των πολιτιστικών δραστηριοτήτων του εκδρομή στο Ναύπλιο
και μετά παρακολούθηση αρχαίας παράστασης
στο Θέατρο Επιδαύρου στις 26-07-2014.

Το Δ.Σ. του συλλόγου αποφάσισε ελεύθερη συμμετοχή για την εκδρομή
και παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να δηλώσουν συμμετοχή έως και 15-07-2014.
Εκ του Δ.Σ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog