Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

«Τόνοι σκουπιδιών στον Βιολογικό της Τρίπολης»


Απίστευτες είναι οι εικόνες που αντίκρισε μία κάτοικος της Τρίπολης όταν αποφάσισε να πραγματοποιήσει «αυτοψία» στον χώρο του Βιολογικού Καθαρισμού που βρίσκεται στην ΒΙ.ΠΕ. της πόλης, όπου με απόφαση του δημάρχου μεταφέρονται τα σκουπίδια.


Όπως καταγγέλλει μιλώντας στο zougla.gr,
«φτάνοντας εκεί είδα με έκπληξή μου, πως από την Παρασκευή το μεσημέρι μέχρι σήμερα, ο όγκος είχε τριπλασιαστεί. Τέσσερα με πέντε άτομα δούλευαν ασταμάτητα με δύο φορτωτές, χωρίς προφυλάξεις, πέραν μίας χάρτινης μάσκας και γαντιών, πακετάροντας τα σκουπίδια σε πλαστικούς λευκούς σάκους και παρατώντας τα εκτεθειμένα στον περιβάλλοντα χώρο».

«Η δυσοσμία ήταν αφόρητη», συμπληρώνει, προσθέτοντας ότι εν συνεχεία κάλεσε την Αστυνομία, προκειμένου να καταγράψει το συμβάν.


«Σε 15 λεπτά ήρθε το περιπολικό. Πλησιάσαμε μαζί με τους αστυνομικούς τον χώρο και τους έδειξα τι ακριβώς συνέβαινε. Έπειτα τους ζήτησα να καλέσουν τον Εισαγγελέα για να εκτελεστεί το αυτόφωρο», σημειώνει, υπογραμμίζοντας ότι δεν κατάφερε να «πείσει» τους αστυνομικούς να παρέμβουν.

«Δεν κατάφερα να πετύχω αυτό που τους ζήτησα, πλην του να πάμε στο Τμήμα, για να καταθέσω ενόρκως. Βεβαίως, όταν τους ρώτησα "αν εγώ έχω στο σπίτι μου έναν εργάτη και κάνω μια επισκευή που θέλει άδεια κι εγώ δεν έχω και με καταγγείλει ο γείτονας μου, όταν θα έρθετε θα με συλλάβετε εμένα και τον εργάτη μου και θα κατάσχετε και τα εργαλεία του, ναι ή όχι", η απάντηση ήταν καταφατική», συμπληρώνει.

Όπως υπογραμμίζει η καταγγέλλουσα, «πήγαμε στο Τμήμα κι έκανα μήνυση κατά του δημάρχου, που πήρε μόνος του την απόφαση να ορίσει ως "χώρο μεταφόρτωσης" των αστικών αποβλήτων τον Βιολογικό Καθαρισμό, χωρίς να έχει τέτοια δικαιοδοσία, κατά του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΤ, το οποίο έχει χρέος να εμποδίζει την διάπραξη παρανομιών στον χώρο του Βιολογικού και επίσης κατά του Δ.Σ. της ΒΙ.ΠΕ το οποίο έχει υποχρέωση να διαφυλάσσει την περιοχή από κάθε αδικοπραξία».

«Μετά από λίγη ώρα, πήγαμε στο Δημοτικό Συμβούλιο, όπου το ζήτημα τον σκουπιδιών ετέθη εκτός ημερήσιας διάταξης. Είχαμε συγκεντρωθεί πολλοί πολίτες στο δημαρχείο. Ωστόσο, εκεί διαπιστώσαμε ότι είχαν αφαιρεθεί όλες οι καρέκλες από την αίθουσα του Δ.Σ. πλην των συμβούλων, ενώ τα τραπέζια των συμβούλων είχαν μετακινηθεί σε απόσταση μισού μέτρου από τους τοίχους της αίθουσας, ώστε να μη χωρούν πολίτες μέσα στην αίθουσα. Αισθάνθηκα αηδία!». 

«Παρ΄ όλα αυτά μπήκαμε αρκετοί μέσα και ζητήσαμε και τον λόγο. Ο δήμαρχος και ο πρόεδρος διατήρησαν πολύ χαμηλούς τόνους. Ωστόσο, πολλά από αυτά που ακούσαμε ήταν ανεκδιήγητα», αναφέρει.

«Κανένας τους δεν έχει την πρόθεση να κάνει κάτι ουσιαστικό», καταλήγει επισημαίνοντας τις ανεξέλεγκτες διαστάσεις που έχει λάβει το πρόβλημα.


zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog