Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Δήμος Γορτυνίας: παραίτηση και ανεξαρτητοποίηση του Γιάννη Σακελλαρίου

Αυτή δεν ήταν δημοτική συνεδρίαση, ήταν η νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου!!!
Κυριολεκτικά αποδεκατίστηκε το σώμα, λαμβάνοντας χώρα, παραιτήσεις, ανεξαρτητοποιήσεις, αποχωρήσεις, μομφές, καταγγελίες....

Επί της ουσίας, μια πολύ δύσκολη περίοδος για τον Δήμο Γορτυνίας, που εκτός του αντικειμενικά δύσκολου έργου του, ( λόγω των ιδιαιτεροτήτων της περιοχής,) καλείται τώρα να βρει τον βηματισμό του με τις δυσκολότερες ίσως συνθήκες για την λειτουργία ενός Δήμου.
-----------------------------------------------------
(Η φωτογραφία είναι του Βασίλη Κουτρουμάνου)

Ας παρακολουθήσουμε τα γεγονότα της Τρίτης(25-10-2011):
Την παραίτησή του από αντιδήμαρχος Γορτυνίας και την ανεξαρτητοποίησή του από την παράταξη του δημάρχου Γιάννη Γιαννόπουλου, ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια του δημοτικού συμβουλίου την Τρίτη 25 Οκτώβρη 2011, ο Γιάννης Σακελλαρίου, πρώην δήμαρχος Βυτίνας.

Ο Γιάννης Σακελλαρίου κατέθεσε στο συμβούλιο επιστολή παραίτησης, στην οποία μιλά για «παράνομη, αχαρακτήριστη και αχάριστη συμπεριφορά του δημάρχου» και του καταλογίζει «αυταρχισμό, αλαζονεία, εγωισμό, συγκεντρωτισμό κι απαξιωτικές συμπεριφορές».
Και σημειώνει επιπλέον:«Διαχωρίζω τη θέση μου από τέτοιους είδους συμπεριφορές και σκοταδιστικές μεθοδεύσεις, που θίγουν την τιμή και την υπόληψή μου.

Η επεισοδιακή συνεδρίαση, έφερε και άλλα "δεινά":
Κατά τη διάρκεια της επικράτησε και οξεία αντιπαράθεση της παράταξης του Παρασκευά Παρασκευόπουλου με τον πρόεδρο του συμβουλίου Πέτρο Ζούνη. Η αντιπαράθεση οδήγησε στην αποχώρηση της παράταξης Παρασκευόπουλου από το συμβούλιο, προειδοποιώντας ότι στην επόμενη συνεδρίαση θα κατατεθεί πρόταση μομφής στον πρόεδρο.

Ακολούθησε παραίτηση του γραμματέα του δημοτικού συμβουλίου από το αξίωμά του αφού διαφώνησε με τον τρόπο που άσκησε τα καθήκοντά του ο πρόεδρος.

Λίγο αργότερα αποχώρησε και η παράταξη του Ηλία Αποσκίτη, αφού έθεσε ενστάσεις σχετικές με την τήρηση των πρακτικών του δημοτικού συμβουλίου.

--------------------------------------------------------

Επιστολή Γιάννη Σακελλαρίου:

Κύριε Πρόεδρε,
Με την παρόυσα επιστολή θα ήθελα να σας γνωρίσω την απόφαση μου, να παραιτηθώ από την παράταξη της πλειοψηφίας και να παραμείνω στο δημοτικό συμβούλιο ως ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, σύμφωνα με το άρθρο 66 του Νόμου 3852/10.
Στην αυτοδιοικητική μου διαδρομή, δεν λειτούργησα σαν απλώς παρατηρητής, αλλά σαν στρατευμένος εκπρόσωπος των δημοτών μας, με την εξουσιοδότηση, να αγωνιστώ για την εύρεση λύσεων προβλημάτων που μας απασχολούν, οι οποίοι κα με τίμησαν στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010, με την εμπιστοσύνη τους, εκλέγοντας με μάλιστα πρώτο σε ψήφο δημοτικό σύμβουλο.
Ήμουν και είμαι έτοιμος να βοηθήσω με τις γνώσεις μου και με την μακρόχρονη διαδρομή και εμπειρία μου στην τοπική αυτοδιοίκηση, να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό.
Η παράνομη, αχαρακτήριστη και αχάριστή συμπεριφορά του Δημάρχου απέναντί μου και χωρίς καμία αιτιολόγηση απόφασή του να με μετακινήσει από τη δημοτική ενότητα Βυτίνας στη δημοτική ενότητα Κοντοβάζαινας, την οποία είχα αποδεχθεί αποδεικνύοντας έτσι ότι μπορώ να προσφέρω σε κάθε γωνιά της Γορτυνιακής γης, κάνοντας σχετική δήλωση, στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο, συνεχίστηκε.
Στην συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής, στις 14.10.2011, στα Τρόπαια Γορτυνίας, στην οποία προεδρεύει ο Δήμαρχος και συμμετέχουν οι αντιδήμαρχοι, σύμφωνα με το άρθρο 62 του Νόμου 3852/10, στην οποία συζητηθήκαν εκτός των άλλων η ένταξη έργων και μελετών στο πρόγραμμα «Αλέξανδρος Μπαλτατζής», ο Δήμαρχος δεν μου έδωσε πρόσκληση προκειμένου να παρευρεθώ στη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής, ως όφειλε (προφανώς, επειδή τολμώ να έχω άποψη και όπως μου είπε τηλεφωνικά ότι μιλάω), δείχνοντας για άλλη μία φορά την αλαζονική, αυταρχική και συγκεντρωτική αντίληψη του, για τον τρόπο διοίκησης του Δήμου, αλλά και την αχαριστία του προς το πρόσωπο μου και στο θεσμό που μου εμπιστευτήκαν οι πολίτες της Γορτυνίας, παρ’ ότι όλοι γνωρίζουν πόσο τον βοήθησα για να εκλεγεί Δήμαρχος.
Αυτές οι συμπεριφορές είναι αντίθετες, με τις αρχές και τις δημοκρατικές μου αντιλήψεις, αλλά και το μοντέλο εξουσίας που υποσχεθήκαμε προεκλογικά στο λαό της Γορτυνίας.
Επειδή, στην αυτοδιοικητική μου πορεία, ποτέ δεν συμπορεύτηκα με τέτοιους είδους αντιλήψεις, (όπως αυταρχισμό, αλαζονεία, εγωισμό, συγκεντρωτισμό, απαξιωτικές συμπεριφορές, συμβούλους και μυστικοσυμβούλους, κολλητούς και κολλητές), η συστράτευση μου στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού «Παγγορτυνιακή Συμμαχία Πολιτών» είχε ένα και μοναδικό σκοπό. Την ανιδιοτελή προσφορά μου στη διοίκηση και διαχείριση του Δήμου μας.
Έτσι λοιπόν διαχωρίζω τη θέση μου από τέτοιους είδους συμπεριφορές και σκοταδιστικές μεθοδεύσεις που θίγουν την τιμή και την υπόληψη μου.
Στόχος μου είναι να συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου προς τους Γορτύνιους συμπολίτες μου, τους οποίους θα εκπροσωπώ από τη θέση του ανεξάρτητου δημοτικού συμβούλου, ανεπηρέαστος από κάθε είδους συμφέροντα, σκοπιμότητες μεθοδεύσεις, με βάση τις ηθικές αξίες που με καθοδηγούν ως σήμερα.
Η παραίτηση μου από τη θέση του Αντιδημάρχου και η ανεξαρτητοποίηση μου ως δημοτικού συμβούλου είναι οριστική, γιατί δεν θέλω να συνδεθεί η συμμετοχή μου στη διοίκηση και διαχείριση του Δήμου Γορτυνίας, με αποφάσεις που υπαγορεύονται από διάφορα σκοτεινά κέντρα, εκτός αιρετών, την προέλευση των οποίων αδυνατώ να ελέγξω.


Ευχαριστώ.
Με εκτίμηση,
Γιάννης Σακελλαρίου
Ανεξάρτητος Δημοτικός σύμβουλος Γορτυνίας

------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog