Ήρθε προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο Μεγαλόπολης
την Παρασκευή 20-3-2009.
Μετά από επεισοδιακή συζήτηση 2,5 ωρών,
οι δημοτικοί σύμβουλοι αποφάσισαν ομόφωνα,
ότι επειδή διαφωνούσαν... να το αναβάλλουν!!
Για την ιστορία:
1. Αυτό το θέμα ταλανίζει την Μεγαλόπολη από το 2003,
όταν η τότε Δημοτική Αρχή επί Σπ. Τσιριγώτη,
όπως προεκλογικά (Οκτώβριος 2002) είχε ανακοινώσει,
ενόψει πεζοδρόμησης της κεντρικής πλατείας, μετακίνησε
υποχρεωτικά την πιάτσα ΤΑΧΙ από την πλατεία όπου λειτουργούσε,
σε παρακείμενο της πλατείας οικόπεδο.
2. Τα χρόνια πέρασαν.
Η προσωρινή λύση του οικοπέδου, που μετρά τώρα 6 χρόνια,
έπαψε να είναι λύση.
Εκεί θα ανεγερθεί το νέο Δημαρχείο.
Τα ΤΑΧΙ πρέπει να φύγουν πάλι.
Να φύγουν , αλλά να πάνε πού??????
3. ----Να πάνε στην Αρχαίου Θεάτρου, λέει ο Δήμαρχος
Π. Μπούρας, στην εισήγησή του αρχικά.
---- Να ξαναπάμε στην πλατεία, λένε οι ταξιτζήδες,
και το αποδέχεται βάζοντάς το ως πρόταση προς ψήφιση
ο δημοτικός σύμβουλος Π. Μπαλίκος.
--- Να πάνε στην Αγ. Κων/νου, όπως η εγκεκριμένη κυκλοφοριακή μελέτη
προτείνει, λέει ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης, Σπ. Τσιριγώτης.
4. Και εκεί αρχίζουν τα προβλήματα.
---Την Αρχαίου Θεάτρου την θέλει η συμπολίτευση,
αλλά δεν ...βγαίνουν τα κουκιά (κατά αντιπολίτευση+ ανεξάρτητοι)
--- Την πλατεία την θέλουν οι ταξιτζήδες+ ο κ. Μπαλίκος
αλλά μέχρι εκεί..δεν υπήρξαν περαιτέρω υπερθεματίσεις.
--- Την Αγίου Κων/νου την θέλει η αντιπολίτευση
αλλά δεν την θέλουν τα παρακείμενα καταστήματα
5. Αποτέλεσμα:
---2,5 ώρες συζήτηση που κατέληξε σε αναβολή,
μετά την πρόταση του δημάρχου.
---2,5 ώρες που το θέμα "που θα πάνε τα ΤΑΧΙ"
ενεπλάκη με τις "αόρατες δυνάμεις" που πολεμούν το νέο δημαρχείο,
"που θα γίνει επειδή έτσι το θέλουμε" (θ. Ανδριανός)
--- Διαμαρτύρονται οι λοιποί: "υπαρχει ένας εδώ μέσα,
που να μην θέλει το νέο δημαρχείο?
Σταματείστε πιά αυτήν την καραμέλα" (Δ. Γιαννακούρας).
6. Συμπέρασμα:
"αν δεν σπάσεις αυγά ομελέτα δεν γίνεται" ( Ευθ. Τζανετόπουλος,
πρώην δημοτικός σύμβουλος Μεγαλόπολης).
-------------------------------------------------------
Παραθέτουμε και τα δικά σας σχόλια που παραλάβαμε μέσω mail:
(το όνομα του αποστολέα ανεγράφη, εάν ο ίδιος θέλει ας το δημοσιοποιήσει)
1. Αν αυτά που είπε ο κ.Αργυρόπουλος περί νόμου που ακυρώνει την οδό Αγ.Κωνσταντίνου ως πιάτσα ταξί,τότε δεν θα πρέπει να αναρωτηθεί το τωρινό Δ.Σ. για τον συγκοινωνιολόγο ο οποίος δεν γνώριζε αυτόν τον νόμο αλλά και για το τότε Δ.Σ. που ενέκρινε αυτή την μελέτη;Άραγε ο συγκεκριμένος συγκοινωνιολόγος να υποθέσουμε ή μάλλον να είμαστε σίγουροι οτι αμοίφθηκε κανονικά και αδρά γι'αυτήν του την μελέτη,τον οποίο πάλι να υποθέσουμε οτι τον πρότεινε το τότε Δ.Σ.;
2. Να κάνω μια ερώτηση σχετικά με αυτήν την εγκεκριμένη μελέτη.Δεν είναι αυτή που έχει δεχτεί πάρα πολλές τροποποιήσεις όπως το ίδιο το Δημ.Συμβούλιο παραδέχτηκε;Πως λοιπόν προτείνεται αυτή η μελέτη απο την αντιπολίτευση;
Επειδή πολύ συζήτηση γίνεται με τήν περιβόητη κυκλοφοριακή μελέτη, εαν ειναι σε λειτουργία η όχι,έχω να κάνω δύο ερωτήματα
ΑπάντησηΔιαγραφή1ον Ο "πεζόδρομος" στίς δύο πλευρές τής πλατείας είναι δρόμος ή πεζόδρομος? Τί θά γίνει εαν ού μη γέννητο συμβεί κάποι τροχαίο, έχοντας υπόψην ότι το καλοκαίρι υπάρχουν πάρα πολλά παιδιά εκεί γύρω, καί πολλές φορές συνυπάρχουν με διάφορα τροχοφόρα?
2ον Ξεχάσαμε τίς μαύρες σακούλες στα σήματα στούς δρόμους,τό βγάλσιμό τους κ.λ.π? Για ποιά κυκλοφοριακή μιλάμε?Προφανώς ξεχάσαμε ότι ο απλός πολίτης αυτής τής πόλης τήν ακύρωσε στήν πράξη αλλά και στήν συνύδεισή του.
Επειδής οι ταξιτζίδες είναι και αυτοί άνθρωποι τού μεροκάματου,οικογενειάρχες οι περισσότεροι, και φίλοι μας πολλοί,ζητάνε το αυτονόητο.
Αξιοπρεπή επαγγελματική παρουσία, δεν είναι το στρούγκιασμα σε έναν δρόμο χωρίς τίς στοιχιώδης υποδομές.Τουαλέτες- ένα κιόσκι για να κάθονται-ενας χώρος γιά το τηλέφωνό τους κ.λ.π.
Πουθενά σέ όποια μέρη τής Ελλάδος κι αν εχω γυρίσει, δεν έχω δεί πιάτσα ΤΑΧΙ μπροστά σε άλλους επαγγελματίες. Πάντα ήταν εφαπτόμενα σε δημόσιους-δημοτικούς χώρους,καί σε ελλάχιστες περιπτώσεις, αλλά με την σύμφωνη γνώμη των ιδιοκτητών ήταν μπροστά σε άλλες ιδιοκτησίες. Είμαι τής άποψης ότι σε αυτό τό θέμα πρέπει να δοθεί ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΛΥΣΗ όπως μέχρι τώρα. Υπάρχουν δρόμοι εφαπτόμενοι σε δημόσιο χώρο,καί είναι κάτι που οι ίδιοι ζητάνε χρόνια τώρα. Παράδειγμα ΤΡΙΠΟΛΗ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ-ΑΡΓΟΣ κ.λ.π Ευχαριστώ!
Μιλάει και ο Αργυρόπουλος για σακούλες που ήταν υποψήφιος με το δήμαρχο που εφάρμοσε και κατάργησε σε μια νύχτα την κυκλοφοριακή μελέτη που εκπόνησε; Ο πεζόδρομος κυκλοφορείρται από αυτοκίνητα από την αρχή της κατασκευής του. Και μπροστά στην επιχείρησή του, ο δικός του συνδυασμός προτείνει να πάνε τα ΤΑΞΙ. Έχει αλλάξει άποψη ο κ. Αργυρόπουλος για το συνδυασμό του; Και εκτός αυτού δεν είναι ηθικό να πάει μπροστά στο μαγαζί-γραφείο του επαγγελματίας ίδιου επαγγέλματος. Τι τον ενοχλεί το ΤΑΞΙ; ΤΑΞΙ είναι δεν είναι μ... Έτσι κι αλλιώς στην πιάτσα των ΤΑΞΙ δεν κάθονται πάνω από δυο-τρία αυτοκίνητα κάθε φορά... Εκείνος ρώτησε το γείτονά του (άλλου επαγγέλματος) αν τον θέλει όταν μετακόμισε στην Αγίου Κωνσταντίνου;
ΑπάντησηΔιαγραφήποια ειναι η λογικη αυτων των ανθρωπων που δοιηκουν να παραχωρουν γη στα ταξι και οι καφετερειες εστιατορια ταμπελες και το παρκαρισμα του ΙΧ π.χ. στην τριπολη να πληρωνεται κυρια Δημητρακοπουλου ''
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς κάτι φίλε-λη δεν έχεις καταλάβει σωστά.Μέ τούς γειτόνουν αλλά και μέ πολούς ιδιοκτήτες ΤΑΧΙ είμαι φίλος.Φίλος είμαι καί με τόν προυγούμενο Δήμαρχο όπως και τόν συνδιασμό.Προφανώς ακόμα δεν έχεις καταλάβει ότι τήν ευθύνη γιά όποιες αποφάσεις υλοποιούνται ή όχι, τίς έχει η πλειοψηφούσα αρχή, καί όχι η αντιπολίτευση.Μάθε λοιπόν να ακούς καί τήν άλλη άποψη, έστω καί άν δέν συμφωνείς, καί σεβάσου ότι αυτός πού απαντάει, γράφει τό ονοματεπώνυμο του, πράγμα πού διστυχώς δέν κάνεις εσύ.Διάβασε τό προηγούμενο πού έγραψα καί απάντησες, και θα καταλάβεις ότι τό πρόβλημα δέν ειναι προσωπικό αλλά συλογικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύχαριστώ!!
Αγαπητέ κ. Αργυρόπουλε, επειδή το πρόβλημά σου είναι η μη αναγραφή του ονόματός μου, αν γράψω Γιώργος Παπαδόπουλος ή κάποιο άλλο όνομα θα ικανοποιηθείς; Θα το πιστέψεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν περιμένω να πάρει κάποια απόφαση η αντιπολίτευση η οποία δεν την πήρε όταν ήταν συμπολίτευση και για το φόβο του πολιτικού κόστους κατήργησε την κυκλοφοριακή μελέτη που εκπόνησε. Ζούμε σε μια μικρή πόλη και όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας, και ξέρουμε ποιος ενδιαφέρεται για το κοινό καλό, ποιος για το προσωπικό του καλό και ποιος σε τελική ανάλυση για την τσέπη του. Να ακούσω και την άποψή σου αλλά ποια είναι; Που θέλεις εσύ να πάνε; Εσύ δεν είπες ότι δε θέλεις τα ΤΑΞΙ μπροστά στην επιχείρησή σου; Εσύ δεν έστειλες το εξώδικο για αυτό το σκοπό; Για τα αυτοκίνητα που κινούνται στον πεζόδρομο που παίζουν τα παιδιά έστειλες εξώδικο; Εσύ δεν υποστήριξες με την υποψηφιότητά σου το συνδυασμό που ήθελε τους επαγγελματίες, οικογενειάρχες ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ να πάνε στην Αγίου Κωνσταντίνου, χωρίς αξιοπρεπή επαγγελματική παρουσία, με στρούγκιασμα σε ένα δρόμο χωρίς τις στοιχειώδεις υποδομές (τουαλέτες, κιόσκι για να κάθονται, χώρο για το τηλέφωνό τους); Εγώ τους ήθελα στην πλατεία αλλά εσείς τους διώξατε πριν κάποια χρόνια. Τον Αγγελονίδη το ζαχαροπλάστη τον ρωτήσατε αν τους ήθελε δίπλα του; Εγώ θα ήθελα να ξαναπάνε στην πλατεία, έστω και στους πεζόδρομους που μόνο πεζόδρομος δεν είναι ή σε κάποια από τις δύο πλευρές που είναι ελεύθερες για παρκάρισμα και είναι κατειλημμένες από τα ίδια αυτοκίνητα μέρα νύχτα. Δεν βλέπω κανέναν επισκέπτη να παρκάρει εκεί. Να ξαναπάνε στην πλατεία οι ταξιτζήδες.
Και επειδή είναι συλλογικό το πρόβλημά σας, εγώ δεν έχω καταλάβει ποιο είναι το πρόβλημά σας και θα ήθελα να μας το εξηγήσετε. Θα σας πάρουν την πελατεία; Ίσα ίσα που μπορεί να σας δει και κανένας πελάτης που δε σας γνωρίζει και να αποκτήσετε νέα πελατεία.
Έλεος πια. Όπως είπα παραπάνω, γνωριζόμαστε όλοι μεταξύ μας, σταματήστε επιτέλους αυτή την τακτική που ακολουθείτε...