Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Στη Δικαιοσύνη η Εύη Τατούλη για τους «γνωστούς κουκουλοφόρους» (video)

"Δεν δέχομαι σε καμία περίπτωση ο σύζυγός μου και τα παιδιά μου να γίνουν βορά στους γνωστούς κουκουλοφόρους"
Την Εισαγγελία Τρίπολης επισκέφθηκε το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης 9 Απριλίου το στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας και υποψήφια βουλευτής Αρκαδίας κατά τις τελευταίες βουλευτικές εκλογές κυρία Εύη Τατούλη, προκειμένου, όπως είπε, να ασκήσει το νόμιμο δικαίωμά της εναντίον της συκοφαντικής δυσφήμησης που δέχεται η ίδια και η οικογένειά της κατά το τελευταίο χρονικό διάστημα, όπως η ίδια δηλώνει.

Κατά την έξοδό της από την Εισαγγελία, η κυρία Εύη Τατούλη δήλωσε:
«Κατ' αρχάς, καλημέρα και χρόνια πολλά, ευχαριστώ όλους εσάς που είστε εδώ σήμερα. Θα ήθελα να γνωστοποιήσω στον Εισαγγελέα της Τρίπολης ότι είμαι σε μια διαδικασία νομικών κινήσεων σε σχέση με τη συκοφαντική δυσφήμηση που δέχομαι εγώ και η οικογένειά μου εδώ και αρκετό καιρό, θα έλεγα. Θεωρώ ότι αυτό είναι ένα κατοχυρωμένο δικαίωμα όλων των Ελλήνων πολιτών και είμαι αποφασισμένη να κινηθώ απολύτως σε αυτή την κατεύθυνση. Δεν δέχομαι σε καμία περίπτωση ο σύζυγός μου και τα παιδιά μου να γίνουν βορά στους γνωστούς κουκουλοφόρους, που το τελευταίο διάστημα σπιλώνουν συστηματικά την οικογένειά μου».

Και εξακολούθησε, λέγοντας:
«Ασφαλώς όποιος δεν έχει τίποτε απολύτως να φοβηθεί, οφείλει να καταφεύγει στη Δικαιοσύνη. Έχω ήδη μιλήσει με στελέχη της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, προκειμένου αυτή η υπόθεση πολύ σύντομα να διαλευκανθεί. Θα ήθελα να πω αυτό που βιώνει ο καθένας σε προσωπικό επίπεδο, αυτό το bullying, που έχει για όλους μας έναν κοινό παρονομαστή, δεν έχει επιπτώσεις μόνο σε προσωπικό επίπεδο, αλλά έχει και στη συλλογική συνείδηση της κάθε πόλης, της κάθε μικρής κοινωνίας, καταστροφικές συνέπειες. Οτιδήποτε προσιδιάζει ως δομή και ως λειτουργία με πραγματική εγκληματική οργάνωση, εμένα προσωπικά θα με βρει απέναντί του, αυτός είναι και ο θεσμικός μου ρόλος εξάλλου».

Τέλος, η κυρία Τατούλη ευχήθηκε καλή Ανάσταση σε όλους.




arcadiaportal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog