Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Βασίλης Κολοκοτρώνης (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ): δήλωση για εκλογές 18ης Μάιου

Δήλωση Βασίλη Κολοκοτρώνη υποψήφιου Περιφερειακού Συμβούλου
με την" Ελληνική Αυγή για την Πελοπόννησο".



Κατάγομαι από το χωριό Τρίλοφο Μεγαλόπολης και κουβαλάω ένα βαρύ και ιστορικό όνομα.
Στο Τρίλοφο, μετά την απελευθέρωση του 1821 εγκαταστάθηκαν οι οικογένειες των Κολοκοτρωναίων οι οποίες με Αρχηγό  τον Στρατηλάτη πρόγονό μου Θεόδωρο Κολοκοτρώνη είχαν συμβάλει αποφασιστικά στον απελευθερωτικό αγώνα.
Στις εκλογές της της 18ης Μαΐου ο Λαϊκός Σύνδεσμος ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και λόγω και του ονόματός μου, μού έκανε την τιμή να μα συμπεριλάβει σαν υποψήφιο στο ψηφοδέλτιο της Περιφέρειας Πελοποννήσου με την "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ για την ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ" από όπου και έλαβα ικανοποιητικό αριθμό ψήφων. Ευχαριστώ θερμά όλους τους συμπατριώτες μου τους Αρκάδες που με τίμησαν με την ψήφο τους.
Δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός, είμαι ένας απλός καθημερινός άνθρωπος όπως και όλοι οι Χρυσαυγίτες, που λόγω της δεινής θέσης που βρίσκεται η Πατρίδα μας, ενταχθήκαμε στις τάξεις και στις γραμμές της Χρυσής Αυγής και μέσα από αυτές αποφασίσαμε να αναλάβουμε δράση.
Ουσιαστικά πρόκειται για έναν νέο απελευθερωτικό αγώνα που δίνει σήμερα η Χρυσή Αυγή για να απαλάξει την Πατρίδα μας από ξένους και ντόπιους δυνάστες.
Πιστεύω ότι αν σήμερα ζούσε ο πρόγονός μου Θεόδωρος Κολοκοτρώνης και έβλεπε τα όσα συμβαίνουν, θα επαναλάμβανε ξανά την ιστορική του φράση: " φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους".

1 σχόλιο:

  1. ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΝΑ ΚΑΠΗΛΕΥΕΣΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΝΟΣ ΑΓΝΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΨΗΦΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ, ΜΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΟΡΙΑ; ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙΣΤΕΣ; ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟ ΤΟΥ ΜΟΡΓΙΑ; ΕΛΕΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog