Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Γ. Καρνέσης (ΥΠΕΚΑ): που βρισκόμαστε με την συνδετήρια Μεγαλόπολης

Ο Γιάννης  Καρνέσης,  αρμόδιος  από  το  ΥΠΕΚΑ, σχετικά  με  την  συνδετήρια  Μεγαλόπολης,
μλησε  στην  ¨Εκπομπή"  με  την  Γεωργία  Δημητρακοπούλου,
την  Τετάρτη  24 Οκτωβρίου  2012.

3  τα  θέματα  που  συζητήθηκαν:
Α.  Πού  βρίσκονται  οι  εργασίες  για  την  συνδετήρια  σήμερα;
--- Έχουν  προχωρήσει  οι  εργασίες  σε  όλο σχεδόν το  σώμα  της  αρτηρίας.
Απομένουν  ουσιαστικά  οι  εργασίες  στο  τελευταίο  κομμάτι,  δηλαδή  στα  τελευταία  200 μέτρα,  εκεί  που  "κουμπώνει"  η  συνδετήρια  με  τον  ιστό  της  πόλης.
Αυτό  είναι  και  το  επίμαχο  σημείο  όπου    υπάρχουν  αντιδράσεις  θιγόμενων  ιδιοκτητών.
--- Το  κομμάτι  αυτό  θα  ολοκληρωθεί  αφού  φιξαριστεί  η  τιμή  απαλλοτρίωσης,  σε  ειδική  συνεδρίαση,  σε 2- 3  περίπου  μήνες.
--- Ο  πίνακας  απαλλοτριώσεων  στο  συγκεκριμένο  σημείο  αναρτήθηκε  αυτό  τον  μήνα  (Οκτώβριο 2012),  στην  ΔΙΑΥΓΕΙΑ  του  Υπ. Υποδομων.

Β. Η  προσφυγή  ενός  από  τους  ιδιοκτήτες  στο  ΣτΕ,  μλοκάρει  την  κατασκευή  της  συνδετήριας;
--- Όχι,  η  προσφυγή  στο  ΣτΕ, προσβάλλει  την  αλλαγή  χάραξης του  δρόμου  και  σε  καμία  περίπτωση  την  όποια  μορφή  θα  έχει  το  σημείο  σύνδεσης,   με  στρογγυλό  κόμβο  ή  σταυροειδή φανάρια (δηλαδή  το  κομμάτι  που  υπολλείπεται).
---Επιπλέον,  δεν  αποφασίστηκε  από  το  ΣτΕ,  προσωρινή  διακοπή  εργασιών,  ως  έχουν  αιτηθεί  οι  προσφεύγοντες,  οπότε  οι  εργασίες  συνεχίζονται  κανονικά.
--- Η κ. Καντέλη  επικοινώνησε  με  τον  σταθμό    μας  και  είπε, ότι  δεν  υπήρξε  απόφαση  προσωρινής  διακοπής  εργασιών,  διότι  δεν  υπήρχαν  εργασίες, ούτε  απαλλοτριώσεις μέχρι  και  τώρα)

Γ. Τι  γίνεται  με  την  νέα  απόφαση Επιτροπής   του  Δήμου  Μεγαλόπολης, να  υποστηρίξει  την  κατασκευή  φαναριών  αντί  για  στρογγυλό  κόμβο  στο  τελευταίο  επίμαχο  κομμάτι  της  συνδετήριας;
---  Η  άποψή  μας  από  το  υπουργείο, παραμένει  σταθερή,  όπως  ακριβώς  έχει  προταθεί  στην  ΠΕ του  2011,  η  οποία  ισχύει  ακόμα.  Δηλαδή  η  κατασκευή  στρογγυλού  κόμβου  είναι  η  άριστη  λύση.  Η  κατασκευή  φαναριών  είναι  τεχνικά  εφικτή  και  όχι  απορριπτέα.
--- Το  αν  θα  κατασκευαστούν  φανάρια  ή  κόμβος  είναι  απόφαση  που  θα  πάρει  ο  Δήμος  Μεγαλόπολης  και  μόνο  αυτός.
---Αυτό  προϋποθέτει  την  τροποποίηση  ρυμοτομικού  σχεδίου  από  τον Δήμο  Μεγαλόπολης στο  συγκεκριμένο  σημείο. Αυτή  η  τροποποίηση  μπορεί  να  προσβληθεί  από  οποιονδήποτε στο ΣτΕ,  διότι  αποτελεί νέα  διοικητική  πράξη.
--- Η   κατασκευή  φαναριών  δεν  επιφέρει  καμμία  επίπτωση   στο  οικόπεδο  των  ιδιοκτητών  που  έχουν  προσφύγει  στο  ΣτΕ.  Αντίθετα  επιφέρει  αλλαγ'ες στους  υπόλοιπους  3  ιδιοκτήτες (από  την  απέναντι  πλευρά του  δρόμου)

Δ. Η  κατασκευή  2  στρογγυλών  κόμβων (στις  2  άκρες  της  συνδετήριας)  είναι  όρος  της  ΠΕ του 2011. Η  κατάργηση  του  ενός  κόμβου  και  η  αλλαγή  του  σε  φανάρια  δεν  συνιστά  καταστρατήγηση  της  εγκεκριμένης  και  σε  ισχύ  μέχρι  και  σήμερα ΠΕ;  επιτρέπεται  κάτι  τέτοιο;
Το  θέμα  αυτό  δεν ετέθη στην  συνέντευξη. Θα  ζητήσουμε  ενημέρωση  άμεσα.


Ακούστε  εδώ  την  συνέντευξη  μέ  τον  κ.  Καρνέση:

ΜΕΡΟΣ Α

ΜΕΡΟΣ Β

ΜΕΡΟΣ Γ


4 σχόλια:

  1. Είναι προφανές ότι ο Κύριος Καρνέσης γνωρίζει πώς οι νομικές διαδηκασίες έχουν κάποια σειρά, και δέν είπε όλη τήν αλήθεια.
    Γνωρίζει επίσης πώς δέν υπάρχει καμία πρόταση της περιφέρειας Πελοποννήσου για αλλαγή τής χάραξης,παρά μόνο γιά αλλαγή τής ονομασίας.
    Γνωρίζει επίσης πώς δέν έχει εκδικαστεί στό Σ.Τ.Ε καμία προσφυγή γιά προσωρινή ανακοπή εργασιών,διότι μέχρι τώρα δέν υπάρχει επίσημα νέα χάραξη αλλά και δεν έχει ζητηθεί από κανέναν.
    Γνωρίζει ότι σε τυχόν ενστάσεις στήν αλαγή ρυμοτομικού σχεδίου του δήμου υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση.
    Γνωρίζει επίσης πώς η νέα χάραξη είναι πρόταση του Μπούρα,
    Γνωρίζει πώς στήν νέα θέση υπάρχουν αντιδράσεις.
    Γνωρίζει ο κύριος καρνέσης πώς στήν νέα πρόταση δέν καλέσθηκε κανείς από τούς εμπλεκόμένους νόμιμα,όπως επίσης, ότι ο δρόμος είναι ανοικτός χωρίς μπάρες και δημιουργούνται μεγάλες ή μικρές ιδιοκτησίες.
    Τελικά μήπως όλο αυτό το παιχνίδι(αλαγή απολοτριωμένης χάραξης)είναι για να μην γίνει ο δρόμος;
    υπάρχουν συμφέροντα;ναί;ή όχι...και ποιά είναι αυτά;
    Σε ποιανού ιδιοκτησία η νέα χάραξη, κάνει το χωράφι άρτιο και οικοδομίσημο παίρνοντάς του 5 τετραγωνικά; Είναι συγγενής ή όχι δημοτικού συμβούλου;
    Ποιές άλλες ιδιοκτησίες αλάζουν χρήση στην νέα πρόταση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΤΙΜΟΥΜΕ ΑΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ειναι φίλε ότι θιγονται κάποιοι όταν γίνεται ένα έργο.Αυτό γίνεται διότι κάποιοι, προκειμένου να φτιάξουν τα δικά τους τα παιδιά, έκαναν αλαγή της χάραξης.
      Τώρα όποιος κατάλαβε ,,,κατάλαβε.
      Η παρούσα δημοτική αρχή κάνει τα πάντα να βολέψει την συνυποψήφια του στον δήμο....

      Διαγραφή
  3. ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΟΥΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ . ΠΑΙΖΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΘΕΑΤΡΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ . ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΦΑΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΕΙΞΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΙ ΧΑΣΟΥΝ ΨΗΦΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΣ ΧΑΣΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ! ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΥΣ. ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΠΡΟΟΔΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog