ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΛΟΓΗ ΤΟΥ
Προς:
Δήμαρχο Μεγαλόπολης
Κον Μπούρα Παναγιώτη
Κύριε Δήμαρχε
Το Δ.Σ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνάσιου Μεγαλόπολης , σας συγχαίρει για την επανεκλογή σας στο αξίωμα του Δημάρχου του νέου Καλλικρατικού Δήμου Μεγαλόπολης, σας εύχεται καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας και δεσμευόμαστε ότι θα είμαστε συμπαραστάτες και οδοιπόροι σε όλες τις θετικές σκέψεις και ενέργειες που θα γίνουν από την δημοτική αρχή, για την ασφάλεια και την καλύτερη ποιότητα της ζωής των παιδιών μας!
Μετά Τιμή
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ : ΤΣΑΤΣΟΥΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ : ΒΑΡΛΟΚΩΣΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Το σχόλιο μου δεν αφορά τη συγκεκριμένο θέμα, όμως δεν ήξερα που να εκφράσω μια άποψη/σκέψη... Αφορμή για τη σκέψη μου είναι μια ανάρτηση στο blog καλημέρα αρκαδία. Τι θα λέγατε αν φιλοξενούσατε στο site Σας, χώρο στον οποίο θα ανεβαίνουν φωτογραφίες του καθενός μας με το τι δεν μας αρέσει στην πόλη μας???????ώστε να βοηθούσαμε τους υπευθύνους να αλλάξουν κάποια πράγματα...
ΑπάντησηΔιαγραφή