
Οι αρμόδιες διευθύνσεις οφείλουν να αποστείλουν ηλεκτρονικά τα στοιχεία στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία επανέλεγχου των μετατροπών από το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με το άρθρο 42 του Ν. 4250/2014. Συγκεκριμένα, οι διευθύνσεις διοικητικού ή άλλες αρμόδιες οργανικές μονάδες, οφείλουν να συμπληρώσουν και να αποστείλουν – βάση σχετικού υποδείγματος:
- Τα ατομικά στοιχεία των υπαλλήλων, την κατηγορία και την ειδικότητα στην οποία κατετάγησαν κατά το χρόνο μετατροπής της σύμβασης σε αορίστου χρόνου
- Την υπηρεσία στην οποία σήμερα υπηρετούν
- Τις διατάξεις βάση των οποίων έγινε η μετατροπή της σύμβασης σε αορίστου χρόνου
- Την ακριβή ημερομηνία μετατροπής της σύμβασης
- Το φορέα στον οποίο πραγματοποιήθηκε η μετατροπή της σύμβασης, στην περίπτωση που αυτός είναι διαφορετικός από τον φορέα στον οποίο ο υπάλληλος υπηρετεί.
Εγκύκλιος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog