανω απο σενα γραμενους σε καμερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟ ΤΙ ΧΡΗΜΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ. Η ΠΡΩΤΙΑ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΤΟ ΓΕΡΟ. ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΜΠΟΥΡΑΣ, ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΗΜΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΕΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Ο ΚΑΝΑΚΑΡΗΣ ΤΟΥ. ΕΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΠΙΟ ΣΩΣΤΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΑ .ΕΕΕΕΕΕΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ.

      Διαγραφή
    2. αυτος τον εβγαλε ο αλλος που δε βγηκε ουτε ο ιδιος και ας εχει ριξει στα μουλοχτα τα διπλα

      Διαγραφή
    3. Πανικό διακρίνω ή είναι ιδέα μου;

      Διαγραφή
  30. Μένω μακρυά και ήθελα να έρθω για ψήφο τη Δεύτερη Κυριακή μαζί με τις ευρωεκλογές.
    Ρε Μεγαλοπολίτες - μα πόσο κάφροι είσαστε - πόση μαλάκινση σας δέρνει - πάλι τα ίδια ρε φιλαράκια - πάλι τα γνωστά λαμόγια στις πρώτες δυο θέσεις - ΡΕ ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΤΕΡΟΔΗΜΟΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΜΕΝΕΤΕ - ΛΟΥΣΤΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΤΑΙ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΣ ΑΓΩΝΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΩΜΩΣ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ Η ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΚΟΜΗ Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΜΑΙΤΡΕΣΑ ΓΙΑΝΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΣΕ-ΤΕΙ-- ΜΙΧΟΠΟΥΛΟ ΜΕΡΙΑ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ Ε ΡΕ ΚΑΤΙ ΚΟΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΙ ΠΟΝΟ ΔΙΝΕΙΣ ΡΕ ΓΙΑΤΡΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΘΑ ΦΕΡΩ ΕΝΑΝ ΨΥΧΙΑΤΡΟ ΜΕ ΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΥΚΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΕΡΧΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΕΡΓΟ ΕΜΠΑΘΗ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΚΙΝΕΣ ΩΣ ΟΙ ΠΙΟ ΒΛΑΚΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟ 50ΕΥΡ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΚΟΥΡΑΦΕΞΕΛΑ ΤΟ ΚΑΛΥΨΑΝ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ,ΠΑΡΤΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ.ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝ Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΝΟΙΑΖΟΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΟΤΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑ ΔΙΚΙΟ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΦΤΙΛΙΖΕ.Ο ΓΙΟΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑΜΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥ ΤΑ ΑΙΧΡΟΛΟΓΑ ΓΙΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑΤΟΥ ΑΠΟ ΠΙΣΩ.ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙΤΟΥ,ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΜΕ ΔΗΜ ΤΟΜΝ ΜΠΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΕΙ ΚΑΡΓΑ ΟΥΣΤ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ENO O GAMPROS TOY MIXOPOYLOY EINAI KALYTEROS POY KYKPOFORAEI ME TZIP ME KLEMENA LEFTA APO TO DHMO

      Διαγραφή
  34. Σας πονάει που η προπαγάνδα και οι συκοφαντίες σας δεν ακούστηκαν. Προχωράμε με Μπούρα και Χρηστάκο δυναμικά για έναν καλύτερο δήμο!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΤΡΕΧΕ ΟΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΤΑΝ ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα... κι εγω ειμαι ελεφαντας... καπου εκεί γυρω ήταν και ο μπαμπας με το φουσκωτο πορτοφόλι... αντε να χαθειτε απο μπροστα μας ρε ρετάλια... δεν θα τα αγορασει ολα ο εργολαβος... ουστ απο δω...

      Διαγραφή
    2. ΒΡΕ ΤΑ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ, ΒΡΕ ΤΑ ΜΟΥΛΑΡΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
      ΒΑΡΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΑΝΩΝΥΜΕ 3:49 ΝΑ ΞΕΛΑΜΠΙΚΑΡΕΙΣ. Ο ΜΙΚΡΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ ΠΡΙΟΝΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΜΠΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΘΡΟΝΙΣΤΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ. ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΑΡ.....ΔΙΑ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΖΑΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ. ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΓΙΑΤΙ ΤΡΕΜΟΥΝ ΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΑ. ΥΠΗΡΞΕ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΙΑ ΣΕ ΨΗΦΟΥΣ ΩΣΤΕ ΔΡΥΟΣ ΠΕΣΟΥΣΗΣ ''ΥΙΟΣ'' ΞΥΛΕΥΕΤΑΙ.

      Διαγραφή
  36. ΛΥΠΑΜΑΙ ΦΙΛΕ ΤΩΝ 12.46.... ΕΙΔΑΜΕ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΤΡΑΝΤΑΧΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ... ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ.. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΚΒΙΑΣΕΙ.. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ...ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΟΡΘΙΟ.....ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΕΚΤΕΘΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.... ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog