Τα οικογενειακάτης κ.Αποστολάκη προκάλεσαν την επιβολή προστίμου στην Ελληνική Βουλή
Η καθαρά Συντεχνιακή Απόφαση των Ελλήνων Βουλευτών να αρνηθούν να αφαιρέσουν τη Βουλευτική Ασυλία της Μιλένας Αποστολάκη, στην προσπάθειά τους να την "προστατεύσουν" από μια Μήνυση που κατέθεσε εναντίον της ο πρώην σύζυγός της εισαγωγέας αυτοκινήτων, Συγγελίδης, προκάλεσε καταδίκη της Βουλής από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και η Ελληνική Βουλή πρέπει να πληρώσει πρόστιμο 12.000 ευρώ στον Συγγελίδη και 7.000 ευρώ για τα δικαστικά έξοδα!
ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΔΕ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ
ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΑΜΕΙΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ! ! !
Πρόκειται για μια ιστορική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, που θα έπρεπε να γίνει μέγα θέμα, αλλά βέβαια το θάβουν τα πουλημένα ΜΜΕ, όχι μόνον γιατί αποκαλύπτει περίτρανα τον απαράδεκτο συντεχνιακό τρόπο με τον οποίον σκέπτονται και συμπεριφέρονται οι Έλληνες Βουλευτές, αλλά επιβεβαιώνει την κατάχρηση της Βουλευτικής Ασυλίας και σε θέματα που δεν έχουν καμία σχέση με τις Πολιτικές Ενέργειες των Βουλευτών.
Πάνω απ΄ όλα όμως τέτοιες συμπεριφορές επιβεβαιώνουν την αντίληψη που έχει ήδη παγιωθεί στη συνείδηση του λαού περί βαθύτατα διεφθαρμένης συντεχνίας των βουλευτάδων που ζουν βασιλικά σε βάρος του Δημόσιου ταμείου!
Οι Έλληνες Βουλευτές αρνήθηκαν να άρουν τη Βουλευτική Ασυλία της Μιλένα Αποστολάκη, προκειμένου να δικαστεί, γιατί αθέτησε τη συμφωνία να βλέπει ο πρώην σύζυγός της τα παιδιά του μετά από το χωρισμό τους, με αποτέλεσμα ο επιχειρηματίας,να στραφεί στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια και να δικαιωθεί !
ΠΡΟΚΛΗΣΗ -"Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές"
Προκλητική διαφήμιση γερμανικής εταιρείας αυτοκινήτων !!
"Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές".Νέα απίστευτη πρόκληση γερμανικής προέλευσης, αυτή τη φορά, από την εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt, που παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή.Συγκεκριμένα αναφέρει το κείμενο, που συνοδεύει φωτογραφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με το σήμα της Sixt:«Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα». Η νέα διαφήμιση πρωτοδημοσιεύθηκε ολοσέλιδα στην εφημερίδα Die Welt και στην ιστοσελίδα της εταιρίας.
Ο Σύμβουλος Τύπου της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βερολίνο Παντελής Παντελούρης απάντησε στη διαφημιστική καμπάνια της Sixt με δήλωση στην οποία τονίζει ότι «πρόκειται μάλλον για παρανόηση. Προκειμένου να δεχτεί κάποιος στην Ελλάδα την προσφορά της Sixt, θα έπρεπε η χώρα να αλλάξει το νόμισμά της. Ευτυχώς υπάρχουν αρκετές άλλες εταιρίες, στις οποίες μπορεί κανείς να συνεχίσει να πληρώνει με το νόμισμα της χώρας, δηλαδή το ευρώ. Οι Έλληνες θα τις προτιμήσουν γιατί θα είναι και ευνοϊκότερες οι τιμές τους», είπε ο κ. Παντελούρης.
Αρμόδιοι κύκλοι παρατηρούσαν ότι με τη διαφημιστική αυτή καμπάνια η συγκεκριμένη εταιρία υπονομεύει την παρουσία της στην ελληνική αγορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog