Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ: "ΟΧΙ στην «διακόρευση» της Δημοκρατίας"






ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Μεγαλόπολη    6  Ιουνίου  2014

ΟΧΙ   στην  «διακόρευση»  της  Δημοκρατίας

Οι  δημοτικές  εκλογές  της   25ης  Μαΐου  2014  έφεραν  μεγάλη  αναστάτωση  στον  Δήμο  Μεγαλόπολης.
Αφενός  η  μικρή  διαφορά  ψήφων  μεταξύ των 2 συνδυασμών οδήγησε  σε  αναψηλάφηση  του  εκλογικού αποτελέσματος,  νομικό και  θεμιτό  δικαίωμα  κάθε  υγιούς  δημοκρατικής  κοινωνίας.   Επ’αυτού  θα  αποφανθεί  η  πολιτεία  και  τίποτα  δεν  έχουμε  να  προσθέσουμε

¨Όμως  οφείλουμε  να  τοποθετηθούμε,  για  ένα πρωτοφανές   βίαιο  πολιτικά  γεγονός,  που  τραυματίζει  την  δημοκρατία  μας.
30  και  πλέον  «τρυπημένα»  ψηφοδέλτια  συγκεκριμένου  Συνδυασμού,    βρέθηκαν  στο  χωριό  Άκοβος  Φαλαισίας .
Οι  επικλήσεις  εκατέρωθεν  των  2 συνδυασμών  για  «διακόρευση»  των  ψηφοδελτίων προ  κάλπης  ή  μετά,  ουδόλως  επηρεάζουν  την  δική  μας  θέση  για  σαφή  «διακόρευση  της  Δημοκρατίας»

Εάν  τρυπήθηκαν  πριν την κάλπη, συνιστά  σαφή  παρέμβαση  στην  ελεύθερη  βούληση  ψήφου  του  δημότη.
Εάν τρυπήθηκαν  μετά  την  κάλπη ,  συνιστά  ομοίως σαφή  παρέμβαση  στην  ελεύθερη  βούληση  ψήφου  του  δημότη.

Αποτέλεσμα,
Στον  Δήμο  Μεγαλόπολης  η σαφής   βίαιη αυτή  παρέμβαση  στην εκλογική  διαδικασία,
την κορυφαία στιγμή της Δημοκρατίας, θα στιγματίσει
την πολιτική  μας  συνείδηση για τα   επόμενα  5  χρόνια
από  οποιαδήποτε  θέση  συμπολίτευσης  ή  αντιπολίτευσης  κάνουμε  την  αποτίμηση.

Κλείνοντας  επαναλαμβάνουμε  την  πάγια  θέση  μας
Η  Μεγαλόπολη  έχει  φτάσει  στο  σημείο  ΜΗΔΕΝ
Οφείλουμε  οι  έχοντες  την  τιμητική  θέση  του  εκλεγμένου στον  Δήμο  μας,
να  αρθούμε  στο  ύψος  των  περιστάσεων και  να  ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ  ΣΕΛΙΔΑ
Γιατί  το  αύριο  επιβάλλεται  να  είναι  καλλίτερο  από  το  χθες!

Με  τιμή
για  την  ΕΠΟΜΕΝΗ  ΜΕΡΑ
ο  επικεφαλής
Γιάννης  Γεωργακόπουλος








123 σχόλια:

  1. Γιάννη μετά την 5ετία ετοιμάσου να διοικίσεις τη Μεγαλόπολη! Έχεις χρόνο μπροστά σου πολύ, μεγάλη διάθεση όπως δείχνεις συνεχώς και όραμα που μένει να το ολοκληρώσεις σε τεχνικό κομμάτι περισσότερο, γιατί αυτό διαχωρίζει και τη θεωρία από την πράξη! Αν στις επόμενες εκλογές έχεις διαμορφώσει και λίγο καλύτερα τα πρόσωπα που θα στελεχώνουν την παράταξη, τότε πιστεύω θα αγγίξεις μεγάλα ποσοστά! Τώρα, λοιπόν, κράτα την εντιμότητά σου, την αξιοπρέπεια, μην ξεχνάς ότι είσαι άνθρωπος, πολίτης του τόπου μας, μην παρασυρθείς από μικροπολιτικά παιχνίδια και δολοπλοκίες! Να είσαι καθαρός, σε όλα τα μήκη και πλάτη της δράσης σου, τώρα ως ισχυρή αντιπολίτευση και στο μέλλον ως συμπολίτευση πια! Θέλω να πιστεύω ότι είσαι έτοιμος να εφαρμόσεις δημοκρατική, δίκαιη και ανάλογη των περίστασεων κάθε φορά, αντιπολίτευση! Βαρεθήκαμε τη στείρα αντιπολίτευση, την αντιπολίτευση που σταματάει έργα και βάζει τρικλοποδιές στη δημοτική αρχή και δεν τιμά ουσιαστικά τη θέση και το ρόλο της!
    Μείνε ΑΝΘΡΩΠΟΣ και "να πιστεύεις τα μισά από αυτά που βλέπεις και τίποτα από αυτά που ακούς" όπως λέει ο σοφός λαός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΓΙΑΝΝΗΣ Ο ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΑΣ ΓΕΛΑΣΩ

      Διαγραφή
    2. To oreo einai oti katigorei kai tis duo paratakseis eno itan o idios kai etroge souvlakia mazi me afton pou akougete oti simadepse ta psifodeltia prin ligo sto kaligeusto....pos maresoun ola afta ta paixnidia pou ginonte stis souvlakeri.

      Διαγραφή
    3. ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΡΧΟΥΤΑ

      Διαγραφή
  2. ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΛΥ ΦΙΛΟΤΟΜΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ Κ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ.
    ΕΔΩ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΓΙΑ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΟ ΣΗΜΑΔΕΜΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ.
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΕΞΗΓΗΣΕ ΜΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ.
    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ Ο ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΟΠΡΟΣΩΠΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΣΑΚΚΟ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ...
    ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΡΥΠΗΜΑ ΡΕ ΓΙΑΝΝΗ?
    ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΙΩΠΗΛΗ ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΣΜΑ ΤΟΥ ΤΡΥΠΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ.
    Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΙΣΩΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ ΟΤΑΝ Ο ΕΝΑΣ ΔΙΑΠΡΑΤΕΙ ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΕΡΟΛΗΨΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. KAΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΟΑΛΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡ ΣΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

      Διαγραφή
    2. ΑΝΩΝΥΜΕ ΦΙΛΕ ΤΩΝ 3:41 ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΔΙΑΠΡΑΧΘΕΙ ΕΝΑ ΠΟΙΝΙΚΩΣ ΚΟΛΑΣΙΜΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΚΙ ΕΣΥ ΤΡΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΩΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ; ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΠΟΥΔΗ (ΒΙΑΣΥΝΗ); ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΟΥΝΟΥΛΩΣΕΤΕ; ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΘΙΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΥΤΗΡΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΑΠ' ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΚΙΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ. ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΣΑΝ ΤΗ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΟ ΔΕ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.

      Διαγραφή
    3. ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ...
      ΠΟΙΟΣ ΤΡΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΓΑΙ ΤΗΝ ΑΘΟΩΤΗΤΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ?
      ΓΙΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΜΝΜ...
      Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΥΠΗΜΑ ΤΩΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ Κ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ Κ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΛΕΟΝ...

      Διαγραφή
    4. ΕΝΤΑΞΥ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ 4.58 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΩΟΤΗΤΑ ΜΠΟΥΡΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ. ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΣΟΥΛΑ ΜΕ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ. ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ ΣΗΜΕΡΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ. ΜΗΝ ΚΟΛΑΣ ΟΜΩΣ ΣΕ ΕΠΟΥΣΙΩΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΥΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΡΙΓΩΤΗΣ (ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝ ΘΕΣ) ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΝΟΧΟΙ ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΕ ΘΑ ΔΙΣΤΑΖΕ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ - ΑΝ ΕΙΧΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ - ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΒΓΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΠΑΙΝΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕ ΧΑΡΙΖΕΙ ΚΑΣΤΑΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠ' ΤΟΥΣ ΔΥΟ. ΓΟΥΣΤΑΡΩ......

      Διαγραφή
  3. Φίλε Γιάννη,διακόρευση της δημοκρατίας είναι άν τρυπήθηκαν πρίν τίς εκλογές,εάν τρυπήθηκαν όμως μετά την υπογραφή και την καταμέτρηση τού Δικαστικού,(και αυτό είναι σίγουρο)αυτό λέγεται αλλοίωση εκλογικού αποτελέσματος από δόλο...και δεν υπάρχει διακόρευση.Είτε όμως έτσι, είτε αλλιώς, αυτό το φαινόμενο πρέπει να τιμωρηθεί παραδειγματικά από την δικαιοσύνη.Ο δικαστικός και όχι μόνο,ξέρει ποιά άτομα ήταν εκεί στήν καταμέτρηση,όπως και μετά.Πιστεύω σέ αυτό το σάπιο πολιτικό σύστημα που υπηρετούμαι,η δικαιοσύνη να μείνει στό ύψος των περιστάσεων,και να τιμωρηθούν οι υπέτοιοι παραδειγματικά ,διότι στίς επόμενες εκλογές, θα γυρνάμε όλοι μας με μιά καρφίτσα στό χέρι.Λέω και πάλι ότι, είτε ο Κος Μπούρας κάνει ένσταση είτε δεν κάνει,αυτό το θέμα πρέπει να πάει στην δικαιοσύνη,όπως και οι τυχόν εξαγορές (ψηφοδέλτια με 50ευρα -20ευρα κ.λ.π)διότι τέτοιες πρακτικές μας γυρνούν πολλά χρόνια πίσω!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μου εγώ γνωρίζω ότι το τρύπημα των ψηφοδελτίων ισοδυναμεί με τρύπημα στην καρδιά της δημοκρατίας, οποτεδήποτε κι αν έγινε. Αν έγινε πριν ή μετά την κάλπη άσε να το κρίνει η αρμόδια δικαστική αρχή. Εμείς δεν μπορούμε. Ένα μόνο είναι σίγουρο. Αν έγινε πριν έγινε υπαιτιότητα του Παπαδόπουλου. Αν έγινε μετά έγινε υπαιτιότητα του Μπούρα. Και μη μένεις στους αρχηγούς, άσε τη φαντασία σου να καλπάσει λίγο.........

      Διαγραφή
    2. ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΣ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΕΧΕΤΕ ΑΜΕΣΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ, ΚΑΥΤΗΡΙΑΖΕΤΕ ΤΑ ΜΕΜΠΤΑ ΠΟΥ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΤΕ ΜΕ ΣΩΣΤΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΟΠΩΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΓΑΡΓΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ. ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕ Η ΘΥΓΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ ΩΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΣΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΣΙΑ; ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΧΕ Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΗΣ ΛΙΓΟΥΡΙΣΤΑΣ ΩΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΣΤΟΥΣ ΧΡΑΝΟΥΣ; ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΤΑΝ ΣΥΓΓΕΝΗΣ 1ΟΥ Ή 2ΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ; ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ, Ή ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΜΠΟΥΡΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΜΠΕΚΑ;

      Διαγραφή
    3. κ. Γεωργακόπουλε κατ' αρχήν σας συγχαίρω για την ηχηρή παρουσία σας στις εκλογές. Κατόπιν σας συγχαίρω για την άμεση αντίδρασή σας και τη γνωστοποίηση τέτοιων αναχρονιστικών θεμάτων που μας βάζουν μπρος στην κατάντια μας.
      Θέλω να ρωτήσω εσάς και την παράταξή σας, γνωρίζοντας ότι το θέμα με τα σημαδεμένα και συγκεκριμένα τρυπημένα ψηφοδέλτια είναι πλημελληματικού ή κακουργηματικού χαρακτήρα, αν προτίθεστε να πάτε το θέμα παρακάτω.

      Διαγραφή
    4. Αυτονόητο είναι ότι αν έγινε μετά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ακυρότητας.

      Ο,τι έγινε μετά είναι δεδομένο , αφου βρέθηκαν τρυπημένα στη σειρά.

      Αρα ούτε ποινικό αδίκημα είναι, ούτε τρύπημα στην καρδιά της δημοκρατίας.

      Διαγραφή
    5. Συγγνώμη ανώνυμε 9:04 μ.μ., πως γίνεται το ότι βρέθηκαν τρυπημένα στη σειρά να βεβαιώνει ότι έγινε μετά;; Έχετε χάσει την μπάλα τελείως μου φαίνεται! Δηλαδή οι συνδυασμοί δεν έχουν στα χέρια τους ψηφοδέλτια κατά εκατοντάδες πριν τις εκλογές; Φυσικά και έχουν για αυτό και τα μοιράζουν έτοιμα προς ρίψη στην κάλπη...!!! Συν του ότι όπως έχει αναφερθεί πολλάκις, τα ψηφοδέλτια που βρίσκονται στην κάλπη μετά το πέρας της εκλογικής διαδικασίας, της καταμέτρησης και αρίθμησης κλείνονται σε σάκο και παραδίδονται στο πρωτοδικείο από τον δικαστικό αντιπρόσωπο! Επομένως, όπως καταλαβαίνεις, η λογική των πιθανοτήτων, γέρνει στην άποψη ότι τα ψηφοδέλτια τρυπήθηκαν προεκλογικά για να ελεγχθεί αν οι σημαδεμένοι ψηφοφόροι το έριξαν και όχι μετεκλογικά!!!

      Διαγραφή
  4. ΤΟ ΤΡΥΠΗΜΑ ΤΩΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ ΗΤΑΝ "ΕΝΤΟΛΗ"ΤΟΥ ΜΠΟΥΡΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΑΝΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ...ΓΙ'ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΑΝ ΕΠΑΝΑΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ....ΕΙΧΑΝ ΔΩΣΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΑ....ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΤΡΥΠΗΜΑ ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ....ΚΑΙ ΟΣΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΤΙ ΜΠΗΚΑΝ ΣΕ ΣΑΚΟΥΣ ,ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΩΡΙΟ ΑΦΕΘΗΚΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΩΝ ΕΥΡΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pως το ξέρεις ρε μεγάλε! ησούν εκει; Γειά σου Ηρακλη Πουαρω!!!!

      Διαγραφή
    2. 6,15 εισαι πολυ βλακας ,για δικαστης εκανες

      Διαγραφή
  5. Ποιος μπορεί να πιστέψει ότι αν κάποιος ήθελε να σημαδέψει τα ψηφοδέλτια από την παράταξη του Παπαδόπουλου θα τα τρυπούσε με καρφίτσα για να του ακυρωθούν και όχι να τα σταυρώσει σε διάφορα ονόματα του ψηφοδελτίου που ήταν νόμιμο. Μόνο βλάκας και εμπαθής πρέπει να είναι κάποιος για να το πιστεύει. Δεν μας προβληματίζει, ότι τα αποτελέσματα του Ακόβου όπως έχουν δημοσιευτεί, η εφορευτική επιτροπή που έκανε την διαλογή των ψηφοδελτίων έκρινε ότι από τους 163 ψηφίσαντες τα 157 ψηφοδέλτια ήταν έγκυρα ,2 λευκά και μόνο 4 έκρινε ότι ήταν άκυρα; Δεν θα έβλεπε τα 40 τρυπημένα ψηφοδέλτια; Πως δικαιολογείται, όπως μαθαίνω, να είναι τρυπημένα στο ίδιο σημείο 30 ψηφοδέλτια με συνεχόμενη αρίθμηση; δηλ. το υπ΄αριθ. ψηφοδέλτιο 31,32,33,34,35,36 κ.λπ.; Είναι φανερό ότι η επιχείρηση καρφίτσα έγινε μετά την διαλογή. Ξυπνήστε, τα καθεστώτα δεν πέφτουν εύκολα παλεύουν μέχρι την τελευταία ώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματι ειναι βλακας γιατι η συνηθεια δε κοβεται στο τρυπημα

      Διαγραφή
    2. 6.33μμ για τα μη αριθμημένα ένα-ένα αλλά καταχωρυμένα ως έγκυρα στον κατάλογο ψηφοδέλτια που βρέθηκαν στου Κουρουνιού τι έχεις να πεις;

      Διαγραφή
  6. Μαθαίνω ότι η πλευρά του Παπαδόπουλου καταθέτει την επόμενη εβδομάδα μήνυση εναντίον της εφορευτικής επιτροπής και των εκπροσώπων της παράταξης του Μπούρα που ήταν παρόντες στην καταμέτρηση, όπως επίσης θα ζητήσει από τον κ. Εισαγγελέα να διατάξει την άρση του απορρήτου της κινητής τηλεφωνίας όλων των παραπάνω. Μαθαίνω επίσης ότι άρχισαν να ανοίγουν στόματα στον Ακοβο. Περιμένετε λίγο και θα γελάσει κάθε πικραμένος. Άραγε τι ήθελε ο παπάς του Ακόβου με τον αδελφό του που στις εκλογές ήταν αντιπρόσωπος της παράταξης του Μπούρα στο Ακοβο και τον επισκέφτηκε για πρώτη φορά την Τετάρτη το μεσημέρι στο Δημαρχείο; Τι συζήτησαν; Ξέχασα ο άλλος αδελφός του παπά ήταν υποψήφιος πρόεδρος στην Τοπική Κοινότητα Ακόβου με το ψηφοδέλτιο του Μπούρα. Τα συμπεράσματα δικά σας. Θα πέσει πολύ γέλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαθαινεις βλακιές κύρια Ανώνυμε που θίγεις κόσμο και σπηλώνεις ανθρωπους, πες το ονομά σου αν εισαι άξιος να υπερσπίσεις την άποψη σου, γιατι ο παππας στον Ακοβο είναι γνωστός ενώ εσύ που θίγεις ανθρωπους πίσω απο το πληκτρόλογειο ανωνυμα είσαι κότα και μάλιστα λυρατη!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε των 6:40 ξέχασες το "Μ@λ@κ@ τους γ@μhσ@ θα δεις τι θα πάθουν" αλλά θα το δείξει η άρση έτσι;
      Εγώ ακούω άλλο όνομα για την καρφίτσα.
      Τελικά δεν είναι σίγουρη η πλευρά του Παπαδόπουλου και απλά προσπαθεί μαζί με εσένα κάπου να το φορτώσει;

      Μήπως με την άρση θα κλαις και εσύ και οι 2 ανωνυμοεπώνυμοι ρουφιάνοι που στηρίζουν τον Παπαδόπουλο;
      Αλλά καλύτερα δεν είναι να περιμένουμε να μάθουμε την αλήθεια από το εκλογοδικείο;

      Διαγραφή
  7. μπορει να μου απαντησει καποιος πως ειναι δυνατον να εχουν βρεθει ψηφοδελτια που ειναι τρυπημενα σε 2-3 διαφορετικες στιβες ? στην μια στιβα ψηφοδελτια ολα τρυπημενα σε συγκεκριμενο σημειο αλλη στιβα με ψηφοδελτια σε αλλο σημειο ? ποιος εφτιαξε τις στιβες ? ο δικαστικος και καθησε και ξεχωρισε ποιο ψηφοδελτιο ειναι τρυπημενο που? τουβλα ολα, λιγο υπομονη λιγες μερες εμειναν ακομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο δικαστικός όπως φαίνεται δεν αντιλήφθηκε καν το τρύπημα... Λογικό αν σκεφτείς ότι ήταν εκεί από τις 6 η ωρα το πρωί!! Αλλά υπάρχει και η άλλη εκδοχή.. να έκανε τα στραβά μάτια γιατί ήταν συμφωνημένο! Και επιτέλους αν έχετε λίγη λογική, σταματήστε αυτό με τις στίβες! Στίβες ψηφοδελτίων υπάρχουν και προν τις εκλογές στη διάθεση κάθε παράταξης! Οπότε μπορεί να τρυπήθηκαν προεκλογικά κατά στίβες!!!

      Διαγραφή
  8. ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΓΙΑΝΝΗ!! ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΥΦΥΛΑΞ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟΦΥΛΑΞ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΟΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΒΡΗΚΕ ΔΙΑΚΟΡΕΥΜΕΝΑ - ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΟΥ-ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΑΡΑ Η ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑ ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΞΥΠΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΚΕΛΙ 33 . ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΞΙΣΩΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ. ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε Γιάννη άσε τις εξυπνάδες και πάρε θέση. Το τι Πλαστήρας τι Παπάγος δεν περνάει στην εποχή μας. Μετά από 5 χρόνια θα ψάχνεσαι πάλι και θα είναι πάλι αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. o Γιαννης εγραψε στα αρχ@δ@α του και το παπαγο και τον πλαστήρα ευτυχώς που έβαλε και είχαμε κατι να ψηφίσουμε
      θα είναι πολύ μα@α@ας να παρει θεση πιο σκατό βρωμάει λιγοτερο

      Διαγραφή
    2. ΑΓΑΠΗΤΕ 8.05 ΓΙΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΨΑΧΝΕΙΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΧΡΗΖΕΙ ΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΥΧΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ. Ο ΓΕΩΡΓΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΕΝΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΟΥΡΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ. ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΑΣ ΤΑ ΛΟΥΣΤΟΥΝ.

      Διαγραφή
  10. γιαννη φ η καρφιτσες βλαπτουν σοβαρα την υγεια,τελικα ειχε δικιο ο τσιριγωτης οτι εισαι για πολλες κλωτσιες[ [ο αποδυτηριακιας]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΘΕΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΕΠΙΡΙΨΕΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟΝ ΕΝΑ Ή ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑ ΧΩΝΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΗ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΩΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΩΣ ΕΔΩ. ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ΟΙ ΔΥΟ ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ. ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ. ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΣΕΙΣ... ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΠΑΓΟΒΟΥΝΟΥ. ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ. ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΒΡΩΜΑΕΙ ΑΠ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΗΗΥΣΕΙΣ... ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ... Ο ΤΟΠΟΣ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕΙΝΙΣΑΥΡΟΙ ΜΕΤΡΑΝΕ ΨΗΦΟΥΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΧΑ ΧΑ ΧΑ... ΜΙΛΗΣΕ Ο ΤΣΙΡΙΓΩΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗ; ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ; ΔΕΝ ΚΟΚΚΙΝΙΖΕΙ Ο ΑΡΙΒΒΙΣΤΑΣ; ΑΛΛΑ ΟΥΔΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ... ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΤΟ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΑΙΙΚΟ ΣΤΗΡΙΖΕ ΤΟΝ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΛΗ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΙΑΑΧΩΡΗΣΕ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ, ΤΟ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΑΙΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ. ΣΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΛΕΩ ΕΓΩ. Ο ΤΣΙΡΙΓΩΤΗΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΡΙ ΑΙΩΝΕΣ; ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ... ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΒΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΚΑΡΦΙΤΣΩΜΕΝΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΑΣ ΒΓΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ... ΟΙ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ, ΟΙ ΚΥΚΛΙΚΕΣ ΣΤΑΥΡΟΔΩΣΙΕΣ ΚΛΠ ΚΟΛΠΑ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ... ΛΕΝΕ... ΑΛΗΘΕΙΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΠΟΝΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΝΤΙΚΟΜΑΜΗ ΕΘΕΑΘΗΣΑΝ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΜΠΟΥΡΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΠΡΟΧΘΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ "ΚΑΡΦΙΤΣΑ" ΣΤΟΝ ΑΚΟΒΟ;;;;;;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθεια είναι.....κι αν εισαι και παπάς....με την αράδα σου θα πάς!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. ΜΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ Ο ΜΠΡΡ ΘΑΤΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Η ΣΚΟΥΠΙΔΟΥΠΟΛΗ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΠΑΡΙΣΙ ΛΟΓΩ ΑΡΩΜΑΤΩΝ ΤΩΡΑ ΠΑΠΑΛΑ ΧΑΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΧΤΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΓΚΡΕΜΙΣΜΕΝΑ .......ΟΝΕΙΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΟΙΟ ΠΑΡΙΣΙ ΒΡΕ ΧΑΖΕ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΝΕ ΣΕ 5 ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΕΣ.ΠΟΙΙΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΕΦΕΡΕΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ ΠΙΣΩ Ο ΞΕΦΤΙΛΑΣ

      Διαγραφή
  15. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ ΞΑΝΑΤΡΥΠΑΜΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΑΣ......................ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρε Γιάννη που διακορεύτηκε η δημοκρατία ? Στην Κωλοπετινίτσα στη Μεγαλόπολη? Μη βάζεις πομπώδεις τίτλους κακομοίρη. Μου θύμισες εποχές δεκαετίας '60. Εκλογές βίας και νοθείας , παλάτι , δολοφονία Λαμπράκη κ.λ.π. σύνελθε κι εσύ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιαννη τα καλαμια τετοια εποχη τα βαζουν στα φασολια ρε δε ειναι για καβαλα αντε απο κει και συ βοιδομουσχαρε

      Διαγραφή
    2. ΓΙΑ ΣΤΑΘΕΙΤΕ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ. ΒΡΕΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΙ ΕΘΙΞΕ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΟΝΤΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΩΣ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΟΙΝΙΚΑ ΚΟΛΑΣΙΜΑ ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΒΑΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΩΡΑ. ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΣΑΣ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ΤΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣΑΝ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΠΕΡΑΣΕΙ ΩΣ ΤΟ ΚΟΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΔΕΙΝΑΣΤΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΤΣΙΡΙΓΟΤΟΦΟΥΣΕΚΟΜΙΧΟΠΟΥΛΑΙΟΙ, ΕΙΤΕ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΜΠΟΥΡΟΔΗΜΟΠΟΥΛΑΙΟΙ.
      ΣΣΣΣΣΣΣ Η ΠΟΛΗ ΚΟΙΜΑΤΑΙ.....................

      Διαγραφή
    3. Σωστος ο πακτης...........

      Διαγραφή
  17. ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΡΦΙΤΣΑ... Ε; ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπητοί φίλοι,

    Οι κλειδοκράτωρες των κλαδικών και των τοπικών οργανώσεων.Οι άνθρωποι που αναδείχθηκαν μέσα απο το κομματικό σύστημα, αυτοί που το υπηρέτησαν πιστά, παίρνοντας χρίσματα, θέσεις αξιώματα. Οι άνθρωποι που στηρίχτηκαν απ΄ το κομματικό κατεστημένο, οι άνθρωποι που με αυτά που υποστήριξαν, πατρονάρισαν και έφεραν την κρίση στην Ελλάδα είναι πάλι εδώ, Είτε ως Ελια , είτε ως Πασόκ,είτε ως Νέα Δημοκρατία, είτε ως Νέα Ελλάδα, Είναι εδώ. Συνασπίζονται κάτω από ψηφοδέλτια δήθεν απολιτικ και ανεξάρτητα. Με εναν μόνο στοχο, να έχουν πολιτικό αυριο. Ποιος κύριοι άφησε με Χρέη την Μεγαλόπολη;
    Μιλάτε για συμφέροντα μίζες 50€ κτλ στον εισαγγελέα κυριοι, αλλιως απλα λετε κουταμάρες και λασπολογήτε.
    Λετε για τα τρυπημένα ψηφοδέλτια και ότι τάχατες έγινε δολιοφθορά;
    Οχι κύριοι, προφανως καποιος προσπάθησε να εκβιάσει την Ψήφο ολοκληρων οικογενειων. Για αυτό το λόγο και μόνο πρέπει να βγουν Άκυρα, κάποιος προσπάθησε να βίασει την βούληση των συμπολιτών του. Ας πληρώσει τώρα το τίμημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΜΗ ΛΕΕΙ ΝΑ ΞΕΚΑΡΦΙΤΣΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΚΟΥΣΤΕ ΩΡΕ ΤΟΓΕΡΟΝΤΑ ΜΕ ΜΠΟΡΔΕΣ ΔΕΝ ΒΑΦΟΝΤΑΙ ΑΥΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ ΔΕ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΑΚΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΛΛΙΩΣ ΣΑΚΟΡΑΦΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν δεν υπηρχε απο οτι φαινεται η απειλη του σημαδεματος γεροντα οι εκλογες θα χανονταν ομω[ ενας νεος] πιες το τσαι σου τωρα και υπνο

      Διαγραφή
  21. Ολη η βρωμιά της μεγαλόπολης κόρφιασαι σε στις εκλογές τα τρια λαμόγια με τον αχυράνθρωπο το άλλο λαμόγιο με τους εκβιασμούς και τα σκουπίδια ο μονος ωραίος είτε το γουστάρουμε είτε όχι είναι ο γιωργακόπουλος με την παρέα του.
    Οι μ@λ@κι@ς για τους εισαγγελείς είναι για τους χαζούς κανένας δεν θα πάθει τίποτα αν ηταν τόσα χρόνια θα είχαν μπεί ολοι μέσα.
    Αυτό που βλέπω από τα σχόλια είναι ότι όλοι έχουμε μυαλό Μιχόπουλου κοιτάμε από τη κλειδαρότρυπα και τη βρίσκουμε ο τσιρ όπου βρεθει και όπου σταθεί λέει για

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ο κος Μπουρας διδάσκει ηθος και μετριοπάθεια ενώ εχει στα χερια του στοιχεία που καίνε τις παλιές πολιτικές πρακτικές και τους εφαρμοστές τους δεν διαπομπεύει κανέναν, περιμένει τη δικαιοσύνη να αποφανθεί.
    Αυτά είναι στοιχεία μεγάλου πολιτικού άνδρα σε αντίθεση με αλλους που διαδίδουν ονόματα και καταρρακώνουν οικογένειες και αξιοπρέπειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΑΡΤΙΩΤΕΣ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ. ΟΠΟΙΟ ΚΙΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΝΟΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ.
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Η ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΟΛΙΣΘΑΙΝΕΙ.......... ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ΤΗ ΒΡΩΜΙΑ. ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΙΝΟΝΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΑΣ, ΑΝΟΙΞΤΕ ΔΑΧΤΥΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γιαννη σαν βερμπαλιστης που εισατ χρησιμοποιεις δραματικα υπερβολικους χαρακτηρισμους διακορευση με καρφιτσα ουτε σε κουνουπι δηλ μιλαμε για ψυλλου πηδημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σήμερα στον Ακοβο λύθηκαν όλα με μια ανέλπιστη διαμεσολάβηση οι εγωισμοί και οι προσωπικές αντιπαραθέσεις που υπήρξαν στο παρελθόν από διάφορες πλευρές παραμερίστηκαν .
    Τις προσεχείς μέρες θα ομαλοποιηθεί πλήρως το πολιτικό σκηνικό στην πόλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΑΝ ΖΩ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ ΕΔΩ Η ΠΟΛΗ ΨΗΦΙΣΕ ΝΑΙ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ ΜΑΣ ΜΑΡΑΝΑΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΛΟΓΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ Ο ΦΟΥΣΕΚΗΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΔΡΑΜΠΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΗΤΑΝ ΑΛΛΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΤΑΝ ΣΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ......ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΜΠΡ ΤΡΑΠΗΚΕ ΣΕ ΑΤΑΚΤΗ ΦΥΓΗ

      Διαγραφή
    2. ΣΤΟ ΠΕΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΤΙ; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  28. ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΣΑΚΗΣ ΧΩΝΕΥΤΕΤΟ ΚΑΛΑ ΟΙ ΜΠΟΥΡΕΙΚΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν διαβάζω τετοια σχολια οταν ακούω για φαγοποτια με αρνια και γίδες καταλαβαίνω οτι κάποιοι τρεχουν να πιασουν θεση στην νέα αυλή.
      Εγω από την αρχή ήμουν υπέρμαχος να κατέβει μόνος του ο Σπύρος χωρίς αυτή την γελοία λύση σίγουρα θα ήταν νικητής και με διαφορά.
      Η εμμονή όμως κάποιων να φύγει ο Τσιριγώτης για να μπούν στο συνδυασμό έφερε το Σάκη στο δημαρχείο.
      Πιστεύω οτι αυτό γελοιοποιηθούμε όλοι και θα δώσει σε κάποιους την ευκαιρία να μηδενίσουν και να χλευάσουν ένα γιγάντιο έργo .
      Τεράστια ευθύνη φέρει ο Μιχοπουλος και ο Φουσέκης για τις άμετρες προσωπικές τους φιλοδοξίες και τώρα προσπαθούν να στήσουν γραμμές επιρροής στο Σάκη

      Διαγραφή
    2. ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΠΥΡΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ; ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ; ΕΛΕΩ ΘΕΟΥΝ ΙΣΟΒΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ; ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΚΑΜΠΑΛΕΡΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΚΙΩΔΗ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΚΟΥΝΑΕΙ ΤΑ ΝΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ. Ο ΣΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΧΥΡΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟ ΠΕΘΑΜΕΝΟ ΧΘΕΣ. Η ΕΜΜΟΝΗ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΊΝΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΙ ΙΣΟΒΙΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ, ΑΛΛΑ Η ΕΜΜΟΝΗ ΤΟΥ ΤΣΙΡ ΤΟΥ ΦΟΥΣΕΚ ΤΟΥ ΜΙΧΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΟΡΑΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΝΑ ΔΙΑΦΕΝΤΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΤΑΜΙΟΥ. ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΑΙΙΚΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΗ ΔΕΗ. ΟΛΟΙ ΟΞΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕ...

      Διαγραφή
    3. TH ΔΕΗ ΤΗ ΔΙΕΛΥΣΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΣ ΚΑΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΗΜΙΤΗΣ

      Διαγραφή
  29. ΕΓΩ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΑΛΙ ΤΟ ΜΠΟΥΡΑ,ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΟΙ ΤΣΙΡΙΓΩΤΙΚΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΥΓΚΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΤΡΥΠΗΣΕ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΤΡΥΠΗΣΑΝ ΟΤΑΔΕ ΚΑΙ Ο ΤΑΔΕ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΝ,ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΡΑΕΙ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΜΕ ΚΑΡΥΔΙΑ ΑΣ ΠΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟΣ,ΔΕ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΟΜΩΣ,[ο αποδυτηριακιας]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. αποδυτηρακια εαν ο μπουρας φορουσε παντελονια θα επρεπε να αποδεχτει την ηττα του και να δωσει συγχαρητηρια στο σακη εκει θα φαινοτανε η μαγκιατου και οχι να ψαχνει για τρυπημενα ψηφοδελτια αλλα να ψαχνει και για πληρωμενα ψηφοδελτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΕΔΩ ΘΑ ΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ [ο αποδυτηριακιας]

      Διαγραφή
    2. πληρωμενα δεν αποδειχτηκαν φιλε μου τρυπημενα αποδειχτηκαν

      Διαγραφή
    3. ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΦΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΓΑΠΟΝΤΙΕΣ Η ΜΟΝΗ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΗΤΑΝ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΡΦΙΤΣΑ, ΕΙΤΕ ΕΓΙΝΕ ΠΡΙΝ ΕΙΤΕ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΛΠΗ, ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΙ ΟΡΓΙΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΙΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΕ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΕ ΓΙΑ ΟΡΓΙΟ ΠΙΕΣΕΩΝ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ... ΚΑΝΟΝΙΚΑ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΟΣΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΦΗΜΕΣ, ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΗΔΗ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΚΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΑΛΟΊΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ. ΧΕΣΤΗΚΑ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΒΓΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΣΑΚΗΣ Ή Ο ΤΑΚΗΣ. ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΩΣ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΒΑΡΙΑ ΛΑΒΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΛΟΙ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΤΟ ΠΑΓΩΝΙ... Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΝΟΜΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΑΥΦΟΥ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ...

      Διαγραφή
  31. αξία έχουν οι ψήφοι εκτίμησης όχι οι πληρωμένοι και σημαδευμένοι πρέπει να σε θέλει ο λαός και όχι να τον πιέζεις και να τον πληρώνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ανώνυμε 6 Iουνίου 5:20 αληθεύουν αυτά που λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. το πληρωμενο αν θελεις το ριχνεις δεν φαινεται καπου,το τρυπημενο ομως; εκει εχεις εκβιασει ατομα οτι το εχω σημαδεψει εκει, για κοιταξε και συ αντιπρωσοπε του συνδυασμου ειναι εκει και εκει τρυπημενα; μη σε παρουν ματι οι αλλοι μεσα ομως στα μουλωχτα [ ο αποδυτηριακιας]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. υπομονη αποδυτηριακια!!ολα θα γινουν κ να σε δω μετα τι θα εχεις να μας πεις!!!που θα πουλας τις εξυπναδες σου!!!να δω ποσοι θα εξαφανιστειτε σε λιγο καιρο,υπομονη κ τελειωνουν ολα! ασχετο αλλα αν ηθελε καποιος να σημαδεψει γιατι απλα δεν εβαζε ενα σταυρο;κ μην πει καποιος οτι ηταν πολλα γιατι εδω μας λετε οτι ο δικαστικος ξεχωρισε αναλόγα με το τρυπημα τα ψηφοδελτια! υπομονη υπομονη ολα τελειωνουν σε λιγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατι το τρυπημα αυτος που το εκανε το εχει ξανακανει σε 3 εκλογες ,ηξερε που εχει τρυπησει ,στο κ σε αυτην την οικογενεια στο μ σε αυτην την οικογενεια και παει λεγοντας δεν θελει πολλη μυαλο και να ξερεις εχουν γνωση οι φυλακες εχουν ανοιξει στοματα απλα περιμενουν[ο αποδυτηριακιας]

      Διαγραφή
  35. αποδυτηρακια δεν εισαι καλα διαβασμενος.ο δικαστικος αντιπροσωπος παραδεχτηκε οτι τα ψηφοδελτια τα ελενξε ενα ενα δεν ητα τρυπημενα οταν τα υπογραψε αρα η ζημια εγινε μετα .αλοιμονο στην εφορευτικη επιτροπη που θα τουσ πανε μεσα ο εισσαγγελεασ πλησιαζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή τι ήθελες να πει ο δικαστικος ρε φίλε, ότι δεν τα έλεγξε;
      Και τέλος πάντων όπως και να έχει το θέμα από την στιγμή που τα υπέγραψε, τα ψηφοδέλτια είναι στην ευθύνη του δικαστικου μέχρι να τα πάει στο πρωτοδικειο.
      Η εφορευτικη θα είχε κάποια ευθύνη αν ο δικαστικος είχε διαπιστώσει κάτι μεμπτό.

      Διαγραφή
    2. τη αλλη απαντηση ηθελες να δωσει ο δικαστικος; πηγε κανενος το μυαλο εκει μεσα οτι ηταν τρυπημενα; και αν η διαφορα ηταν πανω απο 50 θα τα εψαχνε κανενας; βρες τε τωρα κανα ψευδομαρτυρα ,ειστε ικανοι για ολλα [ο αποδυτηριακιας]

      Διαγραφή
  36. ΤΗΝ ΔΕΗ ΤΗΝ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ Ο ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΞΕΧΑΣΕ,ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΙΧΑΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ.ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΔΕΗ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΟΛΩΝ ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΠΩΜΕΝΟ ΤΡΑΧΑΝΑ ΨΑΧΝΕΙ ΠΙΝΕΖΕΣ ΚΑΙ ΨΗΦΟΥΣ Η ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΗ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ

      Διαγραφή
  37. ΑΦΗΣΤΕ ΡΕ ΤΗ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΚΗΣ ΜΕΤΑ ΣΕΙΡΑ ΕΕΕΕ ΤΟΥ ΜΠΟΥΡΔΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΟΟΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΟΥΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΑΠΟδυτηριακια αν θες κανε μια κινηση, πηγαινε ρωτησε 3 ανθρωπους απο τον συνδυασμο του ΜΠΟΥΡΑ τι εχει γινει με τον ΑΚΟΒΟ.
    Και μετά έλα να μας πεις πόσα διαφορετικά πράγματα άκουσες....
    κανε μονος σου αυτη την δοκιμη και βγαλε τα συμπεράσματα σου.
    ΕΞΕδράκιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗΣ ,ΕΣΕΙΣ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΜΟΝΟ ΜΗ ΠΑΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΥΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ[Ο ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑΚΙΑΣ]

      Διαγραφή
  39. ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΠ ΚΑΡΦΙΣΑ ΑΚΟΒΟΥ ΚΑΡΟΤΟ ΑΘΗΝΩΝ ΒΙΤΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. 10 .06.2014 9:36
    Ανώνυμε το Μπούρδα ψήφισες στις προηγούμενες εκλογές αλλά επειδή δεν σου έδωσε τα 100.000 που εκβίαζες τώρα βρίζεις αλλά σε ξέρουμε καλά και εσένα και τους φίλου σου ΧΑΧΑΧΑΧΑ.
    Τώρα περιμένεις απο το Τσιριγώτη να σε φτιάξει και γλύφης πλάγια φωνάζοντας κάθε μέρα σα Ρουβίτσα Σααααακης Σααααακης Σααααακης Σααααακης
    Λαμόγιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΕΠΕΙΔΗ Η ΠΟΛΗ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΕ ΣΤΑ ΔΥΟ ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΗΛΥΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΣΑΚΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ ΤΑΚΗΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΟΥΡΟΥΝΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κουρουνιου δεν εχει δημαρχειο ακουει ο κυριοσ παυλος χεχεχε

      Διαγραφή
  42. ΟΙ ΕΠΙΚΕΦΑΛΕΙΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΦΟΕΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΗΜΒΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΚΟΒΟ ΑΥΤΗ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΠΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Όπως και σε κάθε άλλη παράταξη, έτσι και στου Σάκη, υπάρχουν και... "τζιμάνια"... Πολύ πιθανόν 1-2 τέτοια τζιμάνια να έκαναν τη δουλειά της καρφίτσας, χωρίς να αναρωτηθούν προεκλογικά για την επίπτωση αυτής της κίνησης μετεκλογικά... Χωρίς να ενημερώσουν κανέναν της παράταξης... Φρόντισαν βέβαια αφού τρυπήσουν τα ψηφοδέλτια με καρφίτσα, να ράψουν έπειτα τα στόματα του Ακόβου...
    Η παράταξη Σάκη(όχι μόνο,αλλά ιδιαίτερα αυτή) ακολουθώντας τσιρ-τακτικές κάνει ανθρώπους αδαείς να τρέχουν και να σκίζονται για την παράταξη, τους κάνεις να πιστεύουν ότι θα αγαπηθούν από τον κόσμο, ότι είναι σημαντικοί για την παράταξη ή θα λάβουν βοήθεια στο μάζεμα ψήφων, χωρίς να τους λέει ότι ουσιαστικά είναι απλά λίγοι ακόμη ψήφοι για την παράταξη... Το βάρος δίνεται στα "δυνατά άλογα" που θα τερματίσουν πρώτα στην ψηφοκούρσα... Αυτοί οι άνθρωποι ήταν που τελικά βρέθηκαν με ψήφους της οικογενείας τους (κι όχι όλης) και κάτι "ψιλά" ακόμη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΦΙΤΣΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΥΡΙΚΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΜΕΤΡΙΣΗ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΤΟΥΝ ΕΥΙΥΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΣΕ ΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ Ή ΟΧΙ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ. ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΚΥΡΙΧΤΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΕΠΙΚΡΕΜΑΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ Η ΒΑΣΙΜΗ ΥΠΟΨΙΑ ΤΩΝ ΤΡΥΠΙΩΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΩΝ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΑΦΟΥ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΑΘΏΟΣ Ή ΕΝΟΧΟΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΤΕΣ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΒΡΕΘΕΊ Ο ΕΝΟΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΥΡΙΧΤΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ...

      Διαγραφή
  44. einai adinaton na tripithikan meta.pos pou?epomenos to apotelesma tha allaxei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΑΝ, ΛΕΩ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΗ ΚΑΝΕ ΚΑΤΙ. ΚΙ ΑΝ ΕΚΕΙΝΟΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΟΙΤΑΓΑΝ ΤΗ ΕΥΡΩΒΟΥΛΗ Ή ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ, ΠΗΡΕ ΕΝΑ ΜΑΤΣΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΥΠΗΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΣΕ ΜΕΛΛΟΝΤΑ ΧΡΟΝΟ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ, ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΗΤΑΝ; ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΕΓΩ. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ. ΣΥΜΦΩΝΩ. ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΊΘΑΝΟ ΝΑ ΣΗΜΑΔΕΨΕΙ 38 ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΣΕ 38 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΡΙΞΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ. ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΧΙΛΙΟΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΒΟΥΙΖΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ. ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΠΡΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΥΤΟΥΝ... ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΥΣΤΙΤΣΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΚΥΡΙΧΘΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΥΚΑΝΘΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΚΑΤΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 2,20 το εχεις καταλαβει οτι την εχει χασει την δημαρχια ο σακης ε; οχι δεν θα μπορουσε να την εχει κανει καποιος μπουρικος[ο αποδυτηριακιας]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. αποδυτηριακα κοιμασαι για τα καλα .δημαρχος ειναι οΣΑΚΗΣ κοιταχτε να το χωνεψετε,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 7.51 θα αλλαξουμε τους νομους τωρα να βγει ο σακης δημαρχος

      Διαγραφή
  48. ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑΚΙΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ, ΑΚΟΜΑ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΗΡΥΞΗ.
    ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΕΝΣΤΑΣΗ, ΑΝΤΕ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ.
    ΤΟ ΠΟΛΥ ΤΕΛΗ ΙΟΥΛΙΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΘΑ ΣΕ ΧΑΣΟΥΜΕ, ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΡΥΠΗΣΕ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ.
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΝΕΙΣ ΘΑΡΡΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙΣ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ.
    ΕΛΠΙΖΩ Ο Κ ΜΠΟΥΡΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΤΙ ΕΧΑΣΕ , ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ.
    ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑΚΙΑ ΑΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΚΟΒΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΚΟΒΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΑΛΛΟ, ΑΡΑΞΕ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΤΗΝ ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΗ ΣΑΝ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΑΚΙ.
    ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΜΑΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΕΝΑ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.... ΜΑ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ 2 ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ??? ΕΛΕΟΣ
    ¨ΝΙΟΝΙΟΣ¨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω μπορω να σου πω λεπτομερειες,το να χανεις με αξιοπρεπεια πες το στον φουσεκη στο μανιατη στο μιχοπουλο οχι σε μενα ,ορκωμοσια του διονυση μαλλον δεν θα τη δεις ποτε,[αποδυτηριακιας]

      Διαγραφή
    2. Για να είσαι φανατικός οπαδός του ΝΙΟΝΙΟΥ ή είσαι καλοθρεμένος από το Τσιριγώτη ή είσαι ο πεθερός του
      Άλλος ρε μεγάλε δεν κάθετε να το παίζει χουλιγκαν ενός ανθρώπου που τον επέλεξαν αλλοι γιατί ντέπονταν να βγούν στο κόσμο και ο ιδιος ο ΝΙΟΝΙΟΣ θα γελάει με τη βλακεία που σε δέρνει

      Διαγραφή
  49. Φίλε 5.22. Το αποτέλεσμα του Ακόβου βγήκε από τα πρώτα και γενικά τελείωσε το εκλογικό τμήμα νωρίς. Οπότε μάλλον δεν έχει βάσει αυτό που λες.Συμφωνώ όμως ότι θα πρέπει να ελεγχθεί ποιος το έκανε. Θα είναι ένας τρόπος κάθαρσης από κάποιους και χλεύης μερικών....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. φιλε 9:01 για πες και σε μας τι εγινε στον ακοβο για να ξερουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ ΟΤΑΝ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ
    ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑΚΙΑ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΕΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    ΦΙΛΕ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑΚΙΑ ΔΕΝ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΝΙΟ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ.
    ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ, ΚΡΑΤΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΙΣΙΝΗ
    ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΧΑΣΑΤΕ ΜΙΑ ΣΙΓΟΥΡΗ ΝΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΥΣΕΚΗ , ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΤΟ ΞΕΠΕΡΑΣΕΤΕ ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΝ ΒΑΡΑΤΕ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΣ ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΝΙΚΗΣΕ.
    ΜΑΚΑΡΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΘΕΙΤΕ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΑΝ ΤΑ ΕΙΧΑΤΕ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΤΕ ΧΑΣΕΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ , ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.
    ΕΜΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΓΕΛΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΣΑΣ ΛΕΞΗ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΠΟΝΑΤΕ ΠΟΥ ΧΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΜΑΣΑ, ΠΟΥ ΧΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΙΝΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ.
    ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ , ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ.....
    ¨ΝΙΟΝΙΟΣ ¨
    Υ΄Γ΄ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΜΕΤΑΓΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΑ ΠΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ Ή ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΖΑΛΙΖΕΙΣ ΜΕ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ. ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ; ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΠΡΑΜΑ, ΑΦΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΞΕΡΕΙΣ; ΕΔΩΣΕ 38 ΣΗΜΑΔΕΜΕΝΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ; ΜΙΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΒΟΥΛΩΣΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΛΕΣ Μ@Λ@ΚΙΕΣ...

      Διαγραφή
    2. το βλεπω με το χαμογελο στα χειλη ειστε, και πολυ αγαπημενοι μεταξυ σας οταν βγουν τα αποτελεσματα θα δεις ποσο γελιο θα πεσει[ο αποδυτηριακιας]

      Διαγραφή
    3. παλι καλα που δεν τον πηρε στο συνδυασμο το φουσεκη ο μπουρας γιατι με τις μαλακ@ες που κανει θα εβγαζε το σακη δημαρχο [ο αποδυτηριακιας]

      Διαγραφή
  52. ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΜΑΣΑ ΕΣΥ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΞΕΣΑΓΟΝΙΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΣΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΒΟΥΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
    Ο ΜΠΟΥΡΑΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΦΑΓΕ ΜΙΑ ΔΡΑΧΜΗ
    ΓΙΑ ΚΟΙΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΚΥΚΛΟΦΟΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ ΑΠΟ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΝΙΟΝΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΟΥΤΕ Ο ΝΙΝΙΟΣ ΕΧΕΤΕ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ "ΝΙΟΝΙΟ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανησυχώ με όσα συμβαίνουν η πόλη είναι ακέφαλη πρέπει να βρεθεί λύση γρήγορα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην ανυσηχεις και τους παθεις τιποτα η μεγαλοπολη εχει δημαρχο το μπουρα μεχρι τις 31 αυγουστου και μετα θα εχει για αλλα 5 χρονια δημαρχο παλι το μπουρα ,μην αγχωνεσαι [ο αποδυτηριακιας]

      Διαγραφή
    2. δε την αρνουμαι εγω ο ιδιος ο φουσεκης λεει δεξια και αριστερα οτι ειναι ακυρα, που ειναι αμα θες τη γνωμη μου ,ρωτησε και κανενα νομικο, και αν σου πει ενας οτι ειναι εγκυρα να μας πεις το ονομα του να τον εχουμε υποψη μας [αποδυτηριακιας]

      Διαγραφή
  54. φίλε των 9:31 η πόλη δεν είναι ακέφαλη είναι ανεγκέφαλη αφού εχει τύπους σαν τον αποδυτηριακια που την αρνούνται την καθαρή ΝΙΚΗ ενος νέου ανθρώπου που μέσα σε τρείς μήνες κατάφερε να βγαλει εκτός την παρακμή του μπούρα και των συνεργατών του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΙ ΣΗΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΚΟΠΟ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΟΣΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ.
    ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΗΘΟΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΗΘΟΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑΚΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΟΥΡΟΥΝΙΩΤΗ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΣΤΑΣΗ!!!
      ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΣΕΣ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ??
      ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑΚΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ Η ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΩΡΑ? ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΓΟΛΑΒΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΑΠΟΛΥΕΙ ΚΟΣΜΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΗΓΕ ΨΗΦΟΥΣ?
      ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΑΚΟΒΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ?
      ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ Κ.ΛΥΓΟΥΡΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΗΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΗΣ?
      ΔΕΝ ΣΟΥ ΒΑΖΩ ΑΛΛΑ , ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΑΥΤΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.... ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
      Υ.Γ. ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΑΤΕΡΟΥΛΗ ΣΟΥ , ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      ΝΙΟΝΙΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΙΟΝΙΟ

      Διαγραφή
    2. απο τους δικους σας περισσοτερο ηθος εχουν, μιλας για τη λυγουρη και για τους αλλους,κοιταξε πρωτα τους δικους σου που μονο μπουνιες δεν εχουν παιξει ακομα,νιονιο,ακομα δεν ειναι τιποτα σαυτα που ερχονται [αποδυτηριακιας]

      Διαγραφή
    3. ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ,ΞΕΦΤΙΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΣΤΑΣΗ; Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΟ ΚΑΡΑΦΛΑ ΝΑ ΤΡΥΠΑΕΙ ΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΤΑ ΤΡΥΠΗΣΕ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΣΗ; ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΓΟΛΑΒΟΠΟΥ ΑΠΟΛΥΕΙ ,ΑΣ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΜΙΧΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑΝ,΄' Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ'

      Διαγραφή
    4. ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑΚΙΑ ΠΕΤΑΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΒΛΕΠΩ, ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΛΑΛΙΑ ΣΟΥ.
      ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙΣ;
      ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.....ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΤΟΥΛΑ ΤΩΡΑ ΕΕΕΕ

      Διαγραφή
  56. νιόνιο γίνονται αυτά?υπερβάλλεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Για δώστε μας περισσότερα στοιχεία ρε παιδιά , μπας και καταλάβουμε ποιός είναι αυτ'ος ο αποδυτηριακιας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Φίλε αποδυτηριακια
    Μην υπερασπίζεσαι τον κο Μπούρα με τους όρους της τριανδρίας κάνεις από ( υπερβάλλοντα πάθος) μεγάλο λάθος .
    Ο κος Μπούρας ανέλαβε ένα Δήμο μέσα στη διαφθορά την κλοπή και την ασχήμια τα πρώτα τέσσερα χρόνια μάζευε και πλήρωνε τις αμαρτίες του μεγάλου μαέστρου της δολοπλοκίας.
    Τα υπόλοιπα τέσσερα ήρθαν και τα αλλά δύο πολιτικά του δημιουργήματα και από τους άλλους δύο δήμους έπρεπε και εκεί να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα θα μου πεις γιατί δεν τους έστελνε στον εισαγγελέα καλή ερώτηση αν όμως το έκανε αυτό θα εμπλεκόταν ο μισός Δήμος αυτοί είναι αδίστακτοι θα έμπλεκαν παλιούς και νέους συνεργάτες τους επιχειρήσεις και πάει λέγοντας
    Το μεγάλο έργο του κου Μπούρα είναι ότι πάλεψε και καθάρισε την περιοχή από την νοοτροπία της αρπαχτής.
    Η δύναμη και οι ρίζες που έχουν ρίξει αυτοί στην περιοχή δεν φεύγουν εύκολα συνενώθηκαν και οι τρείς βάζοντας μπροστά έναν στην τύχη και πίσω τους ήταν ένα κοπάδι που περίμενε με το στόμα ανοιχτό να συνεχίσει εκεί που είχε μείνει πριν από 8 χρόνια.
    Αυτή η νοοτροπία είχε μπει και στο συνδυασμό του κου Μπούρα δεν μπορείς να καταπολεμήσεις την χολέρα κλεισμένος σε μια γυάλα καταπολεμάς την αρρώστια με φάρμακα αλλά και τις αιτίες που την γεννούν.
    Φίλε αποδυτηριακια στη συνείδηση των δημοτών αυτοί έχουν καταγραφεί ως λαμόγια, δεν υπάρχει ούτε ένας στο Δήμο ακόμη και οπαδός τους να πεί ότι ο κος Μπούρας έφαγε ένα ευρώ αυτή είναι η διαφορά και η μεγάλη νίκη του κου Μπούρα και με αυτή τη λογική πρέπει να συνεχίσει να διοικεί το Δήμο για τα επόμενα πέντε χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕ ΤΡΥΠΙΕΣΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΡΦΙΤΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ

      Διαγραφή
  59. ΦΙΛΕ 9,46 ΞΥΠΝΑ ΛΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΜΠΟΥΡΑ ΑΓΙΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ.ΟΤΑΝ ΑΝΑΛΛΑΒΕΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΑΠΛΥΤΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΟΥΡΑ ΑΛΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΞΥΠΝΑΤΕ ΒΡΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΦΙΛΕ 9:46 ΕΣY ΞΥΠΝΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΟΙΑΖΩ ΤΟ ΜΠΟΥΡΑ ΩΣ ΑΓΙΟ ΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Ο ΜΠΟΥΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΗΘΙΚΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ (ΛΑΜΟΓΙΑ) Ο ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟTΙ ΑΦΟΥ ΑΝΑΚΑΤΕΥΤΕΙΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ
    ΠΟΙΟ ΜΑΓΚΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΘΕΩΡΩ ΤΟ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΠΟΙΟ ΜΑΓΚΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΘΕΩΡΕΙΣ ΡΕ 2,35 ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΕΣ ΤΗ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ; ΣΕ ΤΙ; ΡΟΥΦΙΑΝΑΚΟΣ ΗΤΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΑΛΥΣΕ ΤΟ ΡΕ ΜΠΙΧΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟ...

      Διαγραφή
  62. Ο Γεωργακόπουλος ήταν ρουφιάνος όχι ρουφιανάκος εγω το πιστεύω γιατί αλλιώς δεν εξηγείτε γιατί κατέβηκε στις εκλογές με όλους αυτούς που καμία προσφορά δεν είχαν μέχρι τώρα στη πόλη, όμως ο λαός τους έδωσε γερό μάθημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΙ ΛΕΣ; Ο ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ; ΚΑΙ ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΣ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ; ΟΙ ΑΡΠΑΧΤΕΣ; ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ; ΟΙ ΑΤΙΜΙΕΣ; ΧΑΣΟΥ ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ ΠΑΛΙΟΞΕΦΤΙΛΑ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΓΛΕΙΦΕΣ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΚΑΛΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΕΤΑΓΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΑΥΓΙΖΕΙΣ. ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΗΤΑΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΟ. ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΕΣ. ΚΑΘΑΡΟΙ. ΕΝΤΙΜΟΙ. ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ. ΔΕΝ ΠΗΓΑΝΕ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕ ΡΕ ΠΑΛΙΟΜΠΙΧΛΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΝ ΤΗ ΧΟΛΕΡΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΛΙΟΛΑΜΟΓΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΕΣΑΝΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΝΕ ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ. ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ. ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ. ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ... ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ... ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ... ΑΠΕΙΛΕΣ... ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΚΑΝΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΧΑΙΤΗΣΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ, ΜΕ ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΜΑ ΤΑ ΣΗΜΑΔΕΜΕΝΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ. ΤΟ 21,15% ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΟΣ... ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΙΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ... Η ΠΟΡΕΙΑ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΑΝ... ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΛΑΜΟΓΙΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ρε μεγάλε θα μας τρελάνεις ο Γιωργακόπουλος και η παρεα του τι στηριζαν τόσα χρονια τις λαμογιές και τις ατιμίες???
    Τώρα τα είδε αυτά τι έκανε τοσα χρόνια.
    Κατάλαβες αρχιλαμογιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. σιγα ρε γεωργακοπουλε που επεσαν ολοι αυτοι πανω σου ποιος εισαι ρε ,λες και εσυ δεν εκανες τα ιδια ουστ ρε ειπαμε τα καλαμια στα φασολια ρε κατεβα πολιτικαρα εσυ πως την εχεις δει ρε πλυντηριο με ποδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΡΕ ΛΕΧΡΙΤΕΣ Ο ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ; ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ. ΛΑΜΟΓΙΑ... ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΔΕΝΕΣ ΒΓΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΡΕ ΡΕΜΑΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΡΕ ΜΟΣΧΑΡΟΚΕΦΑΛΟΙ Κ@Λ@ΓΛΕΙΦΤΕΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ. ΤΟΥ ΜΠΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΤΣΑΝΑΚΟΓΛΕΙΦΤΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog