Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Μεγάλη η συγκίνηση του Ευστάθιου για την τιμή που του έκανε ο Δήμος Μεσσήνης


ΤΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ «ΑΡΧΟΝΤΕΣ»
Βαθιά συγκινημένος και υπογραμμίζοντας την αγάπη του προς την οικογένειά του και τη γενέτειρά του, Βαλύρα, ο Μητροπολίτης Μονεμβασίας και Σπάρτης, Ευστάθιος, τιμήθηκε το μεσημέρι από το Δήμο Μεσσήνης, σε μια…εξαιρετική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο.
Το πρωί ο Μητροπολίτης Ευστάθιος προεξήρχε στην πανηγυρική Θεία Λειτουργία για τον Πολυχιούχο της γενέτειράς του, Άγιο Αθανάσιο.
Τον Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης συνόδευε ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας, Χρυσόστομος, ενώ στην εκδήλωση παρέστησαν εκπρόσωποι φορέων και αρχών της Μεσσηνίας.
Ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Μεσσήνης, Ηλίας Πατσιώτης, ανέγνωσε την απόφαση του Σώματος για την απονομή τιμής προς τον Μητροπολίτη, την οποία και του την επέδωσε, ενώ ο δήμαρχος, Στάθης Αναστασόπουλος, αφού υπογράμμισε ότι ο Δήμος υποδέχεται με τη μεγαλύτερη αγάπη, εκτίμηση και σεβασμό τον Ευστάθιο, του προσέφερε την τιμητική διάκριση.
Για τη ζωή και το έργο του Μητροπολίτη Μονεμβασίας και Σπάρτης μίλησε ο Αναστάσιος Ηλιόπουλος, δημοτικός σύμβουλος. Ήταν μια καλή ομιλία, που περιελάμβανε στιγμές από την προσωπική ζωή του Μητροπολίτη, περιγραφές για την οικογένειά του, την πορεία του στην εκκλησία και τη μεγάλη προσφορά του στο λαό της Μητρόπολής του.
«Εξομολογητικά και ειλικρινέστατα σας λέγω ότι δεν κάνω τίποτα άξιο επαίνων και ιδιαίτερης τιμής αλλά απλά και αθόρυβα το καθήκον μου και το χρέος μου», είπε στην αντιφώνησή του ο Ευστάθιος και συνέχισε: «Όλη η διακονία μου είναι η αναπνοή μου και κανένας δεν περιμένει έπαινο επειδή αναπνέει. Είναι δική του ανάγκη και δικό του καλό, έτσι και εγώ δεν είναι δυνατό να περιμένω τον έπαινο για όσα ευλογεί ο Θεός και γίνονται».

Επίσης ο Μητροπολίτης τόνισε ότι αυτή η τιμή «μου υποδεικνύει το δρόμο που πρέπει να ακολουθώ, τον τρόπο που πρέπει να επιλέγω στην επισκοπική μου ζωή αλλά και το καθήκον που πρέπει να εκπληρώνω για να είμαι χρήσιμος και ωφέλιμος», φανερά συγκινημένος είπε επίσης ότι «αποδέχομαι την τιμή διότι αντανακλά στην οικογένειά μου τη στενή, δηλαδή στους αειμνήστους γονείς και στα αδέλφια, που με στήριξαν αποτελεσματικά, με βοήθησαν όσο μπορούσαν, αντανακλά στη γενέτειρά μου, την οποία υπεραγαπώ και στους διδασκάλους μου όλων των βαθμίδων, που με γαλούχησαν με τα νάματα της ελληνικής ορθοδόξεως παραδόσεως μας».
Τέλος, έδωσε σε όλους τους ευχές του, ενώ για τους «άρχοντες» είπε «αξίζει αυτός ο τόπος τη θυσία μας».

1 σχόλιο:

  1. ΕΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΡΧΗΣ ΕΝΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΟ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΕΡΓΟ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΤΥΧΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ. ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΟΝΤΑ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ, ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΙΤΗΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψτε το σχόλιο σας και πατήστε "Δημοσίευση σχολίου" παρακάτω. Αν θέλετε να γυρίσετε πίσω στο blog ακολουθήστε τον σύνδεσμο.
<<Επιστροφή στο blog