Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης, ύστερα από την θετική αξιολόγηση της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Περιφέρειας Πελοποννήσου υπέγραψε την απόφαση ένταξης για χρηματοδότηση ακόλουθου έργου στο ΔΕΠΙΝ – Πελοποννήσου 2007 – 2013 συνολικού προϋπολογισμού: 960.000,00 €
Ειδικότερα,
«ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΙΣΟΠΕΔΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ – ΑΡΓΟΥΣ ΜΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΟΔΟ ΠΡΟΣ ΚΑΡΥΑ» συνολικού προϋπολογισμού δημόσιας δαπάνης 960.000,00 €.
Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΙΣΟΠΕΔΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ – ΑΡΓΟΥΣ ΜΕ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΟΔΟ ΠΡΟΣ ΚΑΡΥΑ
Η οδός ανήκει στην κατηγορία ΑΙΙΙ κατά ΟΜΟΕ και η ταχύτητα μελέτης είναι Ve=70χλμ/ώρα ενώ η ταχύτητα μελέτης στο μήκος επιρροής του κόμβου προτείνεται στα 50χλμ/ώρα.
Στην υφιστάμενη χάραξη της εθνικής οδού, η δημιουργία τρισκελούς ισόπεδου κόμβου, απαιτεί μήκος επέμβασης στον κύριο κλάδο 600μ, ενώ στην κάθετη οδό μήκος 100μ.
Η επιλογή της ερυθράς της κυρίας οδού έγινε με βασικά κριτήρια την προσαρμογή στην υφιστάμενη κατάσταση, την χωρική λειτουργία της οδού σε συνδυασμό με τα γεωμετρικά στοιχεία της οριζοντιογραφίας, τα μήκη ορατότητας, την οπτική αρμονία και την τήρηση των ορίων που θέτουν οι προδιαγραφές. Ακολούθως η μηκοτομή της κάθετης οδού προσαρμόστηκε πλήρως στις απαιτήσεις της μηκοτομής της κύριας οδού. Επίσης, έχει γίνει υδραυλική μελέτη απορροής ομβρίων. Η υφιστάμενη διατομή του κύριου κλάδου προσαρμόζεται στη β2 κατά ΟΜΟΕ και προβλέπεται με ασφαλτοστρωμένο οδόστρωμα πλάτους 8,00μ. που αποτελείται από δύο λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,75μ. η καθεμία και λωρίδα καθοδήγησης πλάτους 0,25μ, δηλαδή (2x3,75+2χ0,25). Στα επιχώματα /ορύγματα σε όλο το μήκος επιρροής του κόμβου τα ερείσματα προβλέπονται ως πεζοδρόμια λόγω της υφιστάμενης παρόδιας δόμησης και του αστικού χαρακτήρα της οδού, τα οποία είναι πλάτους 2.50μ (συμπεριλαμβανομένου του ρείθρου), προκειμένου να δεχθούν οδοφωτισμό.
Η υφιστάμενη διατομή της κάθετης οδού προσαρμόζεται στη γ2 κατά ΟΜΟΕ και προβλέπεται με ασφαλτοστρωμένο οδόστρωμα πλάτους 7,50μ. που αποτελείται από δύο λωρίδες κυκλοφορίας πλάτους 3,50μ. η καθεμία και λωρίδα καθοδήγησης πλάτους 0,25μ. (2x3,50+2x0,25). Στα επιχώματα /ορύγματα της κάθετης οδού διαμορφώνονται όπως και της κύριας οδού. Ο υπό μελέτη ισόπεδος κόμβος προβλέπεται να έχει σαφή και υποχρεωτική καθοδήγηση των κυκλοφοριακών ρευμάτων με διαγραμμίσεις και τόξα κατευθύνσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog