Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Δίνεται στην κυκλοφορία ο κόμβος Αλφειού στον αυτοκινητόδρομο Τρίπολης - Καλαμάτας

Από την προσεχή Δευτέρα 29 Νοεμβρίου, τίθεται σε λειτουργία, ο ημικόμβος Αλφειού στη Μεγαλόπολη του αυτοκινητόδρομου Τρίπολης - Καλαμάτας και επιτρέπεται η κυκλοφορία των οχημάτων σε τμήματα του ημικόμβου, ενώ μέσα στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου θα δοθούν στην κυκλοφορία επιπλέον 6 περίπου χιλιόμετρα αυτοκινητοδρόμου ως τα Παραδείσια.

Συγκεκριμένα στον κλάδο εξόδου στην κατεύθυνση προς Καλαμάτα στην χιλιομετρική θέση 107+400, έως και τη σύνδεση του κλάδου με την παλαιά εθνική οδό Τρίπολης - Καλαμάτας, με όριο ταχύτητας 30 χλμ./ ώρα. Στον κλάδο εισόδου στην κατεύθυνση προς Αθήνα στην χιλιομετρική θέση 106+600, από τη σύνδεση του κλάδου με την παλαιά εθνική οδό Τρίπολης Καλαμάτας, με όριο ταχύτητας 30 χλμ./ώρα. Στην παλαιά εθνική οδό Τρίπολης - Καλαμάτας, από τη σύνδεση με τον κλάδο εξόδου του ημικόμβου Αλφειού, έως και τη σύνδεση με τον κλάδο εισόδου του ιδίου ημικόμβου, με όριο ταχύτητας 50 χλμ./ώρα και στις δύο κατευθύνσεις προς Τρίπολη - Μεγαλόπολη και προς Καλαμάτα - Παραδείσια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog